Szatańskich sztuczek Komorowskiego ciąg dalszy.

Data: 2010-09-10 14:40:30
Autor: Antenka
Szatańskich sztuczek Komorowskiego ciąg dalszy.
Nie udało się wyprowadzenie z przestrzeni publicznej smoleńskiego
krzyża do pobliskiej świątyni, to wymyślił, że kaszalot zatarga go na
swoim grzbiecie do Smoleńska!  Taki pobożny!  Ueee

Antenka

Data: 2010-09-11 01:06:25
Autor: Kostek Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:359d68b7-b4af-4ff2-b6be-dc64d1e3d4afm16g2000vbs.googlegroups.com...
[...]

Spierdalaj, śmierdząca wywłoko.

Data: 2010-09-11 10:10:38
Autor: awe

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i6edlo$mho$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- --
sluchaj nie badz chamski. to ze twoja matka byla kurwOM a ojciec alfonsem nie znaczy ze masz nienawidzec kobiet
awe

Data: 2010-09-11 11:06:51
Autor: Kostek Wycirowski
Szatańskich sztuczek Komorowskiego ciąg dalszy.

"awe"
sluchaj nie badz chamski. to ze twoja matka byla kurwOM a ojciec alfonsem nie znaczy ze masz nienawidzec kobiet
awe
Druciara jest tak samo kobietą, jak ty myślącym człowiekiem, durniu!

Data: 2010-09-11 12:04:00
Autor: cyc
Szatańskich sztuczek Komorowskiego ciąg dalszy.

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i6fgrj$6la$1news01.versatel.de...

"awe"
sluchaj nie badz chamski. to ze twoja matka byla kurwOM a ojciec alfonsem nie znaczy ze masz nienawidzec kobiet
awe
Druciara jest tak samo kobietą, jak ty myślącym człowiekiem, durniu!

Nie wnikajac w szczegoly waszej dyskusji podpowiem , ze dla niego kazda suka to kobieta a przeciez to nie jest prawda .

cyc

Data: 2010-09-11 13:38:24
Autor: awe

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i6fk71$gvd$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
ja tam nie wiem jakich ty masz cycu "przyjaciol" jesli dla wyciora kazda kobieta to suka to ja mu gratuluje matki
awe

Data: 2010-09-11 12:13:09
Autor: Antenka
Szatańskich sztuczek Komorowskiego ciąg dalszy.
On 11 Wrz, 01:06, "Kostek Żul z Pragi" <kozidupc...@uni.de> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> schrieb im

Spierdalaj, śmierdząca wywłoko.<

Bo co? Bo ty mi każesz, żulio?
Spadaj do kontenera na śmieci! Sio! hłe hłe hłe

Antenka

Data: 2010-09-11 23:01:39
Autor: Kostek Wycirowski
Szatańskich sztuczek Komorowskiego ciąg dalszy.

"Antenka"

Spierdalaj, śmierdząca wywłoko.<

Bo co? Bo ty mi każesz, żulio?
Spadaj do kontenera na śmieci! Sio! hłe hłe hłe

Jak te wszechpolaki chcą taką durną babę chędożyć?

Data: 2010-09-11 23:39:19
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-11 23:01, Kostek Wycirowski pisze:

"Antenka"

Spierdalaj, śmierdząca wywłoko.<

Bo co? Bo ty mi każesz, żulio?
Spadaj do kontenera na śmieci! Sio! hłe hłe hłe

Jak te wszechpolaki chcą taką durną babę chędożyć?

O takiej "babce" jak Antenka ty możesz tylko pomarzyć. I pewnie takie utopijne marzenia cie nie opuszczają.  Oczywiście to sa moje przypuszczenia, ale twój sposób zwracania się do Niej każe takie wnioski wyciągnąć. Ona cię wyraźnie kręci.

Data: 2010-09-12 11:13:56
Autor: Kostek Wycirowski
Szatańskich sztuczek Komorowskiego ciąg dalszy.

"jadrys" <andrzej203@op.pl> >>
[...]

Chłopie, Twoje zdanie jest dla mnie tyle warte, co kumkanie pijanej żaby. Swoimi postami na grupie skompromitowałeś się już tak, że broniąc kogoś, tylko wyświadczasz mu niedźwiedzią przysługę.

Data: 2010-09-12 23:50:08
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-12 11:13, Kostek Wycirowski pisze:

"jadrys" <andrzej203@op.pl> >>
[...]

No cóż, masz prawo do takiej oceny. I moze są ludzie którzy uważają że pisanie o faktach i prawdzie jest kompromitacją, ale większość to jednak mi przyzna rację.  Bronię tylko prawdy, ona jest dla mnie nadrzędna.

Data: 2010-09-11 10:31:54
Autor: u2
W dniu 2010-09-10 23:40, Antenka pisze:
[...]

Gdzie diabeł nie może tam kaszalota wyśle :)

Data: 2010-09-11 11:28:55
Autor: Antenka
On 11 Wrz, 10:31, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> swoim grzbiecie do Smoleńska!  Taki pobożny!  Ueee

> Antenka

Gdzie diabeł nie może tam kaszalota wyśle :)

No właśnie! Ładnie to podsumowałeś YouTwo :). Dodałabym tylko, że
zaraz posyła Wycieruchowskiego z widłami, by atakował na psp.
Szatański pomiot jeden łeeeeee  : - /.
Dziwne, że na hasło krzyż zły zaczyna merdać ogonem...

Antenka

Ś.M.A.M.S.Z.N!  +

Data: 2010-09-11 21:13:50
Autor: Kostek Wycirowski
Szatańskich sztuczek Komorowskiego ciąg dalszy.

Antenka"

Dziwne, że na hasło krzyż zły zaczyna merdać ogonem...

Ty, wywłoko, to merdasz antenką.

Data: 2010-09-12 04:08:42
Autor: Antenka
On 11 Wrz, 21:13, "Kostek Wycirowski" <kozidupc...@uni.de> wrote:
>Antenka"

Ty, wywłoko, to merdasz antenką.<

Tak? I co jeszcze wymyślisz, przeżarty denaturatem ptasi móżdżku,
hmm? :D Spadaj do kontenera, bo jak się zdenerwuję, to rzeczywiście
poślę najwspanialszą młodzież polską MW, żeby ci skuła tę zapitą
mordę. No! A teraz sio - do śmietnika! :-E

Antenka

P.s. I skończ z tymi żuliowatymi, chamskimi zalotami - jestem od dawna
zjęta. Bye kloszardzie! :D

Data: 2010-09-12 18:45:10
Autor: Kostek Wycirowski
[...]

Tu też się mocno mylisz. Akurat nie pijam alkoholu. Ale twój przeżarty syfilisem i bimbrem "móżdżek" pewnie nie daje rady pojąć, że nie każdy jest taką wywłoką i szmatławcem jak ty.

P.s. I skończ z tymi żuliowatymi, chamskimi zalotami - jestem od dawna
zjęta. Bye kloszardzie! :D

A jesteś zjęta, jesteś, wywłoko. Widzę, że samotność w durnowatości mocno dokucza, jak próbujesz mi zaloty imputować. Ciebie, głupia kurwo, to bym nawet kijem szturchnąć nie chciał. Jadryś cię zaniedbuje, nie ma kto lizać twojego brudnego, śmierdzącego dupska?

Data: 2010-09-12 12:58:33
Autor: Antenka
On 12 Wrz, 18:45, "Kostek Wycirowski" <kozidupc...@uni.de> wrote:
> [...]

nawet kijem szturchnąć nie chciał. Jadryś cię zaniedbuje, nie ma kto lizać

Ssssss.....j ajwaju!

Antenka

Data: 2010-09-13 13:02:06
Autor: Kostek Wycirowski
Szatańskich sztuczek Komorowskiego ciąg dalszy.

"Antenka"

Ssssss.....j ajwaju!

Antenka

Aha to ta twoja "entelygencja" przemówiła? Nie dość, że rynsztokowy słownik, to do tego typowy objaw "katopolactwa". Jak coś nie pasuje, to zaraz wszystkiemu winni żydzi?

Szatańskich sztuczek Komorowskiego ciąg dalszy.