Szatańska konwersacja.

Data: 2014-07-31 05:41:17
Autor: stevep
Szatańska konwersacja.
# "Ty żałosny stary klecho, długo już nie pociągniesz" – takie SMS-y miał  dostawać od szatana ksiądz Marian Rajchel, egzorcysta z Przemyśla.  Opowiedział o tym publicznie i z miejsca stał się bohaterem prześmiewczych  publikacji m.in. w amerykańskich, niemieckich i francuskich mediach.. Już  nawet koledzy po fachu przyznają, że przekroczył granicę. – Ksiądz Rajchel  to jeden z najbardziej cenionych polskich egzorcystów. Miałem go za  poważnego człowieka – mówi ks. Jarosław Dąbrowski, egzorcysta  archidiecezji warszawskiej.

Ksiądz Rajchel miał prowadzić SMS-ową korespondencję z szatanem w 2011  roku. Wtedy w wywiadzie dla portalu glosojcapio.pl mówił o niej tak:  "Wczoraj o godzinie 23.54, po modlitwie nad opętaną dziewczyną, dostałem  bardzo 'miły' SMS (zachowałem wiadomość w poczcie, jakby ktoś nie  wierzył): 'Pożałujesz tego', marny klecho, dotknij mnie jeszcze raz tymi  wyświęconymi łapami i swoimi zabawkami, a cię zabiję! Dość już tego, dość,  dość, dość... Dość mówię!'. Aż się z tego ucieszyłem. Dlaczego? Bo  niekiedy się wydaje, że nasze modlitwy nic nie znaczą, a gdy zły duch się  wścieka, to znaczy, że mocno ucierpiał i jest porządnie trafiony".

Ksiądz Marian Rajchel•Fot. Jaroslaw.pl
  Teraz znów o tamtym zdarzeniu opowiada, tyle że nowa relacja trochę się  różni od poprzedniej. "I tak do mnie wróci, nie wyjdzie z tego piekła. Ona  jest moja, podpisała mnóstwo cyrografów. Każdy, kto się będzie za nią  modlił, zdechnie", "Zamknij się, klecho. I tak wszystkich nie uratujecie.  Idiota. Ty żałosny stary klecho, długo już nie pociągniesz” – cytuje SMS-y  od złego ducha w rozmowie z "Życiem Podkarpackim".

  Egzorcysta twierdzi, że autorem tego typu wiadomości nie jest "osoba  dręczona", ale właśnie Lucyfer. Jego zdaniem wiele przypadków  wykorzystania przez niego smartfonów czy tabletów pozostaje  niezauważonych, a właściciele telefonów "nie są nawet świadomi, że są  wykorzystywani w takich celach". "Ale sprawa jest oczywista" – zaznacza.

  Stalking szatana
  Doniesienia polskiego duchownego są na tyle sensacyjne, że zainteresowała  się nimi zagraniczna prasa. Artykuły na ten temat opublikowano m.in. w  Wielkiej Brytanii ("Independent", "Daily Mirror"), Francji ("Le Neouvel  Observateur") i Niemczech ("Focus"). Wszędzie wydźwięk jest ten sam –  egzorcysta "odleciał".

  "Szatan trolluje polskiego księdza" – piszą angielskojęzyczne portale.  "Lucyfer w końcu wkroczył w XXI wiek" – kpi "Independent". I kwituje:  "Panie, pomóż mu, kiedy demon zacznie używać Whatsapp [inny komunikator na  smartfony - red.]".

  Z kolei dziennikarz "Huffington Post" wymyślił kilka innych wiadomości,  które Szatan mógł wysłać ks. Rajchelowi. Na przykład: "Koleś, proszę  odpowiedz, po prostu szukam przyjaciół", "Gadałeś ostatnio z Jezusem?  Dalej jest na mnie wkurzony?". #
# Ze strony:
http://tnij.org/kmv2a48

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-31 06:25:45
Autor: Mark Woydak
Szatańska konwersacja.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xjue63mj50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# "Ty żałosny stary klecho, długo już nie pociągniesz" – takie SMS-y miał
dostawać od szatana ksiądz Marian Rajchel, egzorcysta z Przemyśla.

--

Mamy XXI wiek a tu taki CIEMNOGRÓD! To możliwe tylko w Polskce!

MW

Szatańska konwersacja.