Szczający na peronie związkowiec złożył doniesienie

Data: 2012-04-07 17:22:09
Autor: Grzegorz Z.
Szczający na peronie związkowiec złożył doniesienie
(...) "Znalazłem się na peronie 3. Dworca Centralnego. W pewnym momencie, i
można powiedzieć był to objaw nagły, poczułem silne, nie do opanowania,
parcie płynu fizjologicznego (niedające najmniejszych szans nawet na
dobiegnięcie do jak najbliższej ubikacji), wywołane zresztą moimi
dolegliwościami z nerkami i prostatą" - objaśnia. (...)

Związkowiec skarży się w dalszej części listu, że fotograf przesłał zdjęcia
mediom, które je następnie opublikowały. Zapowiada również kroki prawne.
"Złożyłem stosowne doniesienie do Prokuratora Rejonowego Warszawa
Śródmieście Północ. W tym miejscu pragnę wyrazić mój żal z powodu opisanego
incydentu i wynikających stąd reperkusji, łącznie z zamiarem wypowiedzenia
mi umowy o pracę przez pracodawcę na podstawie art. 52 K.P." - pisze w
liście. (...)

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,11499880,Kolejarz__ktory_sikal_na_Centralnym__tlumaczy_sie.html

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-04-07 11:40:54
Autor: jr
Szczający na peronie związkowiec złożył doniesienie
Nie mógłbyś se naszczać na własny peron komuchu?
(szczaj na swoje śwęta)
jb

Data: 2012-04-07 20:44:39
Autor: Grzegorz Z.
jr napisał:

Nie mógłbyś se naszczać na własny peron komuchu?
(szczaj na swoje śwęta)

Nie jestem komuchem.

Data: 2012-04-07 18:06:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:qe19erzrkmyp$.1f3gi45eo675k$.dlg40tude.net...
[...]

Niech w przyszłości pampersy założy, jeśli taką ma dolegliwość. Reszta to strachy na lachy.

Szczający na peronie związkowiec złożył doniesienie