Szczecin: gdzie wołacie negatywy w średnim formatc ie?

Data: 2009-07-13 23:54:12
Autor: Pioterus
Szczecin: gdzie wołacie negatywy w średnim formatc ie?
Witam

Tytuł wszystko wyjaśnia. Ja znam tylko jeden zakład, na Mickiewicza
koło rynku (fotoexpres?). Od niedawna tam zanoszę filmy i pierwszy
wywołali mi całkiem ok, zero rys, paprochów itp. Ale kolejne dwa
zrąbali prześwietlając mi połowę pierwszej klatki. No i czar prysł.

Jakaś alternatywa?

Pozdrawiam
P.

Data: 2009-07-14 09:00:17
Autor: bans
Szczecin: gdzie wołacie negatywy w ś rednim formatcie?
Pioterus pisze:

Jakaś alternatywa?

Jeśli srebro,to własna łazienka. Najtaniej i najlepiej.

--
bans

Data: 2009-07-14 00:07:27
Autor: Pioterus
On 14 Lip, 09:00, bans <g...@o2.pl> wrote:
Pioterus pisze:

> Jakaś alternatywa?

Jeśli srebro,to własna łazienka. Najtaniej i najlepiej.

--
bans

Kolorowe.
P.

Data: 2009-07-14 09:41:32
Autor: Paweł Spychalski
Szczecin: gdzie wołacie negatywy w średn im formatcie?
W dniu 2009-07-14 09:07, Pioterus pisze:

Kolorowe.

no to innego miejsca nie znam...

--
Pozdrawiam,

Paweł Spychalski
http://www.spychalski.info

Data: 2009-07-15 00:37:51
Autor: MaW

Pioterus pisze:

> Jakaś alternatywa?

Jeśli srebro,to własna łazienka. Najtaniej i najlepiej.

> [...]

To najlepsza jest własna łazienka. :) Zrob rolke taniej agfy/fuji i poczytaj: http://www.marekmadej.com/o%20fotografii/E-6%20krok%20po%20kroku.pdf

MaW

Data: 2009-07-15 08:46:25
Autor: ps
Szczecin: gdzie wołacie negatywy w ś rednim formatcie?
MaW pisze:
(..)

[...]

E-6 do negatywów? Znaczy polecasz crossa?

Data: 2009-07-16 08:26:03
Autor: MaW
Szczecin: gdzie wołacie negatywy w średnim formatcie?

Użytkownik "ps" <pebees@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3ju01$e12$1inews.gazeta.pl...
MaW pisze:
(..)

[...]

Aaa, chodzi o negatyw. To jeszcze prosciej. Opis pozostaje aktualny, tylko chemie kupujesz taką
http://www.fotonegatyw.com.pl/cgi-bin/shop.pl?id=1540&sid=&pin=&mod=03&towar=396889&pt=&lang=pl-pln&pdo=01&psz=10960&pcz=
tylko 2 kąpiele :)

MaW

Data: 2009-07-14 12:11:49
Autor: Dariusz Zygmunt
Szczecin: gdzie wołacie negatywy w średnim formatcie?

Rossman
 Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt

Data: 2009-07-14 06:15:54
Autor: Pioterus
Szczecin: gdzie wołacie negatywy w średnim for matcie?
On 14 Lip, 12:11, Dariusz Zygmunt <i...@adres.net> wrote:
Rossman

Z pozdrowieniami
Dariusz Zygmunt

No nie znowu? Ja już slajdy w C-41 u nich miałem zrobione + rysy
oczywiscie. Obstawiam, ze z negatywami 120 wymysla cos extra. Moze
dotna do formatu 35?

P.

Data: 2009-07-14 21:32:45
Autor: Dariusz Zygmunt
Szczecin: gdzie wołacie negatywy w średnim formatcie?
W wtorek 14 lipiec 2009 15:15, Pioterus wyraził następujacą opinię:
[...]

 Może sam wywołasz? Nie będziesz miał rys, zaświetleń, kurzu a jeśli jednak coś będziesz miał to przynajmniej nie będziesz psioczył na innych  ;-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-07-15 08:08:53
Autor: drmoriarty
On 14 Lip, 08:54, Pioterus <piot...@gmail.com> wrote:
[...]

Fotoexpres skończył się wraz z odejściem Adama (o ile pamiętam imię),
teraz to punkt masowej wywojki dla emerytów i niewyszukanych z
jakością klientów.
Wołałem jeszcze na pl. Odrodzenia (chyba agfa coś tam) ale chociaż
nieporysowane to miały pozaświetlane kawałki pierwszej klatki. Teraz
oddaję do foto bestu (aleja fontann) i mimo że drożej wreszcie jest
ok. Przynajmniej wiem że zaświetlone klatki to nie wina aparatu. Mimo
wszystko wejdź też w b/w, negatywy wywołuje się wręcz prostacko.
pozdrawiam
Sławek

Szczecin: gdzie wołacie negatywy w średnim formatc ie?