Szczeliny Wiatrowe (Lesista W. - Góry Kam ienne) - czy ktoś widział w "działa niu"?

Data: 2009-08-27 14:13:07
Autor: rAzor
Szczeliny Wiatrowe (Lesista W. - Góry Kam ienne) - czy ktoś widział w "działa niu"?
Grzegorz Grupiński wrote:
Temat dość oryginalny ;) raczej dla sudetomaniaków :)
http://www.mieroszow.pl/atrakcje/szczelinywiatrowe.htm
Poszukuję w necie informacji na ten temat i w jednym miejscu piszą że
od lat szczeliny "nie działają" (zepsuta cyrkulacja bo zasypane) a
gdzie indziej - że działają.
Czy ktoś z Was widział może je "działające" - np. zimą (topnienie
śniegu ze wzgl. na wyższą temperaturę; jakieś opary, Bóg wie co)?

Wstyd się przyznać - mam toto za oknem i nigdy o czymś takim nie słyszałem. Może dlatego, ze pomimo okolicznosci przyrody nie jestem sudetomaniakiem. W niedzielę się wybiorę to sprawdzę, czy tam faktycznie straszy.

Szczeliny Wiatrowe (Lesista W. - Góry Kam ienne) - czy ktoś widział w "działa niu"?