Szantaż Piesiewicza na zlecenie pisu.

Data: 2009-12-15 09:15:18
Autor: Roger Perejro
Szantaż Piesiewicza na zlecenie pisu.
Szantaż osób publicznych i majętnych staje się popularnym, bo łatwym zarobkiem dla grup przestępczych. Politycy twierdzą, że przykład senatora Krzysztofa Piesiewicza nie jest jedyny. - Są sygnały, że afera szantażowa dotyczy również innych osób publicznych - mówił w rozmowie z ''Polską'' senator Zbigniew Romaszewski.

http://www.polskatimes.pl/stronaglowna/198119,krzysztof-piesiewicz-nie-byl-jedyna-ofiara-szantazystow,id,t.html

Przemek

"Europoseł PiS Jacek Kurski, który jeszcze w październiku opowiadał dziennikarzom o scenie w brukselskim hotelu i propozycji, jaką składała mu prostytutka (sugerował, że miało to być zlecenie PO na niego), dziś w rozmowie z ''Polską'' mówi: - Nie chcę do tego wracać."

--

"Wielu moich kolegów z partii Kaczyńskiego ma spore wątpliwości wobec tego, co się tam dzieje - twierdzi przewodniczący koła parlamentarnego Polska Plus Ludwik Dorn w wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej", wykluczając jednocześnie koalicję z PiS. Koalicja Polski Plus z PiS wydaje mu się wątpliwa. Jego zdaniem byłoby to "cwaniactwo przygłupa".

Data: 2009-12-15 09:25:21
Autor: sofu
Szantaż Piesiewicza na zlecenie pisu.

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
wiadomości news:hg7gip$hrt$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Czyzby sprawy znał z autopsji? Ciekawae w co on sie przebiera?

sofu

Data: 2009-12-15 09:27:16
Autor: Roger Perejro
Szantaż Piesiewicza na zlecenie pisu.

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał

Czyzby sprawy znał z autopsji? Ciekawae w co on sie przebiera?

W sutanne......

Przemek

Data: 2009-12-15 13:29:00
Autor: =heÂŽsk=
Szantaż Piesiewicza na zlecenie pisu.
On Tue, 15 Dec 2009 09:27:16 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> Czyzby sprawy zna? z autopsji? Ciekawae w co on sie przebiera?
W sutanne......

 i jak? miales branie ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-15 09:40:01
Autor: Piotr
Dnia Tue, 15 Dec 2009 09:15:18 +0100, Roger Perejro napisał(a):

http://www.polskatimes.pl/stronaglowna/198119,krzysztof-piesiewicz-nie-byl-jedyna-ofiara-szantazystow,id,t.html

No i gdzie tu jest to zlecenie PiS-u, warzywny konfabulatorze?
Piotr

Data: 2009-12-15 10:36:46
Autor: mundek
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:7i18adbmzpj5

No i gdzie tu jest to zlecenie PiS-u, warzywny konfabulatorze?
Piotr

To się po prostu wie! :-)

Neandertalczycy z PiSu mają to wypisane na swoich niedomytych gębach.

Data: 2009-12-15 10:44:08
Autor: Piotr
Dnia Tue, 15 Dec 2009 10:36:46 +0100, mundek napisał(a):

No i gdzie tu jest to zlecenie PiS-u, warzywny konfabulatorze?
Piotr

To się po prostu wie! :-)

Neandertalczycy z PiSu mają to wypisane na swoich niedomytych gębach.

Aha, tak myślałem, że to argument z zadka.
Piotr

Data: 2009-12-15 11:05:51
Autor: raff
Roger Perejro pisze:
[...]

Brawo Kawecki, gonisz kupe w konfabulacji i manipulacji.

Ale czego oczekiwac po fanie GW.

R.

Data: 2009-12-15 11:52:05
Autor: awe

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hg7n20$3er$1news.onet.pl...
Roger Perejro pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -
W tworkach prenumeruja GW?
awe

Data: 2009-12-15 14:35:38
Autor: Roger Perejro
Szantaż Piesiewicza na zlecenie pisu.

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

Brawo Kawecki, gonisz kupe w konfabulacji i manipulacji.

Konfabulacja i manipulacja Kurskiego ci nie przeszkadza?

Przemek

Data: 2009-12-15 14:50:18
Autor: raff
Szantaż Piesiewicza na zlecenie pis u.
Brawo Kawecki, gonisz kupe w konfabulacji i manipulacji.

Konfabulacja i manipulacja Kurskiego ci nie przeszkadza?

O konfabulacji Kaweckiego nie chcesz mowic, co ?

R.

Data: 2009-12-15 14:56:00
Autor: Roger Perejro

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hg846s$9tg$1news.onet.pl...
Brawo Kawecki, gonisz kupe w konfabulacji i manipulacji.

Konfabulacja i manipulacja Kurskiego ci nie przeszkadza?

O konfabulacji Kaweckiego nie chcesz mowic, co ?

Może porozmawiamy o konfabulacji Kaczyńskiego?

Przemek

Data: 2009-12-15 15:01:18
Autor: raff
[...]

Ale Kawecki ty uciekasz.

R.

Data: 2009-12-15 15:09:35
Autor: Roger Perejro
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hg84rs$bvr$1news.onet.pl...
[...]

Nie uciekam, tylko osiągnąłem swój cel. Pokazałem, że kłamiąc w identyczny sposób jak Kurski, czy Kaczyński, wywołam twoje oburzenie. Proste? Jeśli nie, to spróbuj to przemyślec...

Przemek

Data: 2009-12-15 15:21:46
Autor: raff
[...]

Ale ty klamiesz ciagle, Kawecki.

R.

Data: 2009-12-15 15:29:52
Autor: Roger Perejro
Szantaż Piesiewicza na zlecenie pisu.

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w

Ale ty klamiesz ciagle, Kawecki.

No to dawaj te kłamstwa.

Przemek

Data: 2009-12-15 16:16:18
Autor: raff
Szantaż Piesiewicza na zlecenie pis u.
Ale ty klamiesz ciagle, Kawecki.

No to dawaj te kłamstwa.

Prosze bardzo: na przyklad drezwo ktore roslo nad przystankiem przesunelo sie o kilkadziesiat metrow po przerobieniu informacji przez Kaweckiego.

R.

Data: 2009-12-15 16:20:36
Autor: Roger Perejro
[...]

Kłamiesz, przytocz cały tekst.

Przemek

Data: 2009-12-15 16:33:04
Autor: raff
Roger Perejro pisze:
[...]

Ten zmanipulowany przez ciebie czy zmanipulowany tylko przez Wyborcza ?

R.

Data: 2009-12-15 21:17:09
Autor: Roger Perejro
Szantaż Piesiewicza na zlecenie pisu.
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

Ten zmanipulowany przez ciebie czy zmanipulowany tylko przez Wyborcza ?

Napisz wszystko co pozwoli ci udowodnic moje kłamstwa.

Przemek

Data: 2009-12-15 21:19:15
Autor: raff
Roger Perejro pisze:
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał
Ten zmanipulowany przez ciebie czy zmanipulowany tylko przez Wyborcza ?

Napisz wszystko co pozwoli ci udowodnic moje kłamstwa.

Paszol won. Mysli ze chce mi sie grzebac w archiwum.

R.

Data: 2009-12-15 21:37:41
Autor: Roger Perejro

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hg8r04$8v0$1news.onet.pl...
Roger Perejro pisze:
[...]

Zarzuciłeś mi kłamstwa i nie potrafisz udowodnic nawet jednego? To znaczy, że łgasz tak jak twój idol Jarosław Kaczyński.

Przemek

Data: 2009-12-15 21:51:00
Autor: raff
[...]

Paszol won, Kawecki, powiedzialem.

R.

Data: 2009-12-15 21:57:05
Autor: Roger Perejro
Szantaż Piesiewicza na zlecenie pisu.
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

Paszol won, Kawecki, powiedzialem.

Wyszedłeś na kłamliwego buca. Gratuluje.

Przemek

Data: 2009-12-15 21:59:25
Autor: raff
Roger Perejro pisze:
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

Paszol won, Kawecki, powiedzialem.

Wyszedłeś na kłamliwego buca. Gratuluje.

Kawecki, ty masz cos z mozgiem czy uszami ?

R.

Data: 2009-12-15 15:53:22
Autor: Marek
On 15 Gru, 09:15, "Roger Perejro" <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
[...]

Skoro nie chca sprawdzac sluzby specjalne  podatnosci politykow na
szantaz, nie chca robic tego dziennikarze, IPN ma : " nie ujawniac
spraw obyczajowych" - to niech robi to mafia !
Oby tak dalej !!!

Data: 2009-12-15 16:05:08
Autor: HaMMeR
Roger Perejro wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No i gdzie tu, ty meska, sprzedajna dziwko, jest cokolwiek laczacego
PIS z tym POwskim narkomatykiem i seksualnym dewiantem??
Lzesz jak bura suka i rozumu masz tyle co ona, natomiast
honoru nie masz nawet tyle co brudu za twoimi paznokciami!
Blacharska, politrucka sciero!

Data: 2009-12-15 08:08:31
Autor: Mariusz Merta
proszę nie ubliżać burym sukom wiążąc je w jak iś sposób z kaweckim
w słowiku ludzi kulturalnych niema takiego określenia na kaweckiego...
po prostu...
Mariusz Merta

Data: 2009-12-15 17:40:32
Autor: cyc
Merta znowu komuszy !

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:21f1ca5a-a3ff-4a18-b574-a5d7c3ae6620n35g2000yqm.googlegroups.com...
w słowiku ludzi kulturalnych niema takiego określenia na kaweckiego...
po prostu...
Mariusz Merta

...ze niby wy Merta jestescie z tych kulturalnych ? a niby gdzie sie tej " kultury nauczyliscie ? .
Na WUMLU ? , czy w chlewie , gdzie pelniliscie zaszczytna funkcje I sekretarza wsrod wieprzy .
Jest jeszcze inna opcja , mianowicie taka , tej kultury uczyl was wikary z tej samej co wy wioski!.

cyc

Data: 2009-12-15 18:33:05
Autor: Piotr
Dnia Tue, 15 Dec 2009 08:08:31 -0800 (PST), Mariusz Merta napisał(a):

w słowiku ludzi kulturalnych niema takiego określenia na kaweckiego...
po prostu...

Warzywny, Przemysław warzywny.
Piotr

Data: 2009-12-15 16:15:22
Autor: Roger Perejro
Szantaż Piesiewicza na zlecenie pisu.
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

No i gdzie tu, ty meska, sprzedajna dziwko....

Bujaj wora chamek.

Przemek

Data: 2009-12-15 16:49:27
Autor: HaMMeR
Roger Perejro wrote:
Użytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>  napisał

No i gdzie tu, ty meska, sprzedajna dziwko....

Bujaj wora chamek.

Przemek

Pokoorwieniec POwski!

Data: 2009-12-15 21:48:53