Data: 2016-01-08 15:02:50 | |
Autor: cytawa | |
Szczegół w hamulcu cantilever | |
W dniu 2016-01-04 o 16:11, Jacek Maciejewski pisze:
Na tym zdjęciu: http://www.tinypic.pl/vh2ypu3hbzd3 jest fragment Przypuszczam, ze jest to ogranicznik, ktory nie pozwala na zbyt dalekie odsuniecie sie hamulca od obreczy. Ale jest w tym przypadku zle zalozony. To znaczy ktos zamienil prawy z lewym. W cantileverach bylo to dosyc niebezpieczne, gdy sie urywala linka hamulca. Wtedy stropik nagle zaczepial o bieznik opony, kolo sie blokowalo i grozilo nie tylko OTB ale nawet dlugi lot. Do konca jednak nie jestem pewien czy to do tego sluzylo. Innego zastosowania nie widze. Jan Cytawa |
|
Data: 2016-01-09 09:53:05 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Szczegół w hamulcu cantilever | |
Dnia Fri, 8 Jan 2016 15:02:50 +0100, cytawa napisał(a):
To znaczy ktos zamienil prawy z lewym. Chyba masz rację. Z miejsca zamieniłem pokrywki ze sprężynami i wygl±da na to że nowe położenie jest dużo bardziej sensowne. Zarówno w połozeniu NORMAL jak i SLR sprężyna jest dostatecznie napięta wstępnie, ogranicznik nie koliduje w żadnym położeniu tego zaczepu sprężyny który tkwi w otworku widelca no i ogranicznik jest w takim położeniu że ewent. zerwanie stropiku (czyli tej linki poprzecznej) nie spowoduje wpadnięcia ramienia w szprychy. Dzięki za pomysł, sam bym na to nie wpadł, mam za dużo zaufania do fabryki :) PS. Od nieopadania stropiku na oponę w wypadku gdyby linka się zerwała to np. błotnik jest :) -- Jacek -Co robi Jarosław jak ma ochotę popieprzyć? -Odwraca kota ogonem... :) |
|