Szczecin - Berlin : dokladnie w ktorym miejscu plyty na drodze?

Data: 2009-08-08 10:01:08
Autor: topek
Szczecin - Berlin : dokladnie w ktorym miejscu plyty na drodze?
Witam,
jechalem pare dni temu z Berlina do szczecina i zaskoczyly mnie na trasie
plyty (po niemieckiej stronie) ktore niezle w kosc daja zawieszenieu.
Czy ktos moglby wskazac (na mapie?) te (okolo) 5km gdzie sa plyty?
jutro jade w odwrotnym kierunku i wole pojechac jakas boczna droga niz
niszczyc drogie zawieszenie w passacie (wielowahaczowe). Zwlaszcza ze jedziemy
w 4 osoby + pelny bagaznik.
A moze ktos juz zna sensowny objazd i moze cos zaproponowac. Jak nie to
wystarczy mi wskazanie gdzie te plyty sa, to sam sobie na mapie zmontuje jakis
objazd.
Z gory dzieki :))

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-08-09 12:04:20
Autor: -- STOP.PL -- Marcin
topek pisze:
[...]

w druga strone nie ma plyt.

Data: 2009-08-09 18:13:38
Autor: J@szek
[...]

Nie przesadzaj, te płyty nie są takie straszne, trzeba jechać lewym pasem (w zasadzie to prawym nikt nie jedzie),
ale do Berlina ich już nie ma, jest za to w sobotę i niedzielę niezły korek, dziś o 13  był na 5,5 km.

Pewnie już dla Ciebie za późno z tą informacją, ale możesz to objechać:
Proponuję trasę przez Angermunde: http://skocz.pl/a11_berlin

Jaszek

Data: 2009-08-09 13:44:34
Autor: PJ
Szczecin - Berlin : dokladnie w ktorym miejscu plyty na drodze?
od strony Szczecina zjazd na Schmölln, możliwy objazd na Schwedt/
Eberswalde

P.

Szczecin - Berlin : dokladnie w ktorym miejscu plyty na drodze?