Szara strefa

Data: 2011-03-15 20:48:24
Autor: elephanto
Szara strefa
W dniu 15-03-2011 20:15, Bronek pisze:
Proszę o poradę. W latach 2001 do 2005 uzyskałem dochody w ramach
niezarejestrowanej indywidualnej działalności usługowej (szara
strefa), ktĂłrych nie mam z Ĺźaden sposĂłb udokumentowanych. Obecnie
od pięciu lat nigdzie nie pracuję i chcę kupić za gotówkę
mieszkanie. Jak mogę w ramach istniejącego prawa podatkowego
wytłumaczyć się z posiadanych środków pieniężnych w przypadku
wezwania do Urzędu Skarbowego (...)

Nierząd.

--
Adam

Data: 2011-03-15 20:52:50
Autor: tomek
Szara strefa
Dnia 2011-03-15, o godz. 20:48:24
elephanto <elephanto@cut.it.gmail.com> napisał(a):

> [...]
> mieszkanie. Jak mogę w ramach istniejącego prawa podatkowego
> wytłumaczyć się z posiadanych środków pieniężnych w przypadku

Tylko musiałby popracować obcęgami nad swoim ekhm.. odbytem,
bo czytałem że skarbówka zaczęła ochoczo weryfikować wszelkie
okoliczności i dowody rzeczowe związane z nierządem.

Tomek

Data: 2011-03-15 20:57:11
Autor: Liwiusz
Szara strefa
W dniu 2011-03-15 20:52, tomek pisze:
[...]

Jeśli ma od kogo "pożyczyć", to może spróbować to bezpłatnie (bez PCC) uwiarygodnić to wekslem:

http://www.remitent.pl/weksel-a-podatek-od-czynnosci-cywilnoprawnych-od-pozyczki/322

--
Liwiusz

Data: 2011-03-15 21:05:23
Autor: Bronek
Szara strefa
Nikt mi nie pożyczy, bo ludzie nikomu nie ufają.

Data: 2011-03-15 21:08:46
Autor: Liwiusz
Szara strefa
W dniu 2011-03-15 21:05, Bronek pisze:
Nikt mi nie pożyczy, bo ludzie nikomu nie ufają.

Nie chodzi, aby ci ktoś pożyczył, tylko aby powiedział, że pożyczył.

--
Liwiusz

Data: 2011-03-15 21:14:16
Autor: Bronek
Szara strefa

Ale Urząd może to zweryfikować i jeszcze muszę mieć weksel.

Data: 2011-03-15 21:33:28
Autor: Liwiusz
Szara strefa
W dniu 2011-03-15 21:14, Bronek pisze:
Ale Urząd może to zweryfikować i jeszcze muszę mieć weksel.

To też na tym myk polega, aby taki weksel wystawić.

>"Pożyczkodawca" może być zobowiązany przed US do wykazania skąd
>miał środki które pożyczył.

Dlatego też pytałem się, czy miałbyś od kogoś "pożyczyć", tzn. czy ktoś miałby taką kwotę z legalnych dochodów.

Generalnie pole manewru masz niewielkie.

--
Liwiusz

Data: 2011-03-15 21:39:34
Autor: Bronek
Szara strefa
Nie znam nikogo, kto miałby legalnie takie środki pieniężne.

Data: 2011-03-15 21:17:21
Autor: Bronek
Szara strefa