Szary wydruk z atramentówki

Data: 2021-03-01 17:03:49
Autor: collie
Szary wydruk z atramentówki
W poniedziałek, 1.03.2021 o 15:23, Kamil napisał:

HP PSC 1210. Długo stała nieużywana. Udrożniłem atrament, wydrukowałem kawałek jakiegoś tekstu. Wydruk idealny. Coś mnie podkusiło i postanowiłem dolać atramentu. Przelałem kartridż, przestał drukować.Odessałem trochę atramentu dedykowana ssawką i drukuje, ale na szaro. Wydruk jest równy, ostry, ale nie mocno czarny jak wcześniej, ale szary. Co mogę jeszcze zrobić, aby to naprawić?

Wymienić kartridż na nowy, nie płacząc przy tym, bo się atrament
rozwodni. I nie dziadować na przyszłość z dolewkami, tylko wymieniać
kartridże na nówki sztuki nieśmigane.

Data: 2021-03-01 17:13:17
Autor: Kamil

Użytkownik "collie"  napisał:

Wymienić kartridż na nowy, nie płacząc przy tym, bo się atrament
rozwodni. I nie dziadować na przyszłość z dolewkami, tylko wymieniać
kartridże na nówki sztuki nieśmigane.

A Ty znów swoje. Wiesz ile kosztuje oryginalna nówka? Popełniłem błąd i szukam przyczyny. Znasz ja może? Kupić nowy wkład potrafię sam bez Twoich "porad".

Pzdr

Data: 2021-03-01 17:28:19
Autor: RadoslawF
W dniu 2021-03-01 o 17:13, Kamil pisze:

[...]

Popełniłeś błąd w wyborze drukarki.
Zmień ją lub płać i nie płacz publicznie że drogo bo wstyd.

Pozdrawiam

Data: 2021-03-01 17:55:42
Autor: Kamil
Użytkownik "RadoslawF"  napisał:

Popełniłeś błąd w wyborze drukarki.
Zmień ją lub płać i nie płacz publicznie że drogo bo wstyd.

Ale mądrości napisałeś. Śmiać się, czy płakać?

Pzdr

Data: 2021-03-01 21:07:59
Autor: RadoslawF
W dniu 2021-03-01 o 17:55, Kamil pisze:

Popełniłeś błąd w wyborze drukarki.
Zmień ją lub płać i nie płacz publicznie że drogo bo wstyd.

Ale mądrości napisałeś. Śmiać się, czy płakać?

Sporo osób się nad tym zastanawia. Śmiać się z ciebie
czy płakać nad tobą.

Pozdrawiam

Data: 2021-03-02 06:19:54
Autor: Kamil
Szary wydruk z atramentówki

Użytkownik "RadoslawF"  napisał:

Sporo osób się nad tym zastanawia. Śmiać się z ciebie
czy płakać nad tobą.

Nie masz obowiązku pisania w moim wątku. Nie podoba Ci się mój sposób pytania to zignoruj mnie. Musisz obrażać?

Pzdr

Data: 2021-03-02 12:19:29
Autor: RadoslawF
W dniu 2021-03-02 o 06:19, Kamil pisze:

Sporo osób się nad tym zastanawia. Śmiać się z ciebie
czy płakać nad tobą.

Nie masz obowiązku pisania w moim wątku. Nie podoba Ci się mój sposób pytania to zignoruj mnie. Musisz obrażać?

Ty też nie masz obowiązku pisania w tym wątku. Musisz pisać?
Obrażać też nie musisz. Ale próbujesz.
Próbuj dalej. Pośmiejemy się.

Pozdrawiam

Data: 2021-03-01 17:49:24
Autor: collie
W poniedziałek, 1.03.2021 o 17:13, Kamil napisał:

[...]

Wypierdalaj, dziadu jeden i weź się za jakąś robotę, miast tu dupę
zawracać i płakać, że oczywiste rozwiązanie za drogie dla Ciebie.

--
Koń jaki jest, każdy widzi
(ks. Benedykt Chmielowski)

Data: 2021-03-01 17:57:08
Autor: Kamil
Użytkownik "collie"  napisał:

Wypierdalaj, dziadu jeden i weź się za jakąś robotę, miast tu dupę
zawracać i płakać, że oczywiste rozwiązanie za drogie dla Ciebie.

Kuzyn Lempartowej? Wysoka "kultura".

Bzpzdr

Data: 2021-03-02 06:27:18
Autor: Kamil
Szary wydruk z atramentówki
Użytkownik "Animka"  napisała:

:-)

Co Cię tak śmieszy grupowa kretynko? Chamstwo do n-tej potęgi?

Bzpzdr

Data: 2021-03-03 00:02:30
Autor: Animka
W dniu 2021-03-02 o 06:27, Kamil pisze:
Użytkownik "Animka"  napisała:

:-)

Co Cię tak śmieszy grupowa kretynko? Chamstwo do n-tej potęgi?

Chory ćwoku weź tabletki i nie dotykaj się do komputera.

--
animka

Szary wydruk z atramentówki