Szczawnica Dom u Kazi kilka zdjęć

Data: 2010-04-14 14:24:01
Autor: Andrzej
Szczawnica Dom u Kazi kilka zdjęć
Nigdy przedtem nie byłem w Szczawnicy ani w Pieninach.
Nie podejrzewałem, że są jeszcze takie miejsca, gdzie gazdowie lepią
oscypki
w drewnianych watrach z paleniskiem po środku, gdzie w leśnych
dolinach
nad potokiem słychać tylko szum wody i pierwsze wiosenne ptaki, gdzie
rosną
dzikie fiołki, biegają zające i sarny a wokoło nie widać ludzkich
siedzib i ten kontrast
pomiędzy ośnieżonymi tatrami a pełnią wiosny pod stopami.
http://www.dom-ukazi.pl/images/phocagallery/slowacja.jpg
http://www.dom-ukazi.pl/images/phocagallery/jaworki.jpg

Nie widziałem też wcześniej zalewu czorsztyńskiego, bardzo malowniczo
prezentuje się
u stóp zamku.
http://www.dom-ukazi.pl/images/phocagallery/czorsztyn.jpg

Pojechałem także do Zakopanego a ściślej mówiąc do schroniska
Murowaniec na Hali Gąsienicowej. Mimo że w Szczawnicy wiosna w pełni i
20 oc, na Hali Gąsienicowej były piękne warunki narciarskie. Samo
schronisko bardzo malownicze, wysoko w tatrach. Udało mi się kupić
miejscówkę na kolejkę linową i wjechać wygodnie na Kasprowy wierch a
potem na nartach do Murowańca. Po świętach spadło tam około 50 cm
śniegu, o mało co nie ruszył także wyciąg na Hali goryczkowej.
http://www.dom-ukazi.pl/images/phocagallery/czarny_staw.jpg
http://www.dom-ukazi.pl/images/phocagallery/kuznice.jpg

A po powrocie do Szczawnicy wiosna a nawet lato i piękne widoki i
słowackie piwo i konie i rowery i grill i opalanie.
http://www.dom-ukazi.pl/images/phocagallery/male_pieniny1.jpg

To był chyba najmilej spędzony tydzień w moim życiu.
http://www.dom-ukazi.pl/images/phocagallery/widok_z_okna.jpg

Nocowałem w Domu u Kazi a Szczawnicy.
http://www.dom-ukazi.pl
polecam serdecznie

Andrzej.

Data: 2010-04-14 23:24:24
Autor: piogu
Szczawnica Dom u Kazi kilka zdjęć
Zmien durniu mejl i jak juz musisz spamowac to przynajmniej probuj myslec kretynie
Piotr

Data: 2010-04-14 23:30:14
Autor: adam
Szczawnica Dom u Kazi kilka zdjęć
Kaziu, przestań już.

Data: 2010-04-14 15:19:07
Autor: Bartek Pilarz
Szczawnica Dom u Kazi kilka zdjęć
On 14 Kwi, 23:30, "adam" <adamw...@gazeta.pl> wrote:
Kaziu, przestań już.

rotfl :)))

polecam
http://www.dom-ukazi.pl
na pewno jeszcze nie raz tam pojadę
pewnie na sylwestra

P.S.
przestanę, jak przestaniecie zaprzeczać
pozdrowienia dla konkurencji

Andrzej

Data: 2010-04-15 00:25:02
Autor: Zbynek Ltd.
Szczawnica Dom u Kazi kilka zdjęć
Andrzej napisał(a) :

Andrzej.

Chyba Kazia?

Słuchaj Kazia, taka nauka na przyszłość - jeśli nie znasz się na
czymś bardzo dobrze, nie zabieraj się za to.
Wytłumaczenie - nie znasz się na Internecie i konfiguracji poczty.
Spamując tu marketingowym bełkotem, tylko ośmieszasz się.
Co to spam? http://pl.wikipedia.org/wiki/Spam

--
   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-04-15 01:46:27
Autor: xeromag
Szczawnica Dom u Kazi kilka zdjęć
Dziękuję, ja bardzo lubię się uczyć.
A może nauczyłbyś mnie czegoś o nagłówkach postów i googlu.
Może też coś o adresach Ip i usłudze whois ?
Chętnie też pogadałbym z tobą o sendmailu z dovecotem albo postfixie, procmailu,
fetchmailu, clamavie,  amavisie, spamassasinie i całej tej reszcie
ale pewnie nie wiele byś mi pomógł.
Wolałbym zamiast tego dowiedzieć się czy na krzesło na Palenicę można zabrać rower?
Albo czy z Palenicy można latać na skrzydle?
Ile kosztuje godzina jazdy w stadninie w Białej Wodzie?

pozdrawiam serdecznie
Kazia :)))
https://keyserver2.pgp.com/vkd/Search.event
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Mój nocleg w Szczawnicy:
http://www.dom-ukazi.pl

Data: 2010-04-15 10:26:38
Autor: Zbynek Ltd.
xeromag@poczta.onet.pl napisał(a) :
Dziękuję, ja bardzo lubię się uczyć.
A może nauczyłbyś mnie czegoś o nagłówkach postów i googlu.

Nauka pierwsza - panie hmmm... administratorze. (He, he -
administratorze :-D Mega ROTFL. Ale się uśmiałem - jak norka)
Odpowiada się pod cytowanym listem.
Odp.: Bo zaburza naturalną kolejność czytania.
Pyt.: Dlaczego?
Odp.: Odpowiadanie na górze listu (top-postowanie).
Pyt.: Co jest najbardziej irytujące w poczcie i Usenecie?

Więcej lekcji nie będzie. Wyszczekanym spamerom nie udzielam
korepetycji za free.

--
Miłego dnia
   Zbyszek

Data: 2010-04-15 13:24:34
Autor: Grzegorz
Szczawnica Dom u Kazi kilka zdjęć
Hello xeromag@poczta.onet.pl !:
Dziękuję, ja bardzo lubię się uczyć.
A może nauczyłbyś mnie czegoś o nagłówkach postów i googlu.
Może też coś o adresach Ip i usłudze whois ?

Tja, popatrz na adres nadawcy pierwszego postu :

person:   Jaroslaw Suchomski
address:   ASTA-NET Maldzinski, Ryczek S.J
address:   ul. Drygasa 29
address:   64-920 Pila
address:   POLAND
phone:   +48 67 3509000

Ciekawe .....

Mnie to na antyreklamę rodem z Piły wygląda. Ale autora da się namierzyć, to mały dostawca netu.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2010-04-15 15:27:17
Autor: Zbynek Ltd.
Szczawnica Dom u Kazi kilka zdjęć
xeromag@poczta.onet.pl napisał(a) :
Dziękuję, ja bardzo lubię się uczyć.
A może nauczyłbyś mnie czegoś o nagłówkach postów i googlu.
Może też coś o adresach Ip i usłudze whois ?

Zapomniałem o jeszcze jednym.
Słuchaj administratorze, he, he - "administratorze" :-D
Czy chcesz w ten sposób także zasugerować, że skoro IP serwera
strony www Kazi wskazuje na Wrocław, więc "Dom U Kazi" ze Szczawnicy
jest jednym z tych oszustów, co to inkasują tylko pieniądze bez
istniejącej jakiejkolwiek bazy noclegowej?

Czego więc ma dowodzić twoja "obrona" zasłanianiem się IP,

Data: 2010-04-15 05:43:30
Autor: Slawomir Gorniak
On Apr 15, 12:24 am, Andrzej <nocl...@dom-ukazi.pl> wrote:
[...]
[i tak dalej]

Uh ja bym nie potrafil tyle wypic zeby to zobaczyc..

A tak BTW - myslales ze oscypki od razu owce znosza? ;)

S.

Data: 2010-04-15 15:25:36
Autor: adam
[...]

Ja też nie Wypilem już swoje, ale zeby zobaczyć drewniana watrę z ogniskiem w srodku!
Albo rosnące, biegające zające i sarny?
Adam

Data: 2010-04-15 06:59:57
Autor: Andrzej
On 15 Kwi, 15:25, "adam" <adamw...@gazeta.pl> wrote:
> [...]
> Uh ja bym nie potrafil tyle wypic zeby to zobaczyc..

Ja też nie Wypilem już swoje, ale zeby zobaczyć drewniana watrę z

No to może zostaw już ten alkohol.
Zdjęcia tego o czym napisałem są w galerii
na stronie
http://tinyurl.com/y6lb7cl
Jeśli chcesz to wyślę na priva w lepszej rozdzielczości.

pozdrowienia
Andrzej

Data: 2010-04-15 20:01:45
Autor: adam
[...]

Chyba nie zrozumiałeś
Adam

Data: 2010-04-18 10:13:18
Autor: solar
W dniu 2010-04-15 15:59, Andrzej pisze:

Zdjęcia tego o czym napisałem są w galerii
na stronie
http://tinyurl.com/y6lb7cl
Jeśli chcesz to wyślę na priva w lepszej rozdzielczości.

Okolice Szczawnicy zjechałem na rowerze dość dokładnie i w samej Szczawnicy byłem nie raz. To jedno z bardziej zatłoczonych (nie licząc Zakopca) miasteczek turystycznych. I jedno z tych, które lubię najmniej. W samej Szczawnicy i najbliższej okolicy trudno o ciszę, spokój, sarny itp. Szlaki przez Białą Wodę, Homole, Małe Pieniny, Przehybę oczywiście piękne, ale zatłoczone maksymalnie.
"Dzikość" to można znaleźć najbliżej chyba w Ochotnicy w środku Gorców.
Podsumowując - Szczawnica i okolice w sezonie na pewno nie są dla miłośników ciszy i spokoju.

"Spaliłbym stu niewinnych, gdyby tylko znalazł się między nimi jeden winny."
                                    inkwiz. Konrad z Marburga

Data: 2010-04-18 10:30:30
Autor: Marcin Kysiak
W dniu 2010-04-18 10:13, solar pisze:

W samej Szczawnicy i najbliższej okolicy trudno o ciszę, spokój, sarny
itp. Szlaki przez Białą Wodę, Homole, Małe Pieniny, Przehybę oczywiście
piękne, ale zatłoczone maksymalnie.

Wystarczy wyruszyć na szlak o 5:00 albo o 19:00. Serio, serio...

Pzdr,
M.

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii: http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2010-04-18 16:04:32
Autor: solar
W dniu 2010-04-18 10:30, Marcin Kysiak pisze:

Wystarczy wyruszyć na szlak o 5:00 albo o 19:00. Serio, serio...

Pewnie tak, ale na rower jadę na cały dzień. I potrzebuję światła. Więc 5:00 nic nie da, a 19:00 odpada.

"Nie jest ważne, by ludziom żyło się dostatnio, lecz byśmy osiągnęli zbawienie wieczne"
                                       Przemysław Edgar Gosiewski

Data: 2010-04-19 08:14:03
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Sun, 18 Apr 2010 10:13:18 +0200, solar napisał(a):

[...]

Gruba przesada - o ile oczywiście stać cię na zejście (zjazd) ze szlaku.
W Szczawnicy, podobnie jak w Zakopcu, ruch koncentruje się na pewnej
liczbie utartych szlaków/miejsc. Pozdrawiam Tomek

Data: 2010-04-15 07:59:17
Autor: Wojciech Wierba
Szczawnica Dom u Kazi kilka zdjęć
Andrzej pisze:

gdzie gazdowie
bacowie i juhasi
lepią oscypki
pucą
w drewnianych watrach
w drewnianych szałasach
z paleniskiem po środku,
z watrą

Może on i Piły, bo chyba 'tubylec' szczawnicki takich błędów by nie popełnił.
A że to spam, i to natrętny, to fakt.
Ja nie zajrzę na podawaną stronę, a już na pewno nie będę tam nocował
(i odradzę wszystkim znajomym).
To przykład skutecznej negatywnie 'reklamy'.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-04-15 08:31:05
Autor: any
W dniu 2010-04-15 07:59, Wojciech Wierba pisze:

Ja nie zajrzę na podawaną stronę,

A co mi tam, ja se zajrzałem i uśmiałem się do łez, bo spamuje nie Kazia, ino Jendruś, co linkowanego sajta raczył popełnić i pewnie teraz zebrał po łbie za swoje dzieło, chcąc się zrehabilitować chce poprawić pejdżrank i spamuje z zapałem.
Czyniąc nieszczęsnej pani Kazi kolejną niedźwiedzią przysługę...

Jendruś synku, znajomość składni HTML i CSS jeszcze nie czyni z Ciebie twórcy stron internetowych.
Zostań Ty lepiej przy swoich kserokopiarkach i nie czyń ludziom krzywdy reklamą w internecie...

any
"Wielki, bo Wam z oczu zszedł" - Wyspiański

Data: 2010-04-15 02:05:55
Autor: management
On 15 Kwi, 08:31, any <andrzej.biela...@lpka.interia.pl> wrote:
> [...]

reklamą w internecie...

any
"Wielki, bo Wam z oczu zszedł" - Wyspiański

Napisałeś pierwszy rzeczowy post w tym wątku
bo reszta to niestety bełkot.
Dzięki, że zajrzałeś na stronkę.
Co o niej myślisz ?
Może teraz trochę krytyki która byłaby bardziej konstruktywna.
Nie znalazłem strony z netykietą tej grupy
ale jak widzisz pierwszy post oznaczyłem tagiem
[reklama] co i tak nie zapobiegło bełkotowi.
Może znasz jakieś fajne miejsca z rankingami czy
katalogami takich stron.
Ten domek i jego okolice na prawdę
są super i mam zamiar jeszcze trochę się
podlizać

pozdrawiam
Andrzej

Super noclegi Szczawnica
www.dom-ukazi.pl

Data: 2010-04-15 14:51:53
Autor: Zbynek Ltd.
management@jkmw-kotwica.pl napisał(a) :

Napisałeś pierwszy rzeczowy post w tym wątku
bo reszta to niestety bełkot.

Racja. Ale tyle samokrytyki tak od razu?

Nie znalazłem strony z netykietą tej grupy

Słuchaj, administratorze, he he - "administratorze" :-D
Lekcja nr 2: Netykieta dotyczy całego usenetu. Nie tylko tej grupy.

ale jak widzisz pierwszy post oznaczyłem tagiem
[reklama] co i tak nie zapobiegło bełkotowi.

Czy jak w g... wstawisz chorągiewkę z napisem "cukier" to nie będzie
to g...?
Lekcja nr 3: Reklamy, czyli spam, są wbrew netykiecie i są niemile
widziane na nieprzeznaczonych do tego grupach dyskusyjnych.

Nie, nie dziękuj, za darmowe lekcje. Kimkolwiek jesteś, bo co rusz
zmieniasz swojego maila, spamerze.

--
   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-04-15 06:48:14
Autor: Andrzej
Szczawnica Dom u Kazi kilka zdjęć
On 15 Kwi, 14:51, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:
managem...@jkmw-kotwica.pl napisał(a) :

> [...]

PGP key: 0x78E9C79E

Zmien durniu mejl i jak juz musisz spamowac to przynajmniej probuj myslec kretynie

No to co zmieniać ten mail czy nie ?

Nie, nie dziękuj, za darmowe lekcje. Kimkolwiek jesteś, bo co rusz
zmieniasz swojego maila, spamerze.

no to w końcu znam się na tym internecie czy nie ?
I jestem tą Kazią czy nie ?
:))))
Skąd ta cała histeria ?
Nie łamię prawa w żaden sposób.
Z tego co wiem z netykiety na grupach usenetowych można
dawać reklamy i oznaczać je tagiem [reklama].
Ja zrobiłem to 1 raz.
Jeśli te wszystkie głupoty powyżej  to był sposób na wyrażenie
dezaprobaty
dla mojej pozytywnej opinii o pobycie w Szczawnicy
to chyba źle to o tobie świadczy, nie o mnie.
Każdy ma prawo tutaj pisać i każdy powinien zachowywć się zgodnie z
netykietą
i zasadami dobrego wychownia.
A tobie radzę, zastanów się na spokojne zanim popełnisz jakiś karalny
czyn
bo wcale anonimowy nie jesteś (ja z resztą też nie)

pozdrawiam
Andrzej
Najlepsze noclegi w Szczawnicy
Dom u Kazi

Data: 2010-04-15 06:56:04
Autor: serak
[...]

 Jaki Pan groźny, Panie Andrzeju....

Data: 2010-04-15 07:06:21
Autor: Andrzej
On 15 Kwi, 15:56, serak <se...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> czyn
> bo wcale anonimowy nie jesteś (ja z resztą też nie)

Faktycznie
chyb dałem się zdenerwować
arrgumentam ad personam
i przesadziłem
przepraszam i już mnie tu nie ma
pewnie na dłużej

Andrzej

Data: 2010-04-15 16:08:34
Autor: Zbynek Ltd.
Andrzej napisał(a) :

przepraszam i już mnie tu nie ma
pewnie na dłużej

Andrzej

Cieszymy się.
--
   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-04-15 08:57:07
Autor: Andrzej
Szczawnica Dom u Kazi kilka zdjęć
On 15 Kwi, 16:08, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:
Andrzej napisał(a) :

> przepraszam i już mnie tu nie ma
> pewnie na dłużej

> Andrzej

Cieszymy się.
--
   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Zdecydowałem się napisac jednak jeszcze raz bo byłem ciekawy jak
zatryumfujesz.
Mam świadomość, że marnuję teraz czas
postaram się więcej nie odpowiadać.
Ale do rzeczy

cytat:

Jeśli te wszystkie głupoty powyżej  to był sposób na wyrażenie
dezaprobaty
dla mojej pozytywnej opinii o pobycie w Szczawnicy
to chyba źle to o tobie świadczy, nie o mnie.

Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Nie dziwię się zresztą. Nigdzie
nie napisałem, że wyrażam dezaprobatę z twojego pobytu tamże.
Jedynie mierzi mnie nachalny i nieudolny spam.
Jeśli chcesz o kimś podyskutować o pobycie, to odnieś się do jego
postu. Ale widzę że i odpowiedzieć na właściwy post nie potrafisz..
Administrator, tak? He, he, raczysz żartować sobie.

koniec cytatu

Przeczytaj to sam ze zrozumieniem i powoli.
Powinieneś był napisać raczej, że nigdzie
nie napisałeś że wyrażasz dezaprobatę
co do mojej pozytywnej opinii z pobytu w Szczawnicy.
a nie że
cyt:
Nigdzie
nie napisałem, że wyrażam dezaprobatę z twojego pobytu tamże.
koniec cytatu

W kontekście twojej uwagi, że kłania się czytanie ze zrozumieniem
wygląda to szczególnie źle.

Myśl co piszesz i nie dawaj się tak ponieść emocjom.

Jeśli wolisz jakiegoś innego maila
niż admin@mewa.pila.pl
to napisz, w końcu to tylko trashboxy.

A teraz jeszcze sprwa tagów

cytat
Z tego co wiem z netykiety na grupach usenetowych można
dawać reklamy i oznaczać je tagiem [reklama].

Źle wiesz.

koniec cytatu

Raczej dobrze wiem.
Zobacz ile tam postów oznaczonych tagiem [reklama]
To ta sama hierarchia pl.rec.

http://groups.google.com/group/pl.rec.zeglarstwo/browse_thread/thread/71a52f4237924607?hl=pl#
http://groups.google.com/group/pl.rec.zeglarstwo/browse_thread/thread/3ef2ddabc2a5e9e2?hl=pl#
http://groups.google.com/group/pl.rec.zeglarstwo/browse_thread/thread/e26d3ece4487d5d7?hl=pl#

one nie są stare, cały czas ktoś takie pisze.
Myślisz, że to jest łamanie netykiety ?
Na pewno się dogooglujesz do strony z odpowiednią netykietą.

Nie widzę analogii do tego bekenia, wybacz
no i ten wulgarny ton, trochę zniechęca do czytania.

Nie chcę Cię straszyć mam nadzieję, że sam się zorientujesz kiedy
twoje posty zaczną 'podpadać pod paragraf' i ktoś na tobie zartobi.

Trzymaj się cieplutko
i jak mawiał pewien super gość
Idź i nie grzesz więcej

jak dla mnie
EOT
A.

Data: 2010-04-15 21:13:54
Autor: live_evil
Szczawnica Dom u Kazi kilka zdjęć
W dniu 15.04.2010 17:57, Andrzej pisze:

Zobacz ile tam postĂłw oznaczonych tagiem [reklama]
To ta sama hierarchia pl.rec.

Co nie zmienia faktu, że tego typu posty NIE SĄ mile widziane na grupach.

--
live_evil

Data: 2010-04-16 00:41:35
Autor: Zbynek Ltd.
Andrzej napisał(a) :
i jak mawiał pewien super gość
Idź i nie grzesz więcej

I kto to mówi? Spamer, bezczelny i wyszczekany spamer, któremu
zwrócono uwagę na niewłaściwe zachowanie jeszcze ma na tyle tupetu,
że śmie zawracać kota ogonem.

--
   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-04-15 16:07:52
Autor: Zbynek Ltd.
wrote:

[...]

Komu w końcu odpowiadasz? Zdecyduj się.
Nie, nie znasz się.

I jestem tą Kazią czy nie ?

To nie ma znaczenia.

Skąd ta cała histeria ?
Nie łamię prawa w żaden sposób.

Wiesz, puszczanie bąków i bekanie w towarzystwie też nie jest
łamaniem prawa. Dotarło?

Z tego co wiem z netykiety na grupach usenetowych można
dawać reklamy i oznaczać je tagiem [reklama].

Źle wiesz.

Ja zrobiłem to 1 raz.

Po beknięciu w towarzystwie tylko 1 raz, po uprzednim zaanonsowaniu
tego, sprawi że będziesz uważał się za kulturalnego?

[...]

Więc dlaczego tego nie uszanujesz?

A tobie radzę, zastanów się na spokojne zanim popełnisz jakiś karalny
czyn

Grozisz mi? Jesteś śmieszny. I żałosny jednocześnie. Machasz tymi
rączkami jak rozkapryszony dzieciak - "ja wam jeszcze pokażę" :-D

Zerknij do netykiety z tym tagiem, ok?:
http://rtfm.bsdzine.org/#lajza

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-04-16 09:39:22
Autor: any
W dniu 2010-04-15 11:05, management@jkmw-kotwica.pl pisze:

Napisałeś pierwszy rzeczowy post w tym wątku

Kadzisz.

Co o niej myślisz ?

Nie powiem, bo byłoby to zbyt dosadne.

Może teraz trochę krytyki która byłaby bardziej konstruktywna.

1. Była - tylko czytać nie umiesz.
2. Nie ta grupa.

Nie znalazłem strony z netykietą tej grupy

Jest jedna netykieta dla wszystkich grup - powinieneś był napisać, że nie znalazłeś żadnej netykiety.

[reklama] co i tak nie zapobiegło bełkotowi.

A to już nie nasza wina, że za tagiem umieszczasz bełkot.

są super i mam zamiar jeszcze trochę się

A to też problem na inną grupę.

Reasumując jakitaki sajt, ze średniej jakości zdjęciami, mnóstwem błędów merytorycznych.