Szczawiu ci w POlsce dostatek prezydencie Dudo! [PO buczy w Sejmie]

Data: 2015-08-06 15:37:35
Autor: A. Filip
Szczawiu ci w POlsce dostatek prezydencie Dudo! [PO buczy w Sejmie]
https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-zaprzysiezenie-andrzeja-dudy-buczenie-poslow-po-podczas-ored,nId,1864816

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaĹ‚a KukliĹ„kisch 21 wieku.
Czego nie moĹĽna zmienić, to trzeba polubić.  (PrzysĹ‚owie polskie)

Data: 2015-08-06 07:03:13
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Szczawiu Sosnowskiego coraz wiecej w POlsce

Szczaw Sosnowskiego w natarciu...

Data: 2015-08-06 16:29:57
Autor: A. Filip
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
> [...]
| potrzebują pomocy. Państwo doskonale o tym wiecie" - mówił prezydent Andrzej
| Duda. Po tych słowach z ław PO słychać było buczenie.

A poseł profesor Niesiołowski (PO) mówił że szczaw *sosnowskiego* jadał i
"niedożywionym (dzieciom)" rekomendował? :-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaĹ‚a KukliĹ„kisch 21 wieku.
Jaki Bartek, taki wrzesieĹ„, jaki Marcin, taka zima.  (PrzysĹ‚owie polskie)

Data: 2015-08-06 17:24:59
Autor: Ivan Hoe
Dnia Thu, 06 Aug 2015 16:29:57 +0200, A. Filip napisał(a):

> [...]

A poseł profesor Niesiołowski (PO) mówił że szczaw *sosnowskiego* jadał i
"niedożywionym (dzieciom)" rekomendował? :-)

Szczawiem Sosonowskiego uszczęsliwił PRL Stalin rekomenduj±c polskim
towarzyszom jako doskonał± paszę dla bydła. Co miał na my¶li?

Ivan Hoe

Data: 2015-08-06 19:17:35
Autor: Dirko
Szczawiu Sosnowskiego coraz wiecej w POlsce
Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:ac6cef97-6d82-48bf-a813-1760d376de4egooglegroups.com...

Szczaw Sosnowskiego w natarciu...

    Szczaw to Niesiołowskiego a Sosnowskiego Barszcz.

Data: 2015-08-06 12:27:53
Autor: mrbluesky.pl
Szczawiu Sosnowskiego coraz wiecej w POlsce
Szczaw sosnowskiego to nowa krzyzowka POlityczna -do karmienia POlskich glodnych dzieci glodnymi kawalkami...

Data: 2015-08-06 10:47:14
Autor: Lord z Cowshed
W dniu 8/6/2015 8:37 AM, A. Filip pisze:
> [...]

| potrzebują pomocy. Państwo doskonale o tym wiecie” - mówił
prezydent Andrzej | Duda. Po tych słowach z ław PO słychać było

Przyjemnie było popatrzeć na te wstrętne, powykrzywiane paltfusiarksie
mordy, jeszcze kilka miesięcy i razem z Nowakiem będą buczeć w domu
przed telewizorem. Jesienią, Niesiołowski na leczenie psychiatryczne a
resztą powinna zająć się prokuratura.

Data: 2015-08-06 18:04:21
Autor: Ivan Hoe
Szczawiu ci w POlsce dostatek prezydencie Dudo! [PO buczy w Sejmie]
Dnia Thu, 06 Aug 2015 10:47:14 -0500, KUTAS u2 podszywajÄ…cy siÄ™ pod Lord z

From: Lord z Cowshed <prezes@klaka.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: Szczawiu ci w POlsce dostatek prezydencie Dudo! [PO buczy w Sejmie]
Date: Thu, 06 Aug 2015 10:47:14 -0500

> [...]

mordy, jeszcze kilka miesięcy i razem z Nowakiem będą buczeć w domu
przed telewizorem. Jesienią, Niesiołowski na leczenie psychiatryczne a

Pijaczyno podszywaczu, suwalski szczurze wypierdalaj z tego forum!

Ivan Hoe

Data: 2015-08-06 11:15:51
Autor: Lord z Cowshed
W dniu 8/6/2015 11:04 AM, Ivan Hoe pisze:

> [...]

resztą powinna zająć się prokuratura.

Pijaczyno podszywaczu, suwalski szczurze wypierdalaj z tego forum!

Pocałuj Kopacz w chuja, może ci się pajdak humor poprawi.

Data: 2015-08-06 19:42:32
Autor: Ivan Hoe
Dnia Thu, 06 Aug 2015 11:15:51 -0500, Lord z Cowshed napisał(a):

> [...]

Pijaczyno podszywaczu, suwalski szczurze wypierdalaj z tego forum!

Pocałuj Kopacz w chuja, może ci się pajdak humor poprawi.

Spierdalaj suwalski szczurze!

Ivan Hoe

Data: 2015-08-06 17:28:29
Autor: Ivan Hoe
Szczawiu ci w POlsce dostatek prezydencie Dudo! [PO buczy w Sejmie]
Dnia Thu, 06 Aug 2015 15:37:35 +0200, A. Filip napisaů(a):

https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-zaprzysiezenie-andrzeja-dudy-buczenie-poslow-po-podczas-ored,nId,1864816
| ĄWiele dzieci dzisiaj nie dojada, zwůaszcza na obszarach wiejskich... One
| potrzebujŕ pomocy. Państwo doskonale o tym wiecieˇ - mówiů prezydent Andrzej
| Duda. Po tych sůowach z ůaw PO sůychaă byůo buczenie.

A tymczasem polskie państwo wciŕý ůoýy na nierobów i idiotów dotujŕc partie
polityczne

Ivan Hoe

Data: 2015-08-07 05:00:32
Autor: Budzik
Szczawiu ci w POlsce dostatek prezydencie Dudo! [PO buczy w Sejmie]
UĹĽytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

> [...]
| One potrzebują pomocy. Państwo doskonale o tym wiecie” - mówił
| prezydent Andrzej Duda. Po tych słowach z ław PO słychać było

Mamy jakies wiarygodne dane na ten temat?

Akurat robiłem w ostatnich dwóch latach troche zlecen po szkołach wiejskich i jakos tego niedojadania nie widziałem - obiad dwudaniowy to czesto koszt 5-6zł a przeciez sa mozliwości zeby dziecko miało za darmo.. Sklepiki szkolne pełne dzieciaków etc.

Z drugiej strony mówi się o coraz wiekszej otyłości...

Szczawiu ci w POlsce dostatek prezydencie Dudo! [PO buczy w Sejmie]