Szawjcarski ser puszcza pawia

Data: 2009-12-04 12:41:08
Autor: =he®sk=
Szawjcarski ser puszcza pawia
od codziennego srania po krzakach na temat malego dziadygi ktory kiedys zgwalcil 13-tke. w naszej tvp sraczka osiaga
apogeum zainteresowania losem biednego romusia tak okrutnie
skrzywdzonego przez okrutnych siepaczy.  --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-04 06:39:52
Autor: J-23

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dr g poprawi sie sam !http://bezswiatel.4.pl/

Malo zarabiasz jako belfer?
Czy jestes na zasilku dla bezrobotnych?

J-23 itede...

Data: 2009-12-04 15:44:07
Autor: konserwator
Szawjcarski ser puszcza pawia

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:af2258d6-9023-49f1-ae1d-14a4a0fc8c52d10g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

ale jak pieknie krytykuje swoich z WSI24...
mnie tez juz sie chce zygac na te promocje pedofila i "jaki on biedny bo 30 lat minelo przeciez......."

Data: 2009-12-05 09:22:55
Autor: - he®sk -
Szawjcarski ser puszcza pawia
On Fri, 4 Dec 2009 15:44:07 +0100, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

 [...]

ale jak pieknie krytykuje swoich z WSI24...

 a co to takiego ? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2009-12-05 09:22:54
Autor: - he®sk -
Szawjcarski ser puszcza pawia
On Fri, 4 Dec 2009 06:39:52 -0800 (PST), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
> ktory kiedys zgwalcil 13-tke. w naszej tvp sraczka osiaga
> apogeum zainteresowania losem biednego romusia tak okrutnie

 twoje zarobki przekraczaja srednia krajowa  czy dorabiasz na puszkach?

Czy jestes na zasilku dla bezrobotnych?

 a tak konkretnie to sadzisz o medialnej sraczce
 wokol "slynnego Polaka", ktory zerznal 13-tke?

--

 HeSk

Data: 2009-12-05 05:42:17
Autor: J-23
On 5 Gru, 09:22, - he®sk - <brukselskie bigbred...@interia.pl> wrote:
On Fri, 4 Dec 2009 06:39:52 -0800 (PST), J-23 <khan...@gazeta.pl>
wrote:

> Malo zarabiasz jako belfer?

 twoje zarobki przekraczaja srednia krajowa
 czy dorabiasz na puszkach?

znacznie przekraczaja

> Czy jestes na zasilku dla bezrobotnych?

 a tak konkretnie to sadzisz o medialnej sraczce
 wokol "slynnego Polaka", ktory zerznal 13-tke?

doceniam dorobek tworczy R.Polanskiego. uwazam ze stal sie ofiara
nieudolnej i malo utalentowanej konkurencji, tysz mnie pociagaja
wyrosniete trzynastki

 HeSk

Data: 2009-12-05 16:18:14
Autor: =he®sk=
Szawjcarski ser puszcza pawia
On Sat, 5 Dec 2009 05:42:17 -0800 (PST), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

>  a tak konkretnie to sadzisz o medialnej sraczce
>  wokol "slynnego Polaka", ktory zerznal 13-tke?

doceniam dorobek tworczy R.Polanskiego.

 nie przsadzaj. gdyby nie kasa wspierajaca braci w wierze  romus nosilby statywy.

uwazam ze stal sie ofiara nieudolnej i malo utalentowanej konkurencji,

 stal sie ofiara przerostu dumy nad rozumem.

tysz mnie pociagaja wyrosniete trzynastki

 pewnie "tysz" pijesz tanie wina ;o)

 --

 HeSk

Data: 2009-12-05 07:54:36
Autor: J-23
On 5 Gru, 16:18, =he®sk= < bigbred...@interia.pl> wrote:
On Sat, 5 Dec 2009 05:42:17 -0800 (PST), J-23 <khan...@gazeta.pl>
wrote:

> doceniam dorobek tworczy R.Polanskiego.

 nie przsadzaj. gdyby nie kasa wspierajaca braci w wierze

Dupa blada, bo w "Nozu w wodzie" nikt mu nie pomogl,
podobnie w "Matni", albo "Wstrecie", a to moi zdaniem najlepsze jego
filmy.
"Romus" to on pewie nie jest dla Ciebie, bo co waznego i
interesujacego w swoim zyciu dokonales?
Mniemam ze niewiele, bo zjada Ci zawisc, ukierunkowana na tzw. ludzi
sukcesu.

> uwazam ze stal sie ofiara nieudolnej i malo utalentowanej konkurencji,

 stal sie ofiara przerostu dumy nad rozumem.

Ale co poeta ma na mysli?

> tysz mnie pociagaja wyrosniete trzynastki

 pewnie "tysz" pijesz tanie wina ;o)

Pije rozne. Tanie tez, ale drozsze rowniez.

J-23 itede...

Szawjcarski ser puszcza pawia