Szczecin pierwszy

Data: 2015-07-28 16:10:45
Autor: aja
Szczecin pierwszy
http://www.tvn24.pl/pomnik-lecha-kaczynskiego-stanie-w-szczecinie-jest-decyzja-radnych,563890,s.html

Cyt.:
"Już się zaczyna. Pomnik Kaczora na każdym skrzyżowaniu w całej Polsce. A później sekta weźmie się za Europę." /mirage/

Data: 2015-07-28 10:54:25
Autor: szklanynocnik
Szczecin pierwszy
uytkownik aja napisa:
http://www.tvn24.pl/pomnik-lecha-kaczynskiego-stanie-w-szczecinie-jest-decyzja-radnych,563890,s.html

Cyt.:
"Ju si zaczyna. Pomnik Kaczora na kadym skrzyowaniu w caej Polsce. A pniej sekta wemie si za Europ." /mirage/

To ile jest tych pomnikw Kaczki w PL?

Data: 2015-07-28 16:43:30
Autor: A. Filip
Szczecin pierwszy [Pomnik Lecha Kaczyńskiego]
aja <aja@aja.pl> pisze:
[...]

Ty protestujesz _jako mieszkaniec Szczecina_?

Gdyby w Polsce nie postawiono ani jednego pomnika prezydenta który
"zginął na stanowisku" to dopiero byłoby dziwne.

Wiec wal się jeśli nie protestujesz po linii "Szczecin za dużo wyda",
"Szczecinianie tego (w większości) nie chcą" albo "pomników LK już
jest (dla ciebie) wystarczająco wiele".

Protesty z takich powodów mogę _zrozumieć_ łatwo.  Protesty po linii
"bo pomników nie ma być (wcale)" napawają mnie _obrzydzeniem_.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Św. Barbara po lodzie, Boże Narodzenie po wodzie.  (Przysłowie polskie)

Data: 2015-07-28 17:05:56
Autor: aja
Szczecin pierwszy
W dniu 2015-07-28 o 16:43, A. Filip pisze:
aja <aja@aja.pl> pisze:
[...]

Nieee, nie_jako i nie_protestuję.

Gdyby w Polsce nie postawiono ani jednego pomnika prezydenta który
"zginął na stanowisku" to dopiero byłoby dziwne.

No tak. Dlatego zalinkowałem wiadomość i zacytowałem
ciekawy komentarz.

Wiec wal się jeśli nie protestujesz po linii "Szczecin za dużo wyda",
"Szczecinianie tego (w większości) nie chcą" albo "pomników LK już
jest (dla ciebie) wystarczająco wiele".

Ty też możesz się walić... skoro nie kumasz, ale lepiej włącz myślenie.

Protesty z takich powodów mogę _zrozumieć_ łatwo.  Protesty po linii
"bo pomników nie ma być (wcale)" napawają mnie _obrzydzeniem_.

A mnie takie napawanie_obrzydzeniem, śmieszy tylko...

PS. I proszę, nie 'ulepszaj' moich wątków.

Data: 2015-07-28 19:41:11
Autor: Wiesiaczek
W dniu 28.07.2015 o 16:43, A. Filip pisze:
aja <aja@aja.pl> pisze:
[...]

Pomnik może być jako taki, ale dlaczego ma być postawiony nieudacznikowi?
Za jakie zasługi?
Jeśli już mamy stawiać, to postawmy Gierkowi, Jaruzelskiemu, bo to oni więcej zrobili dla Polski.

--
Wiesiaczek (dziś z Katowic)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-07-28 20:17:29
Autor: A. Filip
aja <aja@aja.pl> pisze:
[...]

Dla ciebie nieudacznik dla innych udacznik.  Mamy wolność słowa i wypowiedzi?
Wszyscy i wszędzie *muszą* mieć takie zdanie jak ty/ja?

Pomniki Gierka *gdzieś tam* w RP3 będą bez zamordyzmu ala Łukaszenko.
Pomniki Jaruzelskiego *może* (kiedyś) też.  Polska to wystarczająco
duży kraj by "statystyka" przy wolności i braku zamordyzmu to zapewniła.

Jak Szczecin tylko "daje miejsce" a pomnik będzie za pieniądze z publicznej
zbiórki to dla mnie jest to _wewnętrzna_ sprawa Szczecina.
Ja się najwyżej czepnę
1) podjęcia decyzji *bez dyskusji* zablokowanej przez większość radnych
2) (ostatecznej?) zgody radnych bez obejrzenia projektu pomnika

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Ubogi żywi się jak może, a bogaty jako chce.  (Przysłowie polskie)

Data: 2015-07-28 16:46:26
Autor: Marek Czaplicki
Szczecin pierwszy
aja pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 28 lipca 2015 16:10:

[...]

Nie tylko. Podobno są plany, aby nowy święty powstał od jazdy bez trzymanki we mgle?

Data: 2015-07-28 16:55:07
Autor: A. Filip
Szczecin pierwszy [Pomnik LK]
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
[...]

TWOJE plany?

Zmarłym nawet "średnio świeżo" przeważnie należy się nieco szacunku.
O zmarłych nie mówi się (*trochę*) źle.  Wiec albo (formalny) szacunek
albo idź na całość.

A w takiej Łodzi w 2014 radni uchwalili pomnik LK tylko po to żeby potem sobie
zasłużyć na poniewierkę w piekle odebraniem przyobiecanego pomnika :-)

http://www.tvn24.pl/lodz,69/w-lodzi-jednak-nie-bedzie-pomnika-lecha-kaczynskiego-rada-miejska-zmienila-zdanie,435808.html
| 04 czerwca 2014, 15:05
| W Łodzi jednak nie będzie pomnika Lecha Kaczyńskiego. Rada miejska ZMIENIŁA zdanie --
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Lepszy uczciwie wymierzony policzek niż fałszywy pocałunek.  (Przysłowie żydowskie)

Data: 2015-07-28 08:01:11
Autor: Zenek Kapelinder
Szczecin pierwszy [Pomnik LK]
Moesz jak mow na intencj Stalina albo Hitlera napisa. Oni nie yj i nie powinno si o nich mwi le.

Data: 2015-07-28 17:08:59
Autor: A. Filip
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
[...] O zmarłych nie mówi się (*trochę*) źle.   Wiec albo (formalny) szacunek
albo idź na całość. [...]
Możesz jakąś mowę na intencję Stalina albo Hitlera napisać. Oni nie żyją i
nie powinno się o nich mówić źle.

POtrafisz czytać ze zrozumieniem?
Bo albo jesteś debilem albo trollujesz świadomie, celowo i z premedytacją.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Rada przed zagrożeniem jest winem, po - octem.  (Przysłowie łotewskie)

Data: 2015-07-28 19:44:35
Autor: Wiesiaczek
W dniu 28.07.2015 o 17:08, A. Filip pisze:
[...]

Co to znaczy "POtrafisz"?
Czy Tobie się przypadkiem nie POrobiły krosty na mózgu?:)

No, ale rozwijaj: Co z tą mową pochwalną dla Hitlera?

Data: 2015-07-28 17:14:10
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 28 lipca 2015 16:55:

Zmarłym nawet "średnio świeżo" przeważnie należy się nieco szacunku.

W tym cała rzecz, że do końca od żyjących nie wiadomo, czy zmarli, czy zginęli, czy polegli, czy może żyją gdzie za kołem polarnym? Podobnież jeden nawet chciał aby oglądać parówki gotowane z zamiarem że to ciała? Nie wiem nie widziałem, ale jak to oznaka szacunku...

Szczecin pierwszy