Szczecinskie wieczory fotograficzne

Data: 2009-08-05 17:08:42
Autor: _rK_
Szczecinskie wieczory fotograficzne
Ma ktos ochote napic sie kawy i pogadac o fotografii? Jutro wieczorem, w Szczecinie.

--
[rK]      http://robertkresa.com

Data: 2009-08-06 09:54:34
Autor: Kokos

Użytkownik "_rK_" <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> napisał w wiadomości news:20090805191020872+0200@news.neostrada.pl...
Ma ktos ochote napic sie kawy i pogadac o fotografii? Jutro wieczorem, w
Szczecinie.

a potem będzie w super ekspresie..:
"Był miły, był dzentelmenem, poszliśmy na kawę i pączka, długo rozmawialiśmy o fotografi, o pełnej klatce, o tym jaki ma duzy obiektyw... było bardzo romantycznie. Chwalił sie ze ma studio i że robi tyle kotletów że nie ma co robić z pieniędzmi... Opowiadał ze jest zawodowcem, że zna się na fotografii, że na grupie dyskusyjnej ma największy szacunek i prestiż...a potem...pokazał mi swoje zdjęcia...
Biegłam jak najszybciej mogłam, chciałam uciec, przejrzałam na oczy.. chciał mnie wykorzystać, chciał bym mu modelowała za zdjęcia.. to był zwykły oszust i naciągacz.... okazał się zwykłym amatorem.. Boże.. jak ja głupia byłam.."

Data: 2009-08-06 18:04:26
Autor: PeKlesyk
Szczecinskie wieczory fotograficzne
a potem będzie w super ekspresie..:

nigdy nie widziałem Keeka gdy biegnie...

PMK

Data: 2009-08-07 02:29:32
Autor: Vector
On 6 Sie, 18:04, "PeKlesyk" <grus...@wierzbie.pl> wrote:
> a potem będzie w super ekspresie..:

nigdy nie widziałem Keeka gdy biegnie...

pytanie co Kek robi w Szczecinie?

Data: 2009-08-07 17:15:21
Autor: PeKlesyk
Szczecinskie wieczory fotograficzne
pytanie co Kek robi w Szczecinie?

to proste, pojechał na kawę

PMK

Data: 2009-08-07 19:27:16
Autor: Jakub Jewuła
Szczecinskie wieczory fotograficzne
pytanie co Kek robi w Szczecinie?
to proste, pojechał na kawę

I chcial sie spotkac z kims, zeby pogadac o fotografii.
A wyszlo jak zwykle ;)

Szczecinskie wieczory fotograficzne