Szatanski plan tajnych elit

Data: 2016-07-29 09:58:30
Autor: pinokio
Szatanski plan tajnych elit
Data: 2016-07-29 10:13:09
Autor: pinokio
Szatanski plan tajnych elit
W dniu 29.07.2016 o 09:58, pinokio pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=9L1k4qfOGVo

Ani dżihad ani McŚwiat, ani lewactwo ani libertariański kapitalizm ani masoneria.
Jedynym ratunkiem dla świata jest Kościół Katolicki

Data: 2016-07-30 05:27:14
Autor: stevep
W dniu .07.2016 o 10:13 pinokio <pinokio@nie.adres.pl> pisze:

[...]

Hmmm, a możesz to uzasadnić, czy tak i już?

--
stevep

Data: 2016-07-30 09:51:31
Autor: V
W dniu 2016-07-29 o 10:13, pinokio pisze:
[...]

KK w dzisiejszym wydaniu to feudalizm idący z odwiecznego sojuszu ołtarza z tronem. Jeśliby KK stał się nagle taki, jak chce Franciszek, to w tej samej chwili loże masońskie przestają istnieć. Zatem paliwem wolnomularzy jest feudalna patologia KK.

V.

Data: 2016-07-30 09:54:55
Autor: pinokio
W dniu 30.07.2016 o 09:51, V pisze:
ołtarza z tronem. Jeśliby KK stał się nagle taki, jak chce Franciszek,
to w tej samej chwili loże masońskie przestają istnieć. Zatem paliwem

a to niby dlaczego?

Data: 2016-07-30 10:12:13
Autor: Trefniś
W dniu .07.2016 o 09:54 pinokio <pinokio@nie.adres.pl> pisze:

W dniu 30.07.2016 o 09:51, V pisze:
ołtarza z tronem. Jeśliby KK stał się nagle taki, jak chce Franciszek,
to w tej samej chwili loże masońskie przestają istnieć. Zatem paliwem

a to niby dlaczego?

Bo wolne jest, dłużej pospał i jeszcze się nie dobudził.
Masoneria ma się świetnie i tak będzie się miała jeszcze długo za  pontyfikatu Franciszka.

Niektórzy wskazują, że Franciszek jest masonem i tego nie kryje:
https://katolikintegralny.wordpress.com/2014/06/12/antypapiez-franciszek-jawny-mason-na-tronie-sw-piotra/

Nie wczytywałem się w artykuł, ale teza nie jest pozbawiona racji.

--
Trefniś

Data: 2016-07-30 03:47:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 30 lipca 2016 10:12:17 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]

Nie wczytywałem się w artykuł, ale teza nie jest pozbawiona racji.

Masoneria to ponoć tylko szachownica, na której po jednej stronie walczą czarne
pionki, zaś po drugiej białe. Nie trzeba dzisiaj już należeć do tej
społeczności, żeby znać i rozumieć jej symbolikę (jest sporo dobrej jakości
materiałów  do samoinicjacji, a przynależność formalna tylko ją potwierdza),
jednakże bym się nie zdziwił zbytnio, gdyby potwierdzono, że Bergoglio jest
wolnym mularzem. Pytanie tylko: ciekawe, po której stronie szachownicy grającym xD

Data: 2016-07-30 12:48:48
Autor: pinokio
W dniu 30.07.2016 o 12:47, Jakub A. Krzewicki pisze:
Masoneria to ponoć tylko szachownica, na której po jednej stronie walczą czarne
pionki, zaś po drugiej białe. Nie trzeba dzisiaj już należeć do tej

Wierzysz w dobrych masonów?

Data: 2016-07-30 04:02:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 30 lipca 2016 12:48:37 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]
> pionki, zaś po drugiej białe. Nie trzeba dzisiaj już należeć do tej

Jakiś tam procent jest z pewnością. Sama forma masonerii to jest tylko
wtajemniczenie w symbole. Coś jak pojemnik. Jaką treścią oni tam wypełniają
te formy, to już zależy od personelu każdej obediencji. Pewnie są takie, które
się nie wykoleiły - nie wierzę, żeby wiadomy rak osiągnął tam 100% wpływów.
To zresztą można powiedzieć o każdym mistycyzmie praktycznym - nie tylko tych
opartych na paradygmacie kabały.

Data: 2016-07-31 05:06:25
Autor: stevep
W dniu .07.2016 o 12:48 pinokio <pinokio@nie.adres.pl> pisze:

[...]

A ty w mądrych kretynów?

--
stevep

Data: 2016-07-31 09:32:19
Autor: V
Dlatego...
W dniu 2016-07-30 o 09:54, pinokio pisze:
W dniu 30.07.2016 o 09:51, V pisze:
ołtarza z tronem. Jeśliby KK stał się nagle taki, jak chce Franciszek,
to w tej samej chwili loże masońskie przestają istnieć. Zatem paliwem

a to niby dlaczego?

Pomyśl, świat ma wiele religii, to, że Ty naganiasz do KK, to przypadek -ze stratą dla jakości KK- zależny od tego gdzie się urodziłeś. Skoro mamy wiele religii, a Ty chciałbyś ustawić świat wg KK, to pośrednio nawołujesz do wojny wyznaniowej. Zatem nie rozumiejąc samego siebie, napisałeś, że jedynym ratunkiem dla świata jest kalifat.

V.

Data: 2016-07-30 10:12:51
Autor: Chiron

Użytkownik "V" <fhotnc@hotmail.com> napisał w wiadomości news:579c5c77$0$649$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jesteś bardzo źle poinformowany. Możesz podać jakieś fakty na uwiarygodnienie swej tezy?

--
Chiron

Data: 2016-07-31 09:20:45
Autor: V
W dniu 2016-07-30 o 10:12, Chiron pisze:

[...]

Nie w informacji jest klucz, a w wiedzy. Zestaw sobie obraz istoty człowieka w dzisiejszym feudalnym KK z obrazem człowieka w kościele do jakiego nawołuje Franciszek i nałóż na to podejście wolnomularzy. Człowiek feudalnego KK jest pozbawiony swojej istoty, nie jest podmiotem, a przedmiotem więzionym paplaniną ex cathedra. Takiej stłumionej, zrutynizowanej, przedmiotowo traktowanej istocie człowieka -widzisz, nawet trudno tu mówić o istocie- daleko do solidarności z innymi ludźmi niezależnie od wiary, koloru skóry czy orientacji seksualnej. Masoni nie są przeciwko kościołowi, religii takiej czy innej, są przeciwko znamionom ucisku feudalnego.

V.

Data: 2016-07-31 10:28:11
Autor: pinokio
W dniu 31.07.2016 o 09:20, V pisze:
jakiego nawołuje Franciszek i nałóż na to podejście wolnomularzy.

To Franciszek został świętym za życia?

Data: 2016-07-31 10:44:57
Autor: V
W dniu 2016-07-31 o 10:28, pinokio pisze:
W dniu 31.07.2016 o 09:20, V pisze:
jakiego nawołuje Franciszek i nałóż na to podejście wolnomularzy.

To Franciszek został świętym za życia?

Wg feudalnego KK czy co masz na myśli?

V.

Data: 2016-07-31 10:51:08
Autor: pinokio
W dniu 31.07.2016 o 10:44, V pisze:
To Franciszek został świętym za życia?

Wg feudalnego KK czy co masz na myśli?

według lewackich elit

Data: 2016-07-31 10:55:37
Autor: V
W dniu 2016-07-31 o 10:51, pinokio pisze:
W dniu 31.07.2016 o 10:44, V pisze:
To Franciszek został świętym za życia?

Wg feudalnego KK czy co masz na myśli?

według lewackich elit

Lewackie elity świadomie stronią od wywyższania jednostki, celowo unikają folwarcznej hierarchii społecznej bo wiedzą, że stad już tylko krok do feudalizmu

V.

Data: 2016-07-31 11:01:51
Autor: pinokio
W dniu 31.07.2016 o 10:55, V pisze:
Lewackie elity świadomie stronią od wywyższania jednostki, celowo
unikają folwarcznej hierarchii społecznej bo wiedzą, że stad już tylko
krok do feudalizmu

Nie masz racji.
Jest jak w starym dowcipie:
W małej wiosce w ZSRR chłop wybrał się do Moskwy
Po powrocie pytają go:
- czy to prawda, jak mówią, że komunizm służy człowiekowi?
- tak! nawet tego człowieka widziałem !

Data: 2016-07-31 11:39:05
Autor: Chiron

Użytkownik "V" <fhotnc@hotmail.com> napisał w wiadomości news:579dbd0a$0$15195$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No tak. Bo Lenin, Stalin, Polpot, Maotsetung, Hodża czy inni- nie byli ubóstwieni za życia a nawet po śmierci. Rzeczywiście. Durniu! W lewackiej Szwecji (dobry przykład? Ta Szwecja?) taka rodzina Wallenbergów ma większość przemysłu w swoich rękach- a reszta faktycznie jest w miarę równa. Już nawet nie chce mi się pisać np o Stalinie, który miał władzę (i jego przydupasy) o wiele większą niż jakikolwiek faraon!
V- bez informacji, znajomości faktów jesteś taki, jacy są ludzie bez wiedzy: PUSTY!

--
Chiron

Data: 2016-07-31 12:03:30
Autor: V
W dniu 2016-07-31 o 11:39, Chiron pisze:

[...]

Wszystko ze sobą mieszasz, to byli opresyjni autokraci, nietolerujący wolności ludzi, odmiennej wiary, poglądów, orientacji seksualnej. Natomiast co do prywatnej własności i dziedziczonych majątków proponuję abyś zamiast koncentrować się na tym czy, jak dawno i komu zostały zagrabione, pomyślał jak można je pomnażać dla i w obrębie rozwijających się dzięki nim społeczeństw.

V.

Data: 2016-08-01 04:57:56
Autor: stevep
W dniu .07.2016 o 10:51 pinokio <pinokio@nie.adres.pl> pisze:

W dniu 31.07.2016 o 10:44, V pisze:
To Franciszek został świętym za życia?

Wg feudalnego KK czy co masz na myśli?

według lewackich elit

Kto to są "lewackie elity" konkretnie, czy to jakieś kolejne prawicowe  durne zaklęcie z serii "poprawność polityczna", "multi- kulti" i temu  podobne "establiszmenty", które mają przykryć miałkość intelektualną?

--
stevep

Data: 2016-07-31 11:03:10
Autor: pinokio
Szatanski plan tajnych elit
W dniu 31.07.2016 o 09:20, V pisze:
seksualnej. Masoni nie są przeciwko kościołowi, religii takiej czy
innej, są przeciwko znamionom ucisku feudalnego.

Masoni czczą lucyfera i są przeciwko Bogu i prawdziwemu Kościołowi, inne religie jak islam mogą w jakimś etapie uznać za sprzymierzeńca

Data: 2016-07-31 06:15:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 31 lipca 2016 11:02:56 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]

Masoni czczą lucyfera i są przeciwko Bogu i prawdziwemu Kościołowi, inne religie jak islam mogą w jakimś etapie uznać za sprzymierzeńca

Zgodnie z tą logiką nie ma prawdziwego kościoła, bo nie było takiego, który
na pewnym etapie nie uznawał masonów za sprzymierzeńca. Zagłęb się właśnie
w historię i sprawdź, jak to było z budowniczymi katedr.

Co do czci masonów wobec Lucyfera - to sprawa Taxila okazała się w XIX w.
sprytnym fałszerstwem. Symbolika wolnomularstwa to trochę chaotyczny miks elementów pobranych z różnych misteriów monoteizmów i politeizmów, które
nie są spójne pod względem mitologicznym, ale zostały dobrane po to, żeby
ilustrować pewne tezy filozoficzne i społeczne, które dzisiaj nazywają się
na zachodzie filozofią Oświecenia. Z mojego punktu jako buddysty to oświecenie
jest wprawdzie bardzo wybrakowane, ale i tak to jest krok naprzód w stosunku
do cywilizacji średniowiecza i wczesnej nowożytności, która wydała takie
potwory jak np. Wład Palownik i Elżbieta Batory.

Data: 2016-08-01 04:59:22
Autor: stevep
W dniu .07.2016 o 11:03 pinokio <pinokio@nie.adres.pl> pisze:

[...]

Musisz tak demonstrować swój debilizm?

--
stevep

Data: 2016-07-31 11:35:01
Autor: Chiron

Użytkownik "V" <fhotnc@hotmail.com> napisał w wiadomości news:579da6bf$0$660$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A skąd ma sięać WIEDZA? Bez informacji?!

[...]

Nie masz najmniejszego pojęcia o tym, co piszesz. To włśnie widoczny brak informacji i wynikający z tego brak wiedzy. Przypisujesz cechy według swoich upodobań. Widocznie lubisz masonerię a niecierpisz KK. Takie myślenie nazywa się prelogicznym. Jak coś będziesz wiedział na temat masonerii i Kościoła- to możemy pogadać. Póki co- to rozmowa typu: księżyc jest z zielonego sera, a Twardowski był pierwszym kosmonautą. No i dlatego to my powinniśmy wieść prymat w lotach na księżyc- i wniosek: dlatego Rosjanie zabrali Hermaszewskiego, żeby oddać hołd Twardowskiemu.

--
Chiron

Data: 2016-07-31 11:51:59
Autor: V
W dniu 2016-07-31 o 11:35, Chiron pisze:

[...]

To może inaczej, droga którą idzie dzisiejszy feudalny KK, to coraz węższa koleina, tak czy nie, czy może Twoim zdaniem KK rośnie w siłę? Przyczyną tego jest powolna -ale jest- edukacja i otwieranie się społeczeństw, a tym samym coraz mniejsza ilość ludzi, u których niczym wiecheć słomy wychodzi brak edukacji, tak czy nie?

V.

Szatanski plan tajnych elit