Szatańska "neutralność światopoglądowa"

Data: 2009-12-29 19:31:31
Autor: abc
Szatańska "neutralność światopoglądowa"
Wrogowie Chrystusa Pana i religii katolickiej, chcąc wyrugować
chrześcijaństwo z życia publicznego, nie od dziś posługują się hasłem
"neutralności światopoglądowej".

Otóż owa "neutralność światopoglądowa" nie jest żadną neutralnością, tylko
przekonaniem, iż człowiek nie jest w stanie poznać prawdy i - co za tym
idzie - nie należy zabraniać mu publicznego wyznawania błędu, czyli jest to,
krótko mówiąc, agnostycyzm.

Tym pociągającym sloganem neutralności, która jest zwykłym mitem,
liberałowie, zwodząc wiele dusz, dążyli i dążą do tego, aby w życiu
społecznym zapanowała jak najdalej idąca wolność poglądów, przede wszystkim
religijnych.

Zatem, jako katolicy wyznający, że Zbawiciel jest jedyną Prawdą, drogą i
życiem, powinniśmy się strzec tych wilków w owczej skórze, którzy głoszą tak
absurdalne poglądy.

Życie nie znosi próżni, a w świecie nie ma terenów neutralnych. Jeśli nie
chce się, aby to Bóg miał swoje miejsce w życiu publicznym siłą rzeczy
oddaje się to pole diabłu i jego zastępom. Takie są zamiary naszych wrogów.

Więcej http://www.konserwatyzm.pl/publicystyka.php/Artykul/4752/

Data: 2009-12-29 20:31:58
Autor: sofu

--

Wszystko fajnie tylko, ze KRK własnie przeciwstawia sie Bogu służąc Bestii.
Wy wciagacie do piekła całe populacje Polaków i to od tysiaca lat.

sofu

Data: 2009-12-29 20:47:30
Autor: abc
Szatańska "neutralność światopoglądowa"
Wszystko fajnie tylko, ze KRK własnie przeciwstawia sie Bogu służąc
Bestii.

Wręcz przeciwnie. Kościół jest Mistycznym Ciałem Chrystusa.
Polecam encyklikę Czcigodnego Sługi Bożego Piusa XII
Mystici Corporis Christi:
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091229/KRAJSWIAT/12209491

Data: 2009-12-29 20:52:26
Autor: abc
Szatańska "neutralność światopoglądowa"
Wręcz przeciwnie. Kościół jest Mistycznym Ciałem Chrystusa.
Polecam encyklikę Czcigodnego Sługi Bożego Piusa XII
Mystici Corporis Christi:

Link do tej encykliki:
http://www.opoka.org.pl/biblioteka/W/WP/pius_xii/encykliki/mystici_corporis_29061943.html#m1-3

Data: 2009-12-30 00:21:49
Autor: sofu

> Wręcz przeciwnie. Kościół jest Mistycznym Ciałem Chrystusa.
> Polecam encyklikę Czcigodnego Sługi Bożego Piusa XII
> [...]

 Chcesz, aby mi oczy bielmem zaszły!? Toz to dzieło samego Belzebuba!

sofu

Data: 2009-12-30 00:24:49
Autor: sofu

> [...]

Wręcz przeciwnie. Kościół jest Mistycznym Ciałem Chrystusa.
Polecam encyklikę Czcigodnego Sługi Bożego Piusa XII

Apage satanas!

Szatańska "neutralność światopoglądowa"