Szatan w białowieskim dębie czyli "bracia leśni"

Data: 2017-11-22 17:19:48
Autor: Opozycja Totalna
Szatan w białowieskim dębie czyli "bracia leśni"
http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103454,22681162,absurdalna-rada-lasow-panstwowych-minister-szyszko-walczy.html#Czolka3Img

""Puszcza jest dziełem rąk ludzkich, a minister Szyszko walczy z siłami
nieczystymi" - takie nieprawdopodobne teorie można było usłyszeć na
dzisiejszym zgromadzeniu leśników, rolników i ...Rodziny Radia Maryja."

"Głos zabrał m.in. Dyrektor Lasów Państwowych (prywatnie kuzyn Jarosława
Kaczyńskiego) Konrad Tomaszewski."

Kuzyn powiedział:

"Braci leśna, jest mi przykro, że musimy się tu spotykać na naradzie
generalnej, ale takie są czasy."

Dodał też

"Leśnicy wyssali z mlekiem pokoleń leśnych dbałość o Puszczę - oznajmił Tomaszewski."

Klecha z RM powiedział

"Ministrze Szyszko, pan wystąpił przeciwko złu, pan wystąpił przeciwko
ideologii szatana. "

Katolickie, przyzwoite towarzystwo. W korniku widzi szatana więc nie szczędzi sił "od pokoleń" by go pokonać odwiecznego wroga dla dobra Polski, Europy a może i świata!

Pytanie na temat: czy Białoruś też z taką determinacją tępi "kornika"?

CLl

Data: 2017-11-22 09:37:37
Autor: jacekbialy80
Szatan w białowieskim dębie czyli "bracia leśni"
Nie w korniku widzi szatana, tylko w euro-ekologach.

Data: 2017-11-22 11:24:43
Autor: jacekbialy80
Szatan w białowieskim dębie czyli "bracia leśni"
No i ma rację, bo siły nieczyste to lewactwo podszywające się pod ekologów. A Totalny Oszołom myślał, że chodziło o korniki? :))

Szatan w białowieskim dębie czyli "bracia leśni"