Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Szarpanie silnika a kable zap³onowe

Szarpanie silnika a kable zap³onowe

Data: 2009-04-30 11:46:46
Autor: Jakub Witkowski
Szarpanie silnika a kable zap³onowe
rydzo pisze:

Silnik jest zagazowany - BRC Sequent 24.
Silnik pod du¿ym obci±¿eniem na biegach 1 i 2 szarpie.
Zacz±³em od wymiany kabli i ¶wiec - nie pomog³o.
Sprawdzi³em cewkê - prze³o¿y³em z innego fiata - nie pomog³o

Macie jakie¶ pomys³y?
Inwestowaæ w nowe kable?
Co¶ po drodze jest nie tak i "ka¿dy kabel bêdzie ¶wieci³"?

Z opisu (-> podmiana cewki) wynika, ¿e masz rozdzielacz, czyli
popieram uwagi kolegów co do kopu³ki. W historii moich rzêchów
kopu³ka by³a najczêstsz± przyczyn± problemów, nawet przed kablami.
Nowa kopu³ka to zwykle kilkadziesi±t z³.

Przy okazji, skoro masz tyle kompletów to spróbuj podmieniæ kabel
na stary ale z innego cylindra, tzn. taki który nie ¶wieci³, nawet
je¶li jest d³u¿szy, i sprawd¼ czy na poz. 2 te¿ za¶wieci.
Bo je¶li na cyl.2 by³y jakie¶ dziwne przepiêcia, to wszystkie
kable pracuj±ce dot±d na tej pozycji mog± byæ ju¿ trochê trefne
i nie dzia³aæ tak dobrze, nawet je¶li usunie siê przyczynê.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± byæ niepowa¿ne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadaæ w czê¶ci
gts /kropka/ pl    |  lub ca³o¶ci pogl±dom ich Autora.

Szarpanie silnika a kable zap³onowe

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona