Szczawnica

Data: 2010-06-22 12:49:23
Autor: mz
Szczawnica
Witam
Wybieram sie w tym roku do Szczawnicy z dziećmi w wieku 2 i 8 lat. Wiem już że trzy korony odpadają. Może wy mi poradzicie co warto tam zwiedzić, co zobaczyć  z małym dzieckiem ? Mały jest bardzo żywy więc spływ Dunajcem odpada bo ie wytrzyma.

Data: 2010-06-22 13:05:35
Autor: any
Szczawnica
W dniu 2010-06-22 12:49, mz pisze:
Witam
Wybieram sie w tym roku do Szczawnicy z dziećmi w wieku 2 i 8 lat. Wiem już
że trzy korony odpadają.

Dlaczego odpadają?
W sumie jeżeli nie Trzy Korony i Sokolica, nie spływ przełomem to nic więcej interesującego dla dzieci tam nie ma.
A raczej trudno coś sensownie doradzić...

any
"Wielki, bo Wam z oczu zszedł" - Wyspiański

Data: 2010-06-22 13:29:44
Autor: Marcin Kysiak
Szczawnica
[...]

A masz nosidło i nie zawahasz się go użyć?

Bereśnik, przełom Dunajca drogą od słowackiej strony, Leśnica, Biała Woda, Homole, etc. Przeczytaj wątek z 18-19.05.

Pzdr,
M.

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii: http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2010-06-22 16:17:32
Autor: Doczu
Szczawnica
W dniu 2010-06-22 13:29, Marcin Kysiak pisze:

A masz nosidło i nie zawahasz się go użyć?
Bereśnik, przełom Dunajca drogą od słowackiej strony, Leśnica, Biała
Woda, Homole, etc. Przeczytaj wątek z 18-19.05.

Homole "zamknięte" jest.
--
-= Pozdrawiam Doczu =-
adres do korespondencji

Data: 2010-06-22 23:26:08
Autor: Krzysztof Pilsniak
Szczawnica
"Doczu" <doczu@gazeta.pl> wrote in message news:hvqgnb$i6j$1inews.gazeta.pl...
Homole "zamknięte" jest.

???

pzdrw
Krzysiek

Data: 2010-06-23 04:38:53
Autor: Doczu
Szczawnica
W dniu 2010-06-22 23:26, Krzysztof Pilsniak pisze:
"Doczu" <doczu@gazeta.pl> wrote in message
Homole "zamknięte" jest.

???

http://kroscienko.krakow.lasy.gov.pl/main.php?muid=8&mid=148&akID=4764#ak4764

"KOMUNIKAT
Szlaki turystyczne i ścieżki edukacyjne prowadzące przez rezerwaty Biała Woda i Wąwóz Homole ze względu na duże szkody spowodowane powodzią są zamknięte do odwołania."

--
-= Pozdrawiam Doczu =-
adres do korespondencji

Data: 2010-06-24 09:37:31
Autor: Xaltuton
Szczawnica
"mz" <22051976.wytnij@wp.pl> napisał(a):

[...]

Na pewno warto wjechac wyciagiem na Palenice i przejsc sie w kierunku Wysokiej,
po drodze niezle widoki na "poloniny" i domy w dolinach. Ale to oczywiscie jest jakis
szlak, wiec jesli planujesz odseparowac dzieci od wedrowek gorskich, to zostaja Ci tylko chyba
lody i ciastka w centrum.

 Z fajnych miejsc w Szczawnicy polecam Ci restauracje  "Koci Zamek" (przy wjezdzie do miasta od
strony Kroscienka). W kierunku na "Biała Wodę" kursowal (kursuje?) fajny samochod z wagonem, dla
dzieci powinna byc radocha.

Warto tez dojechac do pobliskich zamkow w Niedzicy i Czorsztynie
(a takze nad sam zalew). Po drodze  (kierunek jak na splyw) swietna miejscowka z widokiem
na Tatry.

--
hominis est errare, insipientis in errore perseverare

Data: 2010-06-24 09:40:58
Autor: Xaltuton
Szczawnica
Zapomnialem - za bodajze 10zl-15/ za dzien mozna wypozyczyc rowery i pojechac nimi wzdluz Dunajca na strone Slowacka. Bardzo fajna i w sumie lekka trasa. Moznna tez pokonac ja pieszo (kierunek na
Czerwony Klasztor). IMHO naprawde warto.

--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło, rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać."

Data: 2010-06-24 09:53:27
Autor: mz
Szczawnica

Użytkownik "Xaltuton" <andy.usunto@precz.z.tym.rowniez.xaltuton.com> napisał w wiadomości news:gr262618ql3tvhvjqlvv91o8rrvr1tlb0m4ax.com...
[...]

A mają przy tych rowerach siedziska na bagażnik dla 2 latka ? Czy ciągnąć swoje ?

Data: 2010-06-24 10:32:23
Autor: Xaltuton
Szczawnica
"mz" <22051976.wytnij@wp.pl> napisał(a):

A mają przy tych rowerach siedziska na bagażnik dla 2 latka ? Czy ciągnąć swoje ?

Nie pamietam, nie zwracalem na to uwagi z braku malego dziecka. Na pewno jednak zamiast klasycznego roweru mozna wypozyczyc tez trzy czy czterokolowca - taki rower wodny tylko z
doczepionymi kolami. Zawsze mozesz tez zadzwonic i sie dopytac przed wyjazdem.

--
"Więcej wysiłku wymaga udawanie, że się wie, niż dowiedzenie się".
                    Anna Christie

Data: 2010-06-24 10:58:52
Autor: Beniowa
Szczawnica

>A mają przy tych rowerach siedziska na bagażnik dla 2 latka ? Czy ciągnąć >swoje ?

Witaj,

Cztery lata temu mieli, wiec pewnie i teraz maja. Te wypozyczalnie to dosc
dobrze zorganizowany biznes (jest ich kilka), wiec na pewno jakos uda sie
fotelik dla dziecka zorganizowac.

Co do glownego tematu, to Pieniny sa swietnym rozwiazaniem dla dzieci pod
warunkiem, ze... wezmiesz nosidlo dla dwulatka. W takiej sytuacji dostepne jest
raczej wsztystko z wyjatkiem Sokolej Perci, bo tam sie nosidlo po prostu klinuje
na poreczach. Bez nosidla to dwulatek specjalnie nie pochodzi i nawet wycieczka
do Lesnicy to moze byc wyprawa. Ja goraco polecam sygnalizowane juz wycieczki w Male Pieniny, ktore jak sama
nazwa wskazuje sa najwyzsza czescia Pienin. Oczywiscie zamkniecie Homoli troche
utrudnia, ale sa z jego obu stron obejscia drogami, poza tym mozna
schodzic/wchodzic przez chyba najfajniejsze w rejonie Zaskalskie. Z nosidlem i
osmiolatkiem powinienes dac rade czy to na Przehybe, czy na Obidze (w obu
miejscach ladne widoki i schroniska), a takze na szlaki w Parku (K3 z nosidlem
tez jest w zupelnosci w zasiegu).

Pozdrawiam i zycze udanego pobytu, Beniowa --

Data: 2010-06-24 11:02:57
Autor: mz
Szczawnica

Użytkownik "Xaltuton" <andy.usunto@precz.z.tym.rowniez.xaltuton.com> napisał w wiadomości news:mr56269qdhbfodshkhiell4sa3agdgv9t64ax.com...
[...]

A masz jakiś konkretny namiar czy googlowac ? i wszystko jedno jaka wyprzyczalnia ?

Data: 2010-06-24 11:10:39
Autor: Przemek
Szczawnica

Użytkownik "mz" <22051976.wytnij@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c231f41$0$2599$65785112news.neostrada.pl...

[...]

wszystko jedno, tylko bądź rano, poki bedzie wybór rowerów, zebys nie czekal na zwrot

p.

Data: 2010-06-24 18:43:35
Autor: Sławomir Szyszło
Szczawnica
Dnia Thu, 24 Jun 2010 11:02:57 +0200, "mz" <22051976.wytnij@wp.pl> wklepał(-a):

A masz jakiś konkretny namiar czy googlowac ? i wszystko jedno jaka wyprzyczalnia ?

W tym miejscu znajdziesz co najmniej 2 wypożyczalnie rowerów:
http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,18,20.46005,49.42444?l=e998e02a5b736b07

np. http://www.pieniny.turist.pl/rowery/ (na zdjęciu mają jakiś fotelik).
--
Sławomir Szyszło
Nadprzewodnik sudecki klasy 20 kV

Data: 2010-06-25 08:59:42
Autor: Xaltuton
Szczawnica
"mz" <22051976.wytnij@wp.pl> napisał(a):

A masz jakiś konkretny namiar czy googlowac ? i wszystko jedno jaka wyprzyczalnia ?

W sumie obiojetne. Tam jest tych wypozyczalni calkiem sporo - pare przy samym wyciagu, jak i idac dalej sciezka wzdluz Grajcarka
od wyciagu na Palenice w kierunku Dunajca bedziesz je mijal co chwile.

--
Regulacje są dla idiotów. Geniusze potrafią żyć w chaosie.

Data: 2010-06-25 09:11:29
Autor: J_K_K
Szczawnica
Użytkownik "Xaltuton" <andy.usunto@precz.z.tym.rowniez.xaltuton.com> napisał w wiadomości news:tnk826lumrifi44838q2egg6g3i186otbj4ax.com...
[...]

Jeżeli chodzi o rowery (nie widzę początku wątku)
to najlepiej do tej, gdzie mają Meridy (lub wyżej).

Pzdr

JKK

Szczawnica