Szczęść Boże, bomba atomowa

Data: 2015-09-13 21:01:28
Autor: zdumiony
Szczęść Boże, bomba atomowa
Życzę Iranowi aby dorobili się broni atomowej, ale wiem że to nierealne. Skoro Iranowi nie wolno mieć broni jądrowej, to czy pan Braun myśli że Polsce by na to pozwolono? Prędzej z Polski by uczyniono pustynię.

Data: 2015-09-13 21:27:11
Autor: Chiron
Szczęść Boże, bomba atomowa

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:mt4h68$dh1$2node1.news.atman.pl...
Życzę Iranowi aby dorobili się broni atomowej, ale wiem że to nierealne. Skoro Iranowi nie wolno mieć broni jądrowej, to czy pan Braun myśli że Polsce by na to pozwolono? Prędzej z Polski by uczyniono pustynię.

Kto powstrzyma Iran- jak już będą mieli reaktor?

--

Chiron

Data: 2015-09-13 12:49:54
Autor: Zenek Kapelinder
Szczê¶æ Bo¿e, bomba atomowa
Izraelici to porzadni ludzie i im dadza ze dwie sztuki. ¿eby sie nie musieli meczyc z budowa reaktora.

Data: 2015-09-13 13:23:54
Autor: szklanynocnik
Szczê¶æ Bo¿e, bomba atomowa
u¿ytkownik Chiron napisa³:

Kto powstrzyma Iran- jak ju¿ bêd± mieli reaktor?

Jaki reaktor?
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/iran-uruchomil-pierwsza-elektrownie-atomowa/5z822

Data: 2015-09-13 22:35:21
Autor: Chiron
Szczê¶æ Bo¿e, bomba atomowa

U¿ytkownik <szklanynocnik@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:57630c38-2ba0-4c41-a4fb-118600d3296cgooglegroups.com...
u¿ytkownik Chiron napisa³:

Kto powstrzyma Iran- jak ju¿ bêd± mieli reaktor?

Jaki reaktor?
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/iran-uruchomil-pierwsza-elektrownie-atomowa/5z822

==============

Czyli- nie pomog³o wymordowanie przez Mossad czo³owych fizyków j±drowych Iranu. Tyle, ¿e do tej pory nie mieli mo¿liwo¶ci wzbogacania uranu- kupowali wzbogacony od Rosji. Teraz oddali siê (teoretycznie) pod kuratelê USA- i sami bêd± wzbogacaæ

--

Chiron

Data: 2015-09-13 21:34:25
Autor: A. Filip
Szczęść Boże, bomba atomowa
"Chiron" <chiron@onet.eu> pisze:
[...]
uczyniono pustyniÄ™.

Kto powstrzyma Iran- jak już będą mieli reaktor?

Ależ oni nie będą mieli broni atomowej dokładnie tak jak Izrael! :-)

Jak Izrael atomówkę ma, to to że jego wrogowie będą też mieli było i jest
kwestiÄ… kiedy a nie czy.  RozwiÄ…zania dobre na krótkÄ… a nawet Å›redniÄ… metÄ™
"niekoniecznie" sÄ… dobre na dÅ‚ugÄ… metÄ™.  Izrael ma atomówki i znaczÄ…cego
_oszołoma_ który chciał je zrzucać na Strefę Gazy.

--
A. Filip
Kto w naszych czasach jeszcze mówi o eksterminacji Ormian?

Data: 2015-09-13 21:37:38
Autor: zdumiony
Szczęść Boże, bomba atomowa
W dniu 13.09.2015 o 21:34, A. Filip pisze:
To wina USA że dopuścił do tego że Izrael ma taką broń.

"niekoniecznie" sÄ… dobre na dÅ‚ugÄ… metÄ™.  Izrael ma atomówki i znaczÄ…cego
_oszołoma_ który chciał je zrzucać na Strefę Gazy.

Jakiego oszołoma?

Data: 2015-09-13 21:46:10
Autor: A. Filip
Szczęść Boże, bomba atomowa
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:
[...]

Pokornie przepraszam za nazwanie wybitnego Izraelskiego polityka
reprezentującego poglądy bardzo wielu Izraelczyków oszołomem :-)

http://www.maannews.com/Content.aspx?id=207797
| Israeli politician calls for nuclear strike on Gaza
| Jan. 13, 2009 4:05 P.M. (Updated: Jan. 13, 2009 4:05 P.M.)
| Bethlehem - Ma'an - Right-wing Israeli politician Avigdor Lieberman proposed
| a "solution" to the war in the Gaza Strip on Tuesday saying, "Israel won't be
| secure so long as Hamas is in power, and therefore we need to come to a
| decision that we will break the will of Hamas to keep fighting."
|"We must continue to fight Hamas just like the United States did with the

http://www.haaretz.com/news/report-turkey-pm-says-lieberman-threatened-to-nuke-gaza-1.5410

Data: 2015-09-13 21:35:07
Autor: zdumiony
Szczęść Boże, bomba atomowa
W dniu 13.09.2015 o 21:27, Chiron pisze:
Kto powstrzyma Iran- jak już będą mieli reaktor?
Chiron

Chyba jeszcze daleko są od skonstruowania a zawsze może im grozić los Syrii. Problemy Asada zdaje zaczęły się odkąd zaczął starać się o broń jądrową. Wystarczy że USA dozbroi "rebeliantów"

Data: 2015-09-13 21:44:18
Autor: zdumiony
Szczęść Boże, bomba atomowa

https://palestyna.wordpress.com/2010/03/22/atomowy-izrael/

Data: 2015-09-13 22:13:10
Autor: zdumiony
Szczęść Boże, bomba atomowa
W dniu 13.09.2015 o 21:01, zdumiony pisze:
Życzę Iranowi aby dorobili się broni atomowej, ale wiem że to nierealne.
Skoro Iranowi nie wolno mieć broni jądrowej, to czy pan Braun myśli że
Polsce by na to pozwolono? Prędzej z Polski by uczyniono pustynię.

A co kandydaci na prezydenta USA 2016?
"Faworyt republikanów w wyścigu prezydenckim Donald Trump nawoływał w środę tłumy aktywistów Tea Party i organizacji proizraelskich, które demonstrowały przed Kapitolem, do sprzeciwu wobec układu z Iranem. Ostrych słów nie szczędził też inny pretendent republikanów do Białego Domu Ted Cruz. Ale umowa ma wystarczające poparcie demokratów w Senacie, by wejść w życie."

Jeszcze będziemy płakać po Obamie, skoro wszyscy kandydaci na prezydenta 2016 to wariaci.

Data: 2015-09-15 18:52:32
Autor: Chiron
Szczęść Boże, bomba atomowa

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:mt4lcn$meq$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie są wariatami. Każdy ma swoją smycz- Rotschildów, Rockefellerów, etc. Każdy może być na innej smyczy- często ta smycz trzymana jest przez kilku panów. I jakby np taki dajmy na to- Obama, chciał się zerwać- to zaraz pan wyciąga metrykę urodzenia, czy inną Lewinsky na Clintona.

--

Chiron

Szczęść Boże, bomba atomowa