Szczekajcie sabaki!!! Szczekajcie!!!

Data: 2010-04-14 21:27:25
Autor: Tomy M.
Szczekajcie sabaki!!! Szczekajcie!!!
A nasz pan Prezydent będzie pochowany z takimi honorami których
nie miał nikt przed nim i nikt po nim mieć nie będzie.

  MoĹĽecie sobie mĂłwić co chcecie, jak myĹ›licie gdzie kardynaĹ‚
Dziwisz ma te listy od Wajdy? Nie powie Wam tego bo jest
kulturalny ale ja Wam powiem: W DUPIE TO MA! Bo on siÄ™
tłumaczy tylko przed Bogiem!

  A na Wasze groby bÄ™dÄ… psy srać i koty szczać.
To smutne ... ale to szczera prawda.

Tomy M.

Data: 2010-04-14 21:31:49
Autor: zenek
Tomy M. pisze:
[...]

No tak dziwisz sie tlumaczy przed bogiem z tych kolesi co gwalcili dzieci cwelu.

Nie Zdziwil bym sie gdyby sie okzalo ze w tej calej pedofilskiej aferze ta szmatya tez maczala palce.  JPII wzial go pod swoje skrzydla zeby sie degenerat calkiem nie skundlil.

Data: 2010-04-14 21:43:02
Autor: Tomy M.
Szczekajcie sabaki!!! Szczekajcie!!!
Pedofil to Ty masz na imiÄ™ ...

Tomy M.

Data: 2010-04-14 21:47:23
Autor: abc
Szczekajcie sabaki!!! Szczekajcie!!!
No tak dziwisz sie tlumaczy przed bogiem z tych kolesi co gwalcili dzieci cwelu.

Jeste¶ homofobem?

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-04-14 21:54:51
Autor: zenek
abc pisze:
No tak dziwisz sie tlumaczy przed bogiem z tych kolesi co gwalcili dzieci cwelu.

Jeste¶ homofobem?

Nie jestem ale realnie patrze na zycie i wspominam swoje bierzmowanie jak to biskup zrobil wyklad z bicia konia w kosciele.

Data: 2010-04-14 21:58:10
Autor: abc
Szczekajcie sabaki!!! Szczekajcie!!!
No tak dziwisz sie tlumaczy przed bogiem z tych kolesi co gwalcili
dzieci cwelu.

Jeste¶ homofobem?

Nie jestem

Nie jeste¶? To czemu ci się nie podoba homoseksualizm w¶ród księży?

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-04-14 22:06:28
Autor: zenek
abc pisze:
[...]

Podoba mi sie zajebiscie, zawsze o tym myslalem i nawet zastanawialem sie dlaczego ksieza nie robia wsponego bicia konia w kosciele po mszy.

To bylo by wspaniale taki wspolny wytrysk jak etna .

Data: 2010-04-14 22:12:34
Autor: abc
Szczekajcie sabaki!!! Szczekajcie!!!
Nie jeste¶? To czemu ci się nie podoba homoseksualizm w¶ród księży?

Podoba mi sie zajebiscie, zawsze o tym myslalem

No to nie mam dla ciebie dobrej wiadomo¶ci. Ko¶ciół skończył z posoborowym
wy¶więcaniem homoseksualistów na księży.
http://wyborcza.pl/1,76842,5876680,Homoseksualisci_nie_powinni_byc_wyswiecani_.html

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-04-14 22:16:46
Autor: zenek
abc pisze:
[...]

Tak ? To co ty tu robisz ?

Data: 2010-04-14 22:22:42
Autor: Tomy M.
Szczekajcie sabaki!!! Szczekajcie!!!

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hq57rd$hnr$2news.onet.pl...

Tak ? To co ty tu robisz ?

Zenek ... jeste¶ cieńki. IdĽ na onet.
Tutaj Cię zjemy ... to taka dobra rada dzieciaku.

Tomy M.

Data: 2010-04-14 22:26:41
Autor: zenek
Tomy M. pisze:

[...]

Jak narazie to wpiedalacie slone paluszki. I myslicie ze jestescie mdrzejsi od radia a wiekszosc to zlepek gowna z bylejakoscia co w dupie byl i gowno widzial.

Data: 2010-04-14 22:33:47
Autor: Tomy M.
Szczekajcie sabaki!!! Szczekajcie!!!

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hq58e0$j3f$3news.onet.pl...

Jak narazie to wpiedalacie slone paluszki. I myslicie ze jestescie mdrzejsi od radia a wiekszosc to zlepek gowna z bylejakoscia co w dupie byl i gowno widzial.

Zenek nie popisuj się bo matce to wydrukuje...
i pupę będziesz miał czerwon± st±d aż do końca tygodnia :-)

Tomy M.

Data: 2010-04-14 22:36:51
Autor: zenek
Tomy M. pisze:

[...]

Pupe czerwona to ma pawian a moja matke zostaw w spokoju pedale.

Data: 2010-04-14 21:56:28
Autor: Stan
Szczekajcie sabaki!!! Szczekajcie!!!

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomo¶ci news:4bc6171f$0$17084$65785112news.neostrada.pl...
 Szczekajcie sabaki!!! Szczekajcie!!!
A nasz pan Prezydent będzie pochowany z takimi honorami których
nie miał nikt przed nim i nikt po nim mieć nie będzie.

 Możecie sobie mówić co chcecie, jak my¶licie gdzie kardynał
Dziwisz ma te listy od Wajdy? Nie powie Wam tego bo jest
kulturalny ale ja Wam powiem: W DUPIE TO MA! Bo on się
tłumaczy tylko przed Bogiem!

 A na Wasze groby będ± psy srać i koty szczać.
To smutne ... ale to szczera prawda.

Tomy M.
Tomy, masz 100% racji. Wajda wie że na Wawelu nigdy się nie znajdzie, robi to z zazdrosci..
Stan

Data: 2010-04-14 21:57:57
Autor: boukun

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bc6171f$0$17084$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Teraz będzie wiadomo, komu najlepiej służył...

boukun

Data: 2010-04-14 21:58:54
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Przed którym?

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-04-15 08:39:13
Autor: sofu
Szczekajcie sabaki!!! Szczekajcie!!!

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci
> [...]
> Dziwisz ma te listy od Wajdy? Nie powie Wam tego bo jest
> kulturalny ale ja Wam powiem: W DUPIE TO MA! Bo on się

No ten z rogami....

Data: 2010-04-14 22:56:45
Autor: ColgatesBilly
"Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote in message news:4bc6171f$0$17084$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Fakt! "Zemsta" niemal... biblijna ;)

P-Kol

Data: 2010-04-15 11:00:26
Autor:
On Wed, 14 Apr 2010 21:27:25 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

  Szczekajcie sabaki!!! Szczekajcie!!!

 [...]

  A na Wasze groby będ± psy srać i koty szczać.

 jak sie synu zachowujesz? dlaczego bluznisz ?
 Boga sie nie boisz? Jak z takim sumieniem  bedziesz uczestniczyc w pogrzebie 1-wszej osoby ?
 jeszcze dzis idz do spowiedzi i nie obiecaj poprawe!

To smutne ... ale to szczera prawda.

 smutne jest to, ze zachowujesz sie jak prostak i cham.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Szczekajcie sabaki!!! Szczekajcie!!!