Szczegółowe życie zadłużenia na KK

Data: 2012-12-05 19:34:35
Autor: August
Szczegółowe życie zadłużenia na KK
Witam Grupę,

Czy reklamując wysokość odsetek na KK można spodziewać się odpowiedzi banku w stylu wysokość odsetek się zgadza / nie zgadza - powinna wynosić tyle a tyle, czy też przysługuje/można domagać się rozpiski każdego powstałego składnika zadłużenia w cyklu jego życia ?  W cyklu życia zadłużenia 3-krotnie zmieniało się oprocentowanie KK (raz stopy, raz promocja).

p.s. Nie chodzi mi o przypadkowe przekroczenie GP
p.s.2. Nie chodzi mi o jakąś specjalną walkę tylko przeciętne praktyki w tym względzie

pozdrav,

Data: 2012-12-05 19:39:37
Autor: MarekZ
Użytkownik "August"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k9o43r$417$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Ja się zawsze domagam konkretnej rozpiski. I zawsze dostaję, więc po pierwszej odpowiedzi, jeśli reklamacja nie jest uznana mam czarno na białym na czym polega błąd banku albo mój. Jak nie napiszesz, że się tego domagasz, raczej tego nie dostaniesz.

Data: 2012-12-09 11:14:56
Autor: August
Szczegółowe życie zadłużenia na KK
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:k9o3eb$f1f$1srv.cyf-kr.edu.pl...

[...]