Szatniarka z magisterium... ;}

Data: 2009-06-16 07:37:38
Autor: Tzva Adonai
Szatniarka z magisterium... ;}
.... a nasz boukun z zasadniczym zawodowym ma nadzieję na stanowisko
konsultanta ds. pozyskiwania funduszy unijnych... ;}

***

Żeby pracować w szatni Szkoły Głównej Handlowej, trzeba być magistrem
ekonomii? Ekonomistka Anna Chylińska po 11 latach pracy w uczelni na
stanowisku biurowym została szatniarką.

- Czuję się upokorzona. Stoję w szatni, palta oddają mi profesorowie,
którzy mnie znają. Moja kierowniczka zakazała mi nawet rozpowiadać, że
jestem magistrem - opowiada Anna Chylińska.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6722501,Magister_ekonomii_po_11_latach_szatniarka_w_SGH.html

Data: 2009-06-16 07:54:13
Autor: Hans Kloss
Szatniarka z magisterium... ;}
On 16 Cze, 16:37, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
 Ekonomistka Anna Chylińska po 11 latach pracy w uczelni na
stanowisku biurowym została szatniarką.

- Czuję się upokorzona.

Za komuny we Wrocławiu szatniarką w zakładzie biochemii była kobieta
po doktoracie z owej biochemii.
J-23

Data: 2009-06-16 08:05:22
Autor: Tzva Adonai
Szatniarka z magisterium... ;}
On 16 Cze, 16:54, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

Za komuny we Wrocławiu szatniarką w zakładzie biochemii była kobieta
po doktoracie z owej biochemii.

Pewnie nie chciała się zapisać do PZPR...

Data: 2009-06-16 17:12:15
Autor: awe
Szatniarka z magisterium... ;}

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:69eba028-df0d-407c-8f9e-0a3eb7ef055dz14g2000yqa.googlegroups.com...
On 16 Cze, 16:54, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

Za komuny we Wrocławiu szatniarką w zakładzie biochemii była kobieta
po doktoracie z owej biochemii.

Pewnie nie chciała się zapisać do PZPR...
-- -- -- -- -- -- --
no tak ona sie cieszyla jak wynosili sztandar PZPR, nie to co kawecki
awe

Data: 2009-06-16 20:48:20
Autor: jadrys
Szatniarka z magisterium... ;}
Tzva Adonai pisze:
On 16 Cze, 16:54, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

Za komuny we Wrocławiu szatniarką w zakładzie biochemii była kobieta
po doktoracie z owej biochemii.

Pewnie nie chciała się zapisać do PZPR...

Głupiś, myślisz że kogoś na siłę wciągali do partii?  Sam trzy razy składałem wniosek i trzy razy był odrzucony..

Data: 2009-06-16 23:07:08
Autor: awe
Szatniarka z magisterium... ;}

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h18pdh$ghb$3news.onet.pl...
Tzva Adonai pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
to chyba ty jakis glupi, patrz - socjalizm upadl, wszyscy maja go w d. a ty dalej komuch. Pewnie w PZPR nie bylo komunistow tylko kanciarze
awe

Data: 2009-06-17 00:17:37
Autor: Vic
Szatniarka z magisterium... ;}
awe wrote:
 Pewnie w PZPR nie bylo komunistow tylko kanciarze

Jasna sprawa, ze nie bylo tam ani jednego komunisty. Jedynie oportunisci-koniunkturalisci :)

--
Vic

Data: 2009-06-17 16:14:21
Autor: awe
Szatniarka z magisterium... ;}

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h195q7$feh$4atlantis.news.neostrada.pl...
awe wrote:
 Pewnie w PZPR nie bylo komunistow tylko kanciarze

Jasna sprawa, ze nie bylo tam ani jednego komunisty. Jedynie oportunisci-koniunkturalisci :)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
nie wnikam az tak szczegolowo, generalnie byl to cwany motloch ktory pod szczytnymi haslami walki o prawa proletariatu, ten proletariat tlamsil i nim pogardzal
awe

Data: 2009-06-17 13:12:45
Autor: jadrys
Szatniarka z magisterium... ;}

Tzva Adonai pisze:

[...]

Może i głupi, ale to nie zmienia faktu że wbrew utartej opinii nie było łatwo się do partii zapisać.

Data: 2009-06-17 05:12:55
Autor: Hans Kloss
Szatniarka z magisterium... ;}
On 17 Cze, 13:12, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Może i głupi, ale to nie zmienia faktu że wbrew utartej opinii nie było
łatwo się do partii zapisać.

Oczywiscie, zanim zaproponowali legitymację kandydacka trzeba się było
wykazać pondprzeciętnym skurwysyństwem albo debilizmem, a najlepiej
jednym i drugim. Normalny człowiek, nie ukrywajacy tego w jakim
miejscu ma bredzenia MELS albo uważający  towarzysza edziagierka za
durnia i prostaka nie miał łatwo w tym przypadku, i w wielu innych
przypadkach też.
J-23

Data: 2009-06-17 16:15:10
Autor: awe
Szatniarka z magisterium... ;}

Tzva Adonai pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
no widzisz a u nas prosili na kolanach i nic z tego nie wyszlo
awe

Data: 2009-06-17 16:47:48
Autor: jadrys
Szatniarka z magisterium... ;}

Tzva Adonai pisze:

[...]

Widzę, widzę że Cyc miał rację - dzidziuś jesteś awe, paplesz głupoty o rzeczach o których nie masz żadnego pojęcia.. :-(

Data: 2009-06-17 17:41:48
Autor: awe
Szatniarka z magisterium... ;}
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
sluchaj jadrys - ja tez zylem w socjalizmie i mi bajek nie musisz opowiadac jak to wtedy bylo pieknie. Nie masz zadnych racjonalnych argumentow
Podam Ci pierwszy z brzegu przyklad swiadczacy o tym ze jestescie parchy i klamcy
http://pl.wikipedia.org/wiki/Jacek_Karpi%C5%84ski

"
Szykany [edytuj]
Mimo sukcesów konstrukcyjnych Karpiński był cały czas szykanowany przez różne instytucje. Kierowanie produkcją K-202 powierzono mu jedynie z powodu nacisków Brytyjczyków. Ostatecznie został odsunięty od kierowania Zakładem Mikrokomputerów przy przedsiębiorstwie MERA, gdzie powstawały K-202. Produkcję samego mikrokomputera zarzucono, mimo że na taśmach czekało 200 nieskończonych modeli. Próby skopiowania jego konstrukcji nie powiodły się ani w kraju, ani w ZSRR. Konstruktorowi odmawiano wyjazdu za granicę.

W 1978 Karpiński wyjechał na Mazury, gdzie pod Olsztynem zajął się hodowlą drobiu i trzody chlewnej. W 1981 władze nie zgodziły się na objęcie przez niego stanowiska dyrektora ani przedsiębiorstwa MERA ani Instytutu Maszyn Matematycznych.

W latach 1976 - 1986 w Zakładach Systemów Mikrokomputerowych MERA w Warszawie produkowano mikrokomputer MERA-400 zgodny funkcjonalnie w 99% z mikrokomputerem K-202."

awe

Data: 2009-06-17 18:01:10
Autor: jadrys
Szatniarka z magisterium... ;}
awe pisze:
[...]

No i z czym ty wyskoczyłeś? Ja o niebie a ty o chlebie.. :-(

PS. Jak widzę twoja wiedza o socjalizmie pochodzi też jak i innych tzw. znawców tematu, z Wiki.. Och wy zakute propagandą baranie głowy..

Data: 2009-06-17 23:17:56
Autor: awe
Szatniarka z magisterium... ;}

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h1b409$tpk$1news.onet.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
a twoja wiedza to pochodzi skad? z wczasow z bulgarii?:-) czlowieku podalem ci symtopatyczny  przyklad. nie jakiegos tam racjonalizatora puszek sputkowych w kiblu. z reala znam takich mase, ale sadze ze ten jest drastyczny
awe

Data: 2009-06-17 23:46:05
Autor: jadrys
Szatniarka z magisterium... ;}

awe pisze:

[...]

Z własnego doświadczenia. Nigdy nie cytuje i nie powtarzam wypocin jakiegoś kretyna, który pisze co tylko mu wpadnie do pustego łba.

Data: 2009-06-17 15:51:35
Autor: Hans Kloss
Szatniarka z magisterium... ;}
On 17 Cze, 23:46, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Z własnego doświadczenia. Nigdy nie cytuje i nie powtarzam wypocin
jakiegoś kretyna, który pisze co tylko mu wpadnie do pustego łba.

Sprawa Karpińskiego i jego mikrokomputera znana jest od  dawna i
zdawałoby sie że powszechne, przynajmniej w Polsce... a jednak, sa
jeszcze ludzie którzy osobę opisującą tę sprawę gotowi są zwymyślać od
pustogłowych kretynów tylko dlatego że przytoczone fakty są w
sprzeczności z ich fanatycznymi urojeniami. Sami sobie wydają w ten
sposób odpowiednie świadectwo. Btw. wynalazca, wizjoner, wyprzedzający
swoją epoke o dziesięciolecie- w socjalizmie pasie świnie. To
znakomita metafora socsyfu ogólnie a prylu w szczególności. I niemal
gotowy scenariusz na film.
J-23

Data: 2009-06-18 01:43:01
Autor: Panslavista
Szatniarka z magisterium... ;}
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

    Przypomina mi się juz po stanie wojennym historia z informatyką w
szkole. Pomagałem Marudzie, bo weryfikowali ja wciąż i przegrywała konkursy
na dyrektora z przedszkolanką po liceum, która nawet nie startowała do
konkursu (Maruda - nauczyciel dyplomowany)...
    Ze Stanów przyszły komputery przenośne i interfejsy do prowadzenia badań
biologicznych i dowolnych innych środowiskowych przez samych uczniów. Wtedy
eSBuce dostali kociokwiku, chciano mi odebrać sprzęt (ja go społecznie
uruchamiałem) - GWno im  z tego przyszlo, gdyż sprzęt nie mial trafiać na
inwentarz szkoły, a użytkownikiem był nauczyciel prowadzący.
    Tak hamowano rozwój i tak jest do dzisiaj - podobnie następuje
klichowanie wojska - do poziomu Księstwa Warszawskiego.

Data: 2009-06-18 08:43:07
Autor: awe
Szatniarka z magisterium... ;}
To sa wlasnie przyklady na to jak bardzo ten system byl pochujony, dlatego tez ani Cyca ani Jadrysia nie traktuje powaznie. Ot ciemniaki cos sobie pisza. Ich prawo mamy demokracje, ale nie wolno buractwu podnosic lab ponad ich faktyczny niski poziom, a jak trzeba trzeba obciac chydrze tego lba. Z pozdrowieniami dla pzpr'owcow - kazdy pogrzeb pzprowca raduje moje serce.
awe

Data: 2009-06-18 08:55:37
Autor: jadrys
Szatniarka z magisterium... ;}
Hans Kloss pisze:
[...]

Mój post nie odnosił się do żadnego Karpińskiego.. Odnosił się do  bzdur pisanych przez awe  jakoby jego rodzice byli "proszeni na kolanach" o wstąpienie do partii.. I że takie zachowanie PZPR w PRL było normą w stosunku do każdego..

A  wracając do wynalazczości  - powiedz Hans co Polacy wynaleźli przez te 20 lat  po  przemianach ustrojowych (rewolcie)? Jak tak dalej pójdzie to nie długo nawet nie będziemy  mieli możliwości paść swoich świń. Będziemy tylko najemnymi pastuchami.

Data: 2009-06-18 08:24:27
Autor: Hans Kloss
Szatniarka z magisterium... ;}
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
A  wracając do wynalazczości  - powiedz Hans co Polacy wynaleźli przez te 20 lat  po  przemianach ustrojowych (rewolcie)?

Poczytaj o niebieskim laserze, niestety przemiany ustrojowe wprawdzie  sie
odbyły ale ludzie zostali w spadku po prylu i skończyło się podobnie jak z
Karpińskim.
Z innych rzeczy chocby cos takiego:
http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,88047,3205162.html
http://www.masarski.com.pl/pl/wydawnictwa/download/nowatorska_tech.pdf

dwa drobiazgi o których wiem bo zrobili je moi znajomi. Ta pierwsza sprawa ma
zresztą interesujący dalszy ciąg...
J-23

Data: 2009-06-18 11:51:11
Autor: jadrys
Szatniarka z magisterium... ;}
Hans Kloss pisze:
[...]

No tak, zupełnie zapomniałem o tym laserze. Ale i za "komuny" były odkrycia, że przypomnę turbinkę Kowalskiego czy preparat prof. Tołpy..

Data: 2009-06-18 10:05:57
Autor: Hans Kloss
Szatniarka z magisterium... ;}
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Ale i za "komuny" były odkrycia, że przypomnę turbinkę Kowalskiego czy
preparat prof. Tołpy..

Było tego dużo więcej (btw. tołpina to zwykłe oszustwo) ale niemal wszystkie
owe "odkrycia" podzieliły los  komputera Karpińskiego. Bo cos odkryć czy
wynależć to na ogół nic nie znaczy, dopiero w momencie wdrożenia gdy wynalazek
przynosi ludziom korzyść a wynalazcy- kasę (mozliwie duzą) cała sprawa nabiera
sensu. A do tego (tj do wdrożenia) socjalizm jest z natury rzeczy niezdolny.
J-23

Data: 2009-06-18 16:25:05
Autor: jadrys
Szatniarka z magisterium... ;}
Hans Kloss pisze:
[...]

No niestety, tu masz dużo racji. Z jednym małym ale - to nie socjalizm był/jest zły, to ten chol..ny sojusz z ZSRR hamował cały postęp. Przykładem chociażby dzisiejsze Chiny.

Data: 2009-06-18 15:01:14
Autor: Hans Kloss
Szatniarka z magisterium... ;}
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Z jednym małym ale - to nie socjalizm był/jest zły, to ten chol..ny sojusz z ZSRR hamował cały postęp.
Tak wiem, ta sama śpiewka co zwykle- socjalizm cacy tylko te cholerne wypaczenia....
Przykładem chociażby dzisiejsze Chiny.
Dzisiejsze Chiny  z komunizmem czy socjalizmem mają niewiele (poza retoryka) wspólnego. Autorytarny system sprawowania władzy +ogromna, w porównaniu z innymi krajami, wolność gospodarcza, to są właściwi sprawcy chińskiego "cudu" gospodarczego. Wyzysk klasy robotniczej ludu pracującego miast i wsi idzie tam pełną parą, setki milionów ludzi ledwo wiążą koniec z końcem a 310 tysięcy chińskich milionerów pławi się w luksusie zupełnie jak ich amerykańscy czy europejscy koledzy po fachu. Te 310 tysięcy ludzi to jest motor chińskiego społeczeństwa, a szacuje się że do 2001 roku liczba chińskich milionerów ulegnie podwojeniu.
http://news.xinhuanet.com/english/2007-10/31/content_6976060.htm
J-23

Data: 2009-06-18 18:15:17
Autor: jadrys
Szatniarka z magisterium... ;}
Hans Kloss pisze:
[...]

A wiesz że w Chinach nie ma bezdomnych? Wiesz że również nie ma grzebiących w śmietnikach. Również emigracja zarobkowa jest w Chinach nieznana. Wiesz że tam małolitrażowy samochód kosztuje w przeliczeniu niecałe 8 tys. zł.? A klasy średniej niecałe 20 tys.

Data: 2009-06-18 16:29:03
Autor: Hans Kloss
Szatniarka z magisterium... ;}
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
A wiesz że w Chinach nie ma bezdomnych?
Nie wiem.

Wiesz że również nie ma  grzebiących w śmietnikach.
Bardzo w to wątpię. Jest to mozliwe jedynie w społeczeństwie tak biednym ze w tamtejszych śmietnikach nie można znaleźć niczego użytecznego. Osobiście znam jednego człowieka który dorobił się całkiem niezłych pieniedzy zaczynajac od tego wlaśnie procederu a potem drążąc ten temat coraz skuteczniej.
Również emigracja zarobkowa jest w Chinach nieznana.

Wytłumacz to syberyjskim Rosjanom przerazonym z powodu zupełnego braku emigracji zarobkowej Chińczyków. Nie pracuje tam ok. 2 milionów Chińczyków a nie osiedliło się ich "nielegalnie" ok. 200-300 tysięcy.
Wiesz że tam małolitrażowy samochód kosztuje w przeliczeniu niecałe 8 tys. zł.? A klasy średniej niecałe 20 tys.

Jaki % chińczyków stać na sprawienie sobie tak niezwykle taniego auta? Btw. połowe ceny naszych autek stanowia podatki, waty i inne sratytaty, praktycznie nieobecne w Chinach z powodu panujacego tam liberalizmu gospodarczego. Takiego prawdziwego a nie tego z bzdurzeń palituska czy innego balcerowicza.
J-23  --

Data: 2009-06-18 19:26:56
Autor: jadrys
Szatniarka z magisterium... ;}
Hans Kloss pisze:
[...]

Twoje wątpliwości są zupełnie bezpodstawne - w Chinach nie ma bezdomnych i grzebiących w śmietnikach. Każdy ma tą swoją miskę ryżu i kąt do spania. I tak zawsze po rewolucji w tym kraju było, nawet w czasie największego terroru Mao..

[...]

Naprawdę pierwsze słyszę. Być może to Chińskie firmy wykonują zlecenia dla Rosjan.

Wiesz że tam małolitrażowy samochód kosztuje w przeliczeniu niecałe 8 tys. zł.? A klasy średniej niecałe 20 tys.

Jaki % chińczyków stać na sprawienie sobie tak niezwykle taniego auta?

Prawie wszystkich co mają na to ochotę. Jak pewnie sam zauważyłeś, rowery zniknęły z ulic chińskich miast. Pojawiły się miliony samochodów. Jak pewnie wiesz w Chinach samochody dziesięcioletnie są wyrejestrowywane i idą na złom, więc raczej nie sprowadzają rozbitków z zagranicy.

[...]

Podatki rzeczywiście są tam bardzo małe.. Za cho..rę nie mogę pojąć skąd oni biorą środki na te wszystkie inwestycje - w zeszłym roku samych tylko autostrad wybudowali 8000 km. polecieli w kosmos, i wybudowali potężne tamy na Jangcy. Również o olimpiadzie nie należy zapominać. I do tego piekielnie wysoka nadwyżka budżetowa..

Data: 2009-06-18 17:55:53
Autor: Hans Kloss
Szatniarka z magisterium... ;}
[...]

W czasie klęski głodu, gdy umierały ich miliony, też ;)?  W brak zebraków, śmietnikowych poszukiwaczy i bezdomnych nie uwierzę dopóki nie stwierdze ich braku  osobiście. A na to się na razie nie zanosi.
Naprawdę pierwsze słyszę.

Chińska kolonizacja Syberii to temat tak często wałkowany przez ostatnie kilkanaście lat że aż nie chce mi sie wierzyć.
Być może to Chińskie firmy wykonują zlecenia dla Rosjan.
Właśnie tak, chińskie firmy. Najczęściej jednoosobowe ;).

Prawie wszystkich co mają na to ochotę. Jak pewnie sam zauważyłeś, rowery zniknęły z ulic chińskich miast. Pojawiły się miliony samochodów.
Nie zauwazyłem bo nigdy tam nie byłem. Wiem jedynie od znajomych którzy robia tam interesy że chiński robotnik zarabia przecietnie równowartość 150-200 dolców (czyl ok. 600 złotych) miesięcznie , z czego musi utrzymac siebie i rodzinę. Nie jedząc, nie pijac i nie mieszkając musiałby więc na małolitrażowy samochód pracować 1.5 roku, zatem twierdzenie że autko kupi kazdy kto ma na to ochotę jest, delikatnie piszac, sporą przesadą. W Polsce ludzie zarabiają przecietnie 3.5 tys złociszy, na mały  samochód muszą wiec pracować ok 10 miesięcy czyli 2 x krocej a nikt nie twierdzi ze na nowe autko stać u nas każdego.
Jak pewnie wiesz w Chinach samochody dziesięcioletnie są wyrejestrowywane i idą na złom, więc raczej nie sprowadzają rozbitków z zagranicy.

A ZZA JAKIEJ granicy mieliby je sprowadzać? Z Indii, z Nepalu... czy moze z Rosji, LOL? Oni z bogatą Europą nie granicza tak jak my ;)

Podatki rzeczywiście są tam bardzo małe.. Za cho..rę nie mogę pojąć skąd oni biorą środki na te wszystkie inwestycje

Ucz się ekonomii, ale nie tych bzdur wg MELS tylko takiej normalnej prawdziwej. Wtedy będziesz wiedział że środki maja własnie DLATEGO że maja niskie podatki. Podobnie jak wełnę ma ten baca który swoje owce strzyże a nie ten który je ze skóry obdziera.
J-23

Data: 2009-06-18 20:37:07
Autor: jadrys
Szatniarka z magisterium... ;}
Hans Kloss pisze:
[...]

Z pominięciem tego okresu, oczywiście.

  W brak zebraków, śmietnikowych poszukiwaczy i bezdomnych nie uwierzę dopóki nie stwierdze ich braku  osobiście. A na to się na razie nie zanosi.

Jasne że komuś o twoich poglądach nie mieści się to w głowie. Ale to prawda.

[...]

No nie wiem. Przy najbliższej okazji zgłębię ten temat.

[...]

No to skąd się biorą te zakorkowane autostrady, pięciopoziomowe estakady i ulice chińskich miast?

[...]

Ale w zasięgu jest bogata w samochody Korea Płd.  i Japonia. Przełożenie kierownicy nie jest zbyt skomplikowaną robotą.

[...]

Coś w tym musi być...

Data: 2009-06-18 18:51:49
Autor: Panslavista
Szatniarka z magisterium... ;}

Hans Kloss pisze:

> [...]

nieznana. Wiesz że tam małolitrażowy samochód kosztuje w przeliczeniu
niecałe 8 tys. zł.? A klasy średniej niecałe 20 tys.

Niedawno był reportarz z Chin w tv, wysiedlone wsie, bo socjalistyczne
budowy, ludność wrzucona do blokowisk, ale bez pracy... Protesty, pały,
mafia, cały sztafarz socjalistyczno-patologiczny.

Data: 2009-06-18 19:28:28
Autor: jadrys
Szatniarka z magisterium... ;}

Hans Kloss pisze:

[...]

Mafia w Chinach? Chyba raczysz żartować..

Data: 2009-06-18 17:59:47
Autor: Hans Kloss
Szatniarka z magisterium... ;}
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Mafia w Chinach? Chyba raczysz żartować..

To ty chyba zartujesz ześ o nich nigdy nie słyszał. Mafia taka że przy niej tradycyjna chińska Triada jest jak przedszkolaki. Ta nowa mafia nazywa się KPCh ;).
J-23 --

Data: 2009-06-18 20:37:53
Autor: jadrys
Szatniarka z magisterium... ;}
Hans Kloss pisze:
[...]

Triada nie działa na terenie Chin..  A o takiej - jak piszesz "nowej mafii" Polacy mogą tylko pomarzyć.

Data: 2009-06-18 20:40:20
Autor: Panslavista
Szatniarka z magisterium... ;}

Mafia w Chinach? Chyba raczysz żartować..

Dokładnie taka sama jak byla w ZSRR, a w Polsce jest do dzisiaj. Miejscowa
władza partyjna i terenowa + bezpieka.

Data: 2009-06-18 20:54:29
Autor: Hans Kloss
Szatniarka z magisterium... ;}
Panslavista <panslavista@wp.pl> napisał(a):
Dokładnie taka sama jak byla w ZSRR, a w Polsce jest do dzisiaj. Miejscowa
władza partyjna i terenowa + bezpieka.

W Rosji też jest do dzisiaj, przecież chłopcy putinowcy to nikt inny jak
kagiebowcy, sam pucin był przez 15 lat agentem bezpieki.
Ale zarówno nasi jak i sowieccy mafiozi mogą chińskim "komunistom" najwyżej
buty wiązac, to jest róznica klasy zarówno w skutecznosci jak i w bezwzględności.
J-23

Data: 2009-06-18 12:42:19
Autor: Panslavista
Szatniarka z magisterium... ;}

Hans Kloss pisze:

> [...]

No tak, zupełnie zapomniałem o tym laserze. Ale i za "komuny" były
odkrycia, że przypomnę turbinkę Kowalskiego czy preparat prof. Tołpy..

Cebertyzacja, kucie wałów silników okrętowych w całości, supercement,
miniaturowa spawarka, sproszkowane drinki alkoholowe i wiele innych patentów
ukradzionych przez eSBuców.

Data: 2009-06-18 16:24:45
Autor: jadrys
Szatniarka z magisterium... ;}

Hans Kloss pisze:

[...]

Szczególnie ciekawy wydaje się być ten sproszkowany alkohol. ;-)  --

Data: 2009-06-18 16:31:59
Autor: CYC
Szatniarka z magisterium... ;}

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h1d2ma$v4s$1news.onet.pl...
Hans Kloss pisze:
[...]

Nie wysilaj sie ! temu faszyscie nic nie wytlumaczysz . On wie !! i juz !.
A wie to , co mu chora wyobraznia , nienormalne wychowanie , nienawisc do wszystkiego co nie ma na sobie sfastyki , podpowiada . I tylko tyle . To czlowiek zdezelowny z moralnoscia hieny !.

cyc

Data: 2009-06-18 18:19:59
Autor: jadrys
Szatniarka z magisterium... ;}
CYC pisze:

[...]

Rozmawiać i uświadamiać należy każdego. A już szczególnie "błądzącego".  ;-)

Data: 2009-06-18 09:49:33
Autor: CYC
Szatniarka z magisterium... ;}

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:4a0a27e0-87a7-480a-a384-

............<

 dlatego że przytoczone fakty są w
sprzeczności z ich fanatycznymi urojeniami.

Przeciez wiekszego fanatyka jak Ty trudno dzisiaj spotkac i jak w Twoich ustach slyszy sie to pojecie to smiech czlowieka ogarnia .

[...]

Taak , to byl jeden z przypadkow niszczenia czlowieka i jego wiedzy ale czy takich dzisiaj nie spotkasz ? .
Ilu magistrow , nie powiem , ze geniuszy ale jednak ludzi wyksztalconych przerzuca kamienie , pasa krowyu , lub pomywa naczynia i to nie koniecznie za granica ?.
Nie ma takich ? .
Ilu niedocenionych naukowcow i ich rewolucyjnych prac nie doczekuja sie uznania i wdrozen .
Nie tak dawno wlasnie o takiej sprawie czytalem !.
Po co wiec przelewacie z pustego ws prozne bo przyklady jakie podajecie mozna znalezc w kazdym panstwie i w kazdym systemie !! i nie rozumieja tego tyko tacy jak Ty ...fanatycy ! .

cyc

J-23

Data: 2009-06-18 09:41:58
Autor: CYC
Szatniarka z magisterium... ;}

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1b2oi$qa5$1news.onet.pl...

[...]

A kto durniu pisze , ze " w socjalizmie bylo pieknie " ? .
Tylko taki jak ty gowniarz i kretyn wyczyta w tym co ja np. pisze, potrafi wyczytac panegiryk na czesc komuny !!.
Jak w kazdym systemie tak i w tamtym byly zle ale tez i dobe strony . Tych drugich bylo zecydowanie mniej ale jednak byly , jak to , ze na lekarza nie czekales rok czasu jak dzisiaj !!. Nie rozumiesz tego naprawde ? Czy nienawisci rzeczywiscie wyzarla Ci mozg do tego stopnia , ze ne zauwazasz tego ? .
Podkreslam raz jeszcze !! bylo zle , bylo zgrzebnie i niewielu jest takich , ktrzy chcieliby do tamtego wrocic !!.ale byly elementy , ktore powinne sluzyc nam za wzorzec .  Inna sprawa , czy w dzisiejszym systemie sa one mozliwe . Np. nie bylo bezrobocIA . tYLKO NIE PISZ MI IDIOTYZMOW W STYLU , ZE BYLO , TYLKO UKRYTE ! BO SA TACY , KTORZY W SWOJEJ ZAPIEKLOSCI I NIENAWISCI  NAWET  TEN STAN RZECZY USILUJA PRZEKLAMAC !.

CYC

Data: 2009-06-17 07:48:35
Autor: Hans Kloss
Szatniarka z magisterium... ;}
Tzva Adonai <tzva.adonai@yahoo.com> napisał(a):
Pewnie nie chciala sie zapisac do PZPR...

Przyczyna była bardziej prozaiczna. Stamtąd, spod kierownictwa niejakiej
Mejbaum-Katzenelenbogen (a co ;)) jeździło się na tzw. "Zachód". Duża część z
tych którzy wyjechali nie miała zamiaru wracać do prylowskiego syfu rządzonego
przez wszechwładnych cycoidów. Często zwalniał się więc etat na który
najłatwiej było "wskoczyć" komus kto już w instytucie pracuje, niechby nawet
jako szatniarz albo sprzątaczka.
J-23

Data: 2009-06-17 12:22:42
Autor: CYC
Szatniarka z magisterium... ;}

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1a74i$ln7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Klamiesz brunatny faszystowsko - pisowski gnojku .

cyc

Data: 2009-06-16 17:12:45
Autor: Panslavista
Szatniarka z magisterium... ;}

[...]

    Gdy stosowano do mnie berufs verboten nie dając mi pracy urzędas
twierdził że nie ma - gry prezyniosłem zapotrzebowanie ze sobą (na
zamiatacza ulic w zakładzie komunalnym) nie dostałem skierowania na w/w
stanowisko ze względu na wykształcenie (zbyt wysokie).
    Jakże ten świat się zmienił od tamtego czasu - nareszcie żydokomuna
doceniła wykształciuchów - gojów.
    Pomyśleć - że jakość wykształcenia jakaś Kurwicka chce jeszcze obniżyć.
Wtedy już tylko pozostej sprzedanie się..... na preparaty.

Data: 2009-06-16 08:13:27
Autor: Tzva Adonai
Szatniarka z magisterium... ;}
On 16 Cze, 17:12, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:

zamiatacza ulic w zakładzie komunalnym) nie dostałem skierowania na w/w
stanowisko ze względu na wykształcenie (zbyt wysokie).

Zbyt wysokie?.. Ktoś tu kiedyś podawał twoje CV, po przejściu na
esbecką emeryturkę dorabiałeś sobie jako cieć... Skończyłeś ty chociaż
szkołę średnią?...

Data: 2009-06-16 17:22:42
Autor: Panslavista
Szatniarka z magisterium... ;}

[...]

Myślę, że ten ściek był twoim wyrobem, parchu.

Data: 2009-06-16 08:22:35
Autor: Tzva Adonai
Szatniarka z magisterium... ;}
On 16 Cze, 17:22, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:

Myślę, że ten ściek był twoim wyrobem, parchu.

Zadałem ci pytanie, fiucie z LWP... Masz chociaż średnie
wykształcenie?..

Data: 2009-06-16 18:12:12
Autor: Panslavista
Szatniarka z magisterium... ;}

On 16 Cze, 17:22, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:

Myślę, że ten ściek był twoim wyrobem, parchu.

Zadałem ci pytanie, fiucie z LWP... Masz chociaż średnie
wykształcenie?..

Durniu, a jak myślisz qtasie, przecież biję cię wiedzą...

Data: 2009-06-17 09:29:43
Autor: PesTYcyD
Szatniarka z magisterium... ;}
Tzva Adonai pisze:
On 16 Cze, 17:22, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:

Myślę, że ten ściek był twoim wyrobem, parchu.

Zadałem ci pytanie, fiucie z LWP... Masz chociaż średnie
wykształcenie?..

Panslavista skończył szkołę życia to wystarczy.

Data: 2009-06-16 17:16:53
Autor: Panslavista
Szatniarka z magisterium... ;}

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]

zamiatacza ulic w zakładzie komunalnym) nie dostałem skierowania na w/w
stanowisko ze względu na wykształcenie (zbyt wysokie).

Argument urzędasa - nie po to Pana państwo kształciło, żeby Pan teraz ulice
zamiatał...
Trzeba przyznać - logiczny z jego punktu widzenia.

Data: 2009-06-16 17:54:50
Autor: CYC
Szatniarka z magisterium... ;}

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:27a1c70c-9dce-4cff-8e33-0ddf89404e95v23g2000pro.googlegroups.com...
[...]

Klamiesz , jak to zwkle bywa u faszystow !!.
Za kouny wyksztalcenie bylo doceniane . dzisja z uwafgi na mialkosc dyploow , znaczy tyle ile Ty , czyli gowno !.
Wuyksztalceie nie daje gwarancji wysokego poziomu pracy czlowieka ale na ogol tak to wlasnie wyglada . Dzisiaj , kiedy kazden menel w tym Ty , ktory ma czas i poczeka kilka lat az stosowny czasupynie , moze sobie tzw - nym czesnym kupic dyplom i juz jest magiostrem mimo tego , ze do trzech zliczyc nie umie !!.
To jest dzisiejsza rzeczywistosc kmiotku z dyplomem za 1255zl !.

cyc

Data: 2009-06-16 23:10:51
Autor: awe
Szatniarka z magisterium... ;}

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h18f8g$jsk$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- --
ty klamiesz, za komuny wyksztalcenie nie bylo doceniane. Bardziej doceniana byla poprawnosc polityczna.Poza tym ciemniaki czasem nie wiedzialy co robic z dobrze wyksztalocnym czlowiekiem.
awe

Data: 2009-06-17 08:43:06
Autor: CYC
Szatniarka z magisterium... ;}

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h191le$fg9$1news.onet.pl...

[...]

Jak juz ustalilismy jestes gowniarzem a skad gowniarz ma wiedziec jak to wtedy bywalo ? .
Czlowiek z doktoratem za tzw. komuny byl szatniarzem !. Tylko idiota i Tobie podobny gowniarz moze w ta propagandowa sieczke uwierzyc !.

cyc

Data: 2009-06-17 09:09:57
Autor: Imię Nazwisko
Szatniarka z magisterium... ;}
Użytkownik "CYC"

[...]
Czlowiek z doktoratem za tzw. komuny byl szatniarzem !.
Tylko idiota i Tobie podobny gowniarz moze w ta
propagandowa sieczke uwierzyc !.

Oczywiście, że mogło tak być. Szatniarz w dobrym lokalu to
była bardzo intratna fucha. Wprawdzie nie znam takiego
przypadku ale np. mój znajomy z tamtych czasów - fizyk z
doktoratem - przymierzał sie do zostania taksówkarzem. Nie
został, ponieważ nie uzbierał pieniędzy na bryke
odpowiedniej jakości. Ale w "Trybunie Ludu" o takich
rzeczach nie pisali.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-17 12:18:16
Autor: CYC
Szatniarka z magisterium... ;}

Użytkownik "Imię Nazwisko" <imie.nazwisko@adres.pl> napisał w wiadomości news:h1a50d$n87$2atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "CYC"

[...]
[...]

Owszem mogli sie zdarzac tacy ale tylko wtedy , kiedy podpadli wladzy a ta zapewnila im wilczy bilet . Dotyczylo to ludzi opozycji lub niewygodnych . Ci byli dyskryminowani .
Problem zarobkow to calkiem inna rzecz. Ja znam lekarke , ktora nie wykonywala zawodu tylko otworzyla sklep z kapeluszami ale to byly naprawdwe wyjatki . Nie jestem pewien ale funkcjonwal chyba przepis prawny zabraniajacy ludziom z wyzszym wyksztalceniem zatrudniania sie jako pracownik fizyczny !....nie dam za to glowy !

cyc

Data: 2009-06-17 16:17:20
Autor: awe
Szatniarka z magisterium... ;}
[...]

-- -- -- -- -- -- -
cycu jakie ustalilismy ty obrzydliwy parchaty komuchu. Gowniarz to sam jestes a do tego parch oblesny. Jesli ja mowie ze tak bylo to tak bylo i mam na to wiele przykladow. Pocaluj mnie w d.
awe

Data: 2009-06-17 17:27:30
Autor: CYC
Szatniarka z magisterium... ;}

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1atqi$cbe$1news.onet.pl...

Pocaluj mnie w d.
awe

Marzysz !!.

cyc

Data: 2009-06-17 17:43:46
Autor: awe
Szatniarka z magisterium... ;}
yhy:-)
awe

Data: 2009-06-17 07:35:58
Autor: Hans Kloss
Szatniarka z magisterium... ;}
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
Klamiesz , jak to zwkle bywa u faszystow !!.

Stul swój plugawy, czerwony ryj, gównozjadzie.
J-23

Data: 2009-06-17 12:20:51
Autor: CYC
Szatniarka z magisterium... ;}

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1a6ct$i0j$1inews.gazeta.pl...
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

Klamiesz , jak to zwkle bywa u faszystow !!.

Stul swój plugawy, czerwony ryj, gównozjadzie.
J-23

Znowu wychodzi z Ciebie faszysta i to taki zapluty . Cale szczescie , ze tacy jak Ty to nieliczacy sie margines . Inaczej trzebaby bylo dla was pootwierac obozy koncentaarcyjne abyscie poznali w nich smak tworzonego przez siebie porzadku !.
Tam nadawalbys sie na kapo !.

cyc

Data: 2009-06-17 08:49:35
Autor: boukun
Szatniarka z magisterium... ;}
> [...]

> stanowisku biurowym została szatniarką.

> - Czuję się upokorzona.

Za komuny we Wrocławiu szatniarką w zakładzie biochemii była kobieta

Nie możliwe, to dopiero od  czasów współczesnych, nauczyciele,
lekarze, profesorowie podcierają starcom dupy na zachodzie. Nikt z
wykształconych ludzi nie chce w obecnym reżimie za wypłacaną jałmużnę
świadczyć niewolniczej pracy w Judeopolonii.

boukun

Szatniarka z magisterium... ;}