Szczelność instalacji gazowej

Data: 2011-03-21 21:57:29
Autor: Przesmiewca
Szczelność instalacji gazowej
" waczekaj" <waczekaj@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

Mam pytanie: czy taką nieszczelność można wykryć czujnikiem lub starą metodą mydlinami? Dla bezpieczeństwa mieszkanie jest stale przewietrzane. Dziękuję za zainteresowanie tematem i pozdrawiam

Ja widzialem takie czujniki u monterow gazowych, ze w jednym rogu pokoju gosc przez
sekunde puscil gaz z zapalniczki do fajek, na w drugim koncu zaczelo po chwili piszczec :)

Data: 2011-03-21 22:40:23
Autor: Krzysztof 45
Przesmiewca napisał(a):
Ja widzialem takie czujniki u monterow gazowych, ze w jednym rogu pokoju gosc przez
sekunde puscil gaz z zapalniczki do fajek, na w drugim koncu zaczelo po chwili piszczec :)
Bzdura
--
Krzysiek

Data: 2011-03-22 14:10:23
Autor: Przesmiewca
Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał(a):

Przesmiewca napisał(a):
Ja widzialem takie czujniki u monterow gazowych, ze w jednym rogu pokoju gosc przez
sekunde puscil gaz z zapalniczki do fajek, na w drugim koncu zaczelo po chwili piszczec :)
Bzdura

Trafil pan 6 w totka. Gratulacje.

Data: 2011-03-22 14:20:04
Autor: Krzysztof 45
Przesmiewca napisał(a):
[...]
Druga bzdura.
--
Krzysiek

Data: 2011-03-22 20:46:18
Autor: Przesmiewca

Przesmiewca napisał(a):
[...]

No tak, nawet kuponu nie wypelniles wiec nie mogles trafic. W sumie juz sie nie dziwie.

ps.
popracuj nad ortografia, to moze Ci lepiej wyjdzie

Data: 2011-03-22 21:00:36
Autor: Krzysztof 45
Przesmiewca napisał(a):
No tak, nawet kuponu nie wypelniles wiec nie mogles trafic. W sumie juz sie nie dziwie.
Kupony są dla takich jak ... Ty
ps.
popracuj nad ortografia, to _moze_ Ci lepiej wyjdzie
moze co?
--
Krzysiek

Szczelność instalacji gazowej