Szatański (BZ WBK KB Santander) wydatki

Data: 2013-12-10 01:48:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Szatański (BZ WBK KB Santander) wydatki
Ile razy trzeba wydać debetówką BZ WBK KB?
Można jeden raz 301 pln, czy trzeba ileś (na przykład 3) razy?

Data: 2013-12-10 07:59:17
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:l85ocs$idk$2node2.news.atman.pl...
Ile razy trzeba wydać debetówką BZ WBK KB?
Można jeden raz 301 pln, czy trzeba ileś (na przykład 3) razy?

IMO raz a dobrze, za to lać trzeba 4 razy

Data: 2013-12-11 04:54:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Szatański (BZ WBK KB Santander) wydatki

"Ryba" 52a6d5e0$0$2365$65785112@news.neostrada.pl

IMO raz a dobrze, za to lać trzeba 4 razy

minimum 3

3 lania czy 3 płatności?

Data: 2013-12-11 08:24:06
Autor: Waldek

napisał w wiadomości news:l88oe5$sda$1node1.news.atman.pl...

"Ryba" 52a6d5e0$0$2365$65785112@news.neostrada.pl

IMO raz a dobrze, za to lać trzeba 4 razy

minimum 3

3 lania czy 3 płatności?

 Mnie sie gdzies po łepetynie pląta że podniesli limit na 4 lania
i nie są w to wliczane zlecenia stałe
 - aczkolwiek to akurat chyba nie problem ;)

PS.
Cioteczna karta załapała sie jako polecenie zapłaty
-  tu dzieki piekne jednemu z grupowiczów za podpowiedz :)

 A tak spamersko ...
 - zakupiwszy Biedronkowy Fon duosmart renomowanej firmy MyPhone ? - LOL
(za 459 złociszy)  z przeznaczneiem dla bliskiego członka  rodziny ,
tak  wiec trafił w moje łapska na testy ;)

Musze przyznać, że naprawde nie ma sie specjalnie do czego przyczepic
Bardzo przyzwoite wykonanie/spasowanie .... co do tzw. płynnosci tez nic nie mam.
Obsługa 2 kart bezproblemowa - tylko jedna (wskazana) działa w 3G - druga w EDGE
Biedronkowy T-Mobile daje 1 gigusia co mc za free przez rok
pod warunkiem utrzymania numeru - co kosztuje optymalizując 15 zl/m-c ,
ale kwote tą  mozna przepuscic w całosci na pogaduszki - 19gr /min -> All
Fifi tez działa całkiem sprawnie - przy okazji podmieniłem apke
3CXphone na CSipSimple - tak więc domowego VoIP -a
przybywając na czasowym wygnaniu przechwytuje bez problemu na mobilku.

Pozdro

Data: 2013-12-12 01:16:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Szatański (BZ WBK KB Santander) wydatki

"Ryba" 52a869f0$0$2155$65785112@news.neostrada.pl

3 lania
płatności w sumie za 300 PLN

Dzięki.

-=-

"Waldek" l893uh$rcv$1@node2.news.atman.pl

Mnie sie gdzies po łepetynie pląta że podniesli limit na 4 lania
i nie są w to wliczane zlecenia stałe
- aczkolwiek to akurat chyba nie problem ;)

Lać można i 3 razy dziennie!
[albo i 4 razy na dobę]
Ale ja pytam o wydawanie debetówką, nie o lanie.

Cioteczna karta załapała sie jako polecenie zapłaty
-  tu dzieki piekne jednemu z grupowiczów za podpowiedz :)

Ja mam niepojęte problemy z realizacja polecenia zapłaty, ale
od biedy mam to za sobą -- od biedy, bo jedna faktura opiewa
raptem na 3 grosze. (z różnych powodów płacenie odbywa się
różnymi drogami, więc dla Santandera zostają resztki)

A tak spamersko ... - zakupiwszy Biedronkowy Fon duosmart renomowanej firmy MyPhone ? - LOL
(za 459 złociszy)  z przeznaczneiem dla bliskiego członka  rodziny ,
tak  wiec trafił w moje łapska na testy ;)

Fajny -- a reklama jeszcze fajniejsza, bo jest net za free,
co akurat jest już tylko reklamą, bo prawdą jednak nie jest.

Musze przyznać, że naprawde nie ma sie specjalnie do czego przyczepic

Poza bezpłatnym dostępem.

Bardzo przyzwoite wykonanie/spasowanie ....
co do tzw. płynnosci tez nic nie mam.

[jasne -- likłid cryształ w displeju, więc i płynność zachowana]

Obsługa 2 kart bezproblemowa - tylko jedna (wskazana) działa w 3G - druga w EDGE

A możesz z obu naraz mieć dostęp do netu?

Biedronkowy T-Mobile daje 1 gigusia co mc za free przez rok

No właśnie -- nowa definicja słowa 'free'.

pod warunkiem utrzymania numeru - co kosztuje optymalizując 15 zl/m-c ,

A co to znaczy -- 'optymalizując'?
IMO 20 pln na miesiąc -- mowy nie ma o optymalizacji.

ale kwote tą  mozna przepuscic w całosci na pogaduszki - 19gr /min -> All
Fifi tez działa całkiem sprawnie - przy okazji podmieniłem apke

A może nie Fifi, ale WiFi?

  Wifi to    Wireless Fidelity
  Fifi to    Fajans Fidelity

Aby było jasne -- fajans do inaczej pseudoporcelana,
albo porcelana niskiej próby, czyli wypiekanka/zapiekanka
porcelanopodobna.

3CXphone

Uruchamiał się znienacka?

na CSipSimple - tak więc domowego VoIP -a

U jakiego OPa?

przybywając na czasowym wygnaniu przechwytuje bez problemu na mobilku.

W Monsterze VoIP nie dość, że idzie tylnym głośnikiem,
(co było powodem uszkodzenia mojego słuchu) to na
dodatek jest po prostu słaby mimo HSPA+.

Być może aktualizacja OSa Monsterowego by przeniosła
ten dźwięk na przód -- od września są już 3 aktualizacje...
Zanim kupiłem -- były chyba 2 a na pewno co najmniej 1...

I tak oto (liczbą 3) powróciłem na łono tematu...

[choć myślami memi jestem daleko stąd -- w gabinecie lekarskim,
gdzie lekarka odsyła mnie na operację chirurgiczna kręgosłupa,
a na moją sugestię, iż:
   ,,być może warto wcześniej zrobić badanie rezonansem magnetycznym?'',
odpowiada, że:
   ,,takie badanie jedynie może zaspokoić ciekawość''
 -- aby było jasne, choć mam za sobą 2 badania rezonansowe, żadne
z nich nie obejmuje tej części kręgosłupa, która wg lekarki
kwalifikuje mnie do operacji... moja uwaga, iż:
   ,,operacje kręgosłupa są niebezpieczne a w sanatorium przestrzegano
   nas przed takimi operacjami i opowiedziano nam o całkiem młodym
   (lat 36 lub 39 -- już nie pamiętam) człowieku, który przyszedł
   do szpitala o własnych siłach (wprawdzie z bólami, ale jednak
   o własnych siłach) a wyjechał nieczynny, bez czucia w nogach,
   bez trzymania moczu i bez trzymania kału, choć operacja dotyczyła
   dolnych części kręgosłupa, czyli miała być bezpieczna, jako że nie
   dotykała rdzenia kręgowego''
lekarka uspokoiła się, choć zauważyła, że:
   ,,część lędźwiową i część szyjną kręgosłupa można leczyć
   ćwiczeniami/rehabilitacją, zaś części piersiowej nie
   można -- piersiową można tylko operować''
a gdy ponawiałem swoją prośbę o skierowanie mnie na badanie rezonansem
piersiowej części kręgosłupa -- odparła, że
   ,,zajmowałbym jedynie miejsce w kojce komuś, kto naprawdę
   potrzebuje takiego badania''
oraz dodała, że nawet RTG wykaże to, czego ona szuka -- ale...
na badanie RTG też mnie nie wysłała, a jedynie obejrzała klisze,
które miałem przy sobie -- niestety żadna nie obejmowała fotografii ;)
piersiowej części kręgosłupa a jedynie płuca (tu lekarka zauważyła,
że prześwietlenia płuc robione są **innym promieniem**) oraz część
szyjną i część lędźwiową kręgosłupa...

IMO niezwykle ciekawa_inaczej terapia:
  -- najpierw operacja, po której można zamienić się w kwiat
     (lub inną roślinę)
  -- a dopiero później rezonans magnetyczny,
bo jednak komuś te badania rezonansem magnetycznym
są wykonywane, skoro

    [Rydzyk ,,musi co'' ostatnio dostał okrutnie ,,po dupie'' ,
    skoro lekarka usiłuje wysłać mnie na niebezpieczną operację
    (czyli zabić mnie) bez kierowania mnie na badanie, które (jak
    wynika z rozmowy z lekarką z ZUSu) **nie jest żadną łaską**
    w Polsce i jest należne każdemu w razie podejrzenia
    o uszkodzenie kręgosłupa]

Badania MR mego kręgosłupa były 2 -- jedno badanie szyjnej części
i jedno badanie części lędźwiowej, natomiast nikt do tej pory nie
badał rezonansem magnetycznym części piersiowej mego kręgosłupa
a bóle piersiowej części są (moim zdaniem -- ale ja nie jestem
lekarzem) co najmniej dziwne/nietypowe, o czym lekarkę poinformowałem
(opisując te bóle) aby ;) w efekcie dostać odpowiedź taką, że:

    ,,jej zdaniem zbyt mocno wsłuchuję się w siebie i zbyt
    mocno przejmuję się sobą''

    [zbyt mocno -- czyli aż tak mocno, że nie pójdę bez powodu
    na (być może) niepotrzebną operację? -- być może niepotrzebną,
    ale zapewne kosztowaną, choć plnami płaci NFZ, czyli naród,
    a ja płacę swoim zdrowiem lub życiem...]

zatem 3 badanie byłoby także nawiązaniem do tematu

    [dobrze, że wyraźnie zaznaczam nawiasami, iż jedynie
    głośno rozmyślam -- po co grupowicze mają wiedzieć to,
    jak chętnie wysoko wykształceni (odpowiedzialni!) lekarze
    kierują innych ludzi na śmierć (czy choćby na kalectwo)
    bez przeprowadzania niezbędnych badań; zapewne tuż przed
    samą operacją wykonano by jakieś badania, ale jeśli teraz
    takie badanie nie jest potrzebne a lekarka wątpliwości nie
    ma żadnych -- czy wynik badania wykonanego w ostatniej chwili
    (być może wykonanego pośpiesznie) zostałby wzięty pod uwagę
    przed wykonaniem przygotowywanej operacji?]

ale czy inni też uznają, że nie odbiegłem zbyt daleko, tylko
dlatego, że raz za razem ;) piszę o liczbie 3?...]

Data: 2013-12-12 09:52:40
Autor: Waldek
Off-Top - Re: Szatański

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:l8avad$qss$1node2.news.atman.pl...

Obsługa 2 kart bezproblemowa - tylko jedna (wskazana) działa w 3G - druga w EDGE

A możesz z obu naraz mieć dostęp do netu?

Nie

A co to znaczy -- 'optymalizując'?
IMO 20 pln na miesiąc -- mowy nie ma o optymalizacji.

Doladowanie za 30 zl -> 60 dni
wiec za 15 mozna sie cieszyc 1 gigusiem na transmisje 3G
a  to 15 przepuscic na rozmowy po 19gr wg. uznania

 Wifi to    Wireless Fidelity
 Fifi to    Fajans Fidelity

Fajans to fajans ;)
- jesli mam inną opcje, to wybieram drut  lub swiatłowód
masakra jak sie popatrzy co siedzi w tym pasmie w eterze ;)

na CSipSimple - tak więc domowego VoIP -a
U jakiego OPa?

FCN + jeden z klonow Betamaxa

dodatek jest po prostu słaby mimo HSPA+.
na 3g bez problemu, po edge-u  szkoda nerwow

Tak czy siak - Sprytny Bill, SkyCash, iKasa, oraz inne apki bankowe
działaja zupełnie bezproblemowo
jak zapewne na wiekszosci androidowych mobilkow

- zeby nie bylo całkowicie off-topowo

Ps.
Pamietam ze miales problem z obsluga FCN na komorce
wiec nie musisz juz do tego wracac - LOL

Data: 2013-12-12 19:39:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Off-Top - Re: Szatański

"Waldek" l8btgl$ll4$1@node2.news.atman.pl

[...]

Wpłacasz 30 pln, czym przedłużasz o 60 dni.
I te 30 możesz wydać na rozmowy?
Jeśli nie wydasz -- przepadną?

Po co ja o to pytam -- i tak nie kupię :)

[...]

U mnie już też zaszlamiło się na 13 kanale.
Niskie kanały są za szerokie (maja zbyt dużą częstotliwość) przez co odpadają.
Ale na 12 czy 11 jest OK.

Są jeszcze piątki, gdzie kanały są szerokie a eteryczność czysta.

Ogólnie IMO WiFi to dobre medium.

na CSipSimple - tak więc domowego VoIP -a
U jakiego OPa?

FCN + jeden z klonow Betamaxa

dodatek jest po prostu słaby mimo HSPA+.

na 3g bez problemu, po edge-u  szkoda nerwow

Rozbestwiło się społeczeństwo -- ponoć kiedyś i po E ludzie
gadali. IMO dopiero LTE zapewni dobrą łączność, ale IMO
VoiPy mają słabą perspektywę wobec komórek.

Tak czy siak - Sprytny Bill, SkyCash, iKasa, oraz inne apki bankowe działaja zupełnie bezproblemowo
jak zapewne na wiekszosci androidowych mobilkow

- zeby nie bylo całkowicie off-topowo

No tak.

Ps.
Pamietam ze miales problem z obsluga FCN na komorce
wiec nie musisz juz do tego wracac - LOL

I raczej nie wracam do FCN.

Problem FCN został rozwiązany przez easyCALL -- gdy
easyCALL udostępnił się na smartfonach i tabletach,
FCN musiał dotrzymać kroku albo wypaść poza burtę.

Tak zwane brutalne prawa rynku:

  () Ludzie nie chcą płacić za coś, z czego nie mają pożytku.

Póki firma FCN nie miała konkurencji -- drwiła ze swoich klientów.

Data: 2013-12-12 21:39:36
Autor: Waldek
Off-Top - Re: Szatański

Wpłacasz 30 pln, czym przedłużasz o 60 dni.
I te 30 możesz wydać na rozmowy?
Jeśli nie wydasz -- przepadną?

Po co ja o to pytam -- i tak nie kupię :)

Skoro pytasz to odpowiadam - nie, nie przepada

Ogólnie IMO WiFi to dobre medium.

Ogólnie nie narzekam, od warunkiem ze nie muszę wychodzić
poza wlasny lokal który nota bene jest nieźle ekranowany
przez zewnętrzną elewacje ;)

VoiPy mają słabą perspektywę wobec komórek.

Ano słabą, są jednak niewątpliwe plusy (ekonomiczne)
- choćby potrzeby komunikacji wykraczające poza granice kraju
a z innych aspektów
PEM ładowane w łepetyne podczas dłuższych rozmów ?

Problem FCN został rozwiązany przez easyCALL -- gdy
easyCALL udostępnił się na smartfonach i tabletach,
FCN musiał dotrzymać kroku albo wypaść poza burtę.

Używam FCN praktycznie od początków jego istnienia
całą rodzinę "ubrałem" w FCN wiec pogaduchy za free
a poza FCN wychodze przez Betamaxy

Tak zwane brutalne prawa rynku:
  () Ludzie nie chcą płacić za coś, z czego nie mają pożytku.

Zwykle  .... ale zawsze znajdzie się jakieś stado baranów ;)

Pozdro

Data: 2013-12-13 00:25:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Off-Top - Re: Szatański

"Waldek" l8d6u2$282$1@node2.news.atman.pl

Ogólnie nie narzekam, od warunkiem ze nie muszę wychodzić
poza wlasny lokal który nota bene jest nieźle ekranowany
przez zewnętrzną elewacje ;)

pod
notabene

Ja nie narzekam ani na wewnątrzlokalową, ani na międzylokalową łączność.
W nocy jest lepiej na zewnątrz -- bo śpi cala masa APków. Zapewne jest
teraz dla mnie dobry czas do przejścia na piątki... Ale że budżet nie
pozwala, więc nie przechodzę. :)

[...]

BT -- chyba nawet dysponujesz czymś takim ;) za sprawa banku Dojczego.

Najwyraźniej VoIP ma tylko jedną zaletę -- tanie gadanie zzagraniczne.

[...]

Ale FCN na smartfonach pracuje poprawnie od roku.
Wcześniej raczej nie można było odbierać smartfonami.

Tak zwane brutalne prawa rynku:
  () Ludzie nie chcą płacić za coś, z czego nie mają pożytku.

Zwykle  .... ale zawsze znajdzie się jakieś stado baranów ;)

A ja jednak twierdzę, że ludzie ogólnie są mądrzy, ale nie
zawsze odważni i nie zawsze silni. Wiedzą o tym, kto ich
okrada czy oszukuje, ale niekoniecznie potrafią przeciwstawić
się złu...

Data: 2014-01-01 08:24:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Szatański (BZ WBK KB Santander) wydatki

"Eneuel Leszek Ciszewski" l8avad$qss$1@node2.news.atman.pl

[...]

  http://www.youtube.com/watch?v=7dMuT6VoIuA

Skoro ma być o finansach...

Data: 2013-12-16 03:16:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Szatański (BZ WBK KB Santander) wydatki

"Waldek" l86e3v$9ic$1@node1.news.atman.pl

Ile razy trzeba wydać debetówką BZ WBK KB?
Można jeden raz 301 pln, czy trzeba ileś (na przykład 3) razy?

IMO raz a dobrze, za to lać trzeba 4 razy

Szukając przyczyn uporu [oślęcego bądź oślego] BZ WBK
KB itd. znalazłem, iż w 2 pierwszych miesiącach trzeba
zapłacić debetówką po 4 razy w każdym (z tych dwóch)
miesięcy.

Na razie KGP -- Konto Godne Pogardy. :)

-=-

Rzecznika, panią Ewę Płotnicką Sodel oraz specjalistę
ds. obsługi procesów, panią Beatę Telega wzywam do
wywiązania się Banku z warunków Promocji i wypłacenia
zaległych pieniędzy pani Danucie Ciszewskiej z Białegostoku.

Przypominam też postanowienia Regulaminu:

   Paragraf 7, punkt 5.

   Organizator jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
   Promocji oraz za jej prawidłowy przebieg.

Pani Beata Telega kłamie w piśmie z dnia 2013.09.20 -- twierdzi,
iż konto, z którego dokonywane są wpłaty na KGP Danuty Ciszewskiej
jest rachunkiem osobistym. W istocie to konto, z którego realizowane
są wpłaty wynagrodzenia jest kontem firmowym, należącym do firmy,
w której pani Danuta Ciszewska jest zatrudniona.

Pani Ewa Płotnicka Sodel w piśmie z dnia 1.10.2013 r. obiecuje,
iż nagroda zostanie wypłacona do końca listopada po spęłnieniu
warunków określonych w regulaminie.

Data: 2013-12-16 08:42:47
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:l8lo0h$is2$1node1.news.atman.pl...

[...]

Nie narzekam - czekam juz na dodatkowe 200 z tyt. PZ
no i 2x 50 z programu polecen drugiej tury ;)

A sprawe konta prywatne/firmowe IMO mozna spokojnie wyjasnic
i jak sadze wyplaca nalezny bonus - tyle ze z poslizgiem ;)

Znajoma ma prywatno/sluzbowego Aquariusa i smrodu nie robia

Pozdro

Data: 2013-12-17 02:11:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Szatański (BZ WBK KB Santander) wydatki

[...]