Szczęśliwe lądowanie dzięki RM?

Data: 2011-11-04 14:08:03
Autor: boukun
Szczęśliwe lądowanie dzięki RM?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v4elvhrw50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Wtorkowe lądowanie boeinga bez kół na warszawskim Okęciu poruszyło
wyobraźnię słuchaczy Radia Maryja. Nie tylko dlatego, że na pokładzie
samolotu był redemptorysta ojciec Piotr Chyła z relikwiami bł. Jana Pawła
II - którym część sympatyków stacji przypisuje cud w stolicy, ale także w
związku ze skojarzeniami lotu maszyny z katastrofą prezydenckiego tupolewa
10 kwietnia 2010 roku w Smoleńsku.

W nocy na antenie Radia Maryja rozgorzała pełna emocji dyskusja,
poprzedzona wywiadem z ojcem Chyłą.

- Bóg prawdopodobnie dopuścił taką ewentualność katastrofy po to, żeby
cały kraj zrozumiał, jakie znaczenie ma Bóg, wiara, księża, ojciec święty
i to wszystko co my propagujemy na antenie Radia Maryja - zaczęła pani
Jadzia ze Śląska.

Słuchaczka wskazała także, że Bóg poprzez zdarzenie na Okęciu chciał nam
pokazać, jaką klasę mają polscy lotnicy, także ci, którzy lecieli do
Smoleńska. I żeby wszyscy zastanowili się, co TAK NAPRAWDĘ wydarzyło się w
Smoleńsku.
(RM, środa 2.11.11, godz. 00.51)

- Ja uważam, że ojciec święty dał nam sygnał, jesteśmy po wyborach bardzo
sfrustrowani i bardzo jest nam smutno - jest to sygnał, żebyśmy się nie
poddawali, żebyśmy mieli nadzieję, że będzie dobrze - uzupełniła Anna z
Łodzi.
- Druga sprawa, że ci wszyscy, którzy tak czasami plują na księży, tak im
przeszkadzają księża, krzyż przeszkadza, niech sobie pomyślą co by było,
gdyby tego księdza nie było tam na pokładzie tego samolotu. Gdyby np. pan
Palikot leciał tam w tym samolocie, jak on by się zachowywał.
(RM, środa 2.11.11, godz. 00.53)

- Jeżeli w takiej sytuacji samolot niesprawny wylądował bezpiecznie, to
nasuwa się pytanie, dlaczego nie wylądował bezpiecznie samolot w
Smoleńsku, skoro był sprawny - rzucił Szymon z mazowieckiego.
(RM, środa 2.11.11, godz. 00.56)

Tropem smoleńskim poszedł też następny słuchacz, pan Marek z Opola. Tyle,
że jego wypowiedź była raczej pod prąd:
- Ja już sobie wyobrażam, jakby pan Jarosław Kaczyński na Okęciu zwołał
konferencję i zaczął mówić, że ...
- Ale panie Marku z Opola, jeżeli pan z Opola dzwoni, my nie mówimy co by
było. My dziękujemy panu Bogu za to co się wydarzyło, za to szczęśliwe
lądowanie - przerwał mu o. Janusz Dyrek.
(RM, środa 2.11.11, godz. 00.57) #
Ze strony:
http://tiny.pl/h14b9

stevep

Monika Olejnik: : Czy to był panie kapitanie cud, czy profesjonalizm?

Tadeusz Wrona: : Czy cud? Myślę, że też mieliśmy dużo szczęścia. A ponieważ
zanim wylądowaliśmy pomyślałem sobie, że tak, skoro gdzieś takie małe szczęście,
może niekoniecznie przy nas, ale przy którymś z pasażerów jest i drzemie, no to
postaraliśmy się, ja sobie tak pomyślałem, postaramy się zrobić wszystko żeby
pomóc temu szczęściu. I ono do nas się uśmiechnęło po prostu.

boukun

http://wiadomosci.wp.pl/title,Kpt-Wrona-odpowiada-Marcie-Kaczynskiej,wid,13954296,wiadomosc.html

Szczęśliwe lądowanie dzięki RM?