Szczepienia przeciwko żółtaczce wywołują stwardnienie rozsiane

Data: 2015-03-22 23:56:44
Autor: ada
Szczepienia przeciwko żółtaczce wywołują stwardnienie rozsiane
Monitor Polski

Tego nie przeczytasz w ścierwomediach!

KomentarzeWpisy

Szczepienia przeciwko żółtaczce wywołują stwardnienie rozsiane. Zgony po szczepieniach na grypę.
30 listopada , 2014 | 'Kategorie: Szczepionki | |
Rejterada łapówkarzy mafii farmaceutycznej?
10 listopada , 2014 | 'Kategorie: LudobĂłjstwo, Szczepionki | |
Madsen: żydowscy zbrodniarze zamieszani w Ebolę
1 listopada , 2014 | 'Kategorie: Szczepionki, Terroryzm | Tagi: Alex Jones, broń biologiczna, Ebola, Wayne Madsen | |
Stany Zjednoczone odpowiedzialne za epidemię Ebola w Afryce Zachodniej
24 paĹşdziernika , 2014 | 'Kategorie: LudobĂłjstwo, Szczepionki, Tajne bronie | Tagi: Ebola | |
Eboli nie ma – chorzy są tylko ci, którzy wpadli w łapy Czerwonego Krzyża
15 paĹşdziernika , 2014 | 'Kategorie: LudobĂłjstwo, Szczepionki, Zdrowie | Tagi: Ebola | |
Wybuch epidemii Eboli zbiega się z kampanią szczepień ONZ!
1 paĹşdziernika , 2014 | 'Kategorie: LudobĂłjstwo, Szczepionki, Zdrowie | |
Stalinowskie psychuszki w Polsce są faktem.
26 września , 2014 | 'Kategorie: Polska-bezprawie, Szczepionki, Totalitaryzm | |
Ludobójstwo szczepionkowe CDC na talerzu. Czy zbrodniarze zostaną ukarani?
29 sierpnia , 2014 | 'Kategorie: LudobĂłjstwo, Szczepionki | |
Zbrodnie w Krakowie: Szczepili i szczepią ludzi skażonymi szczepionkami*
27 sierpnia , 2014 | 'Kategorie: LudobĂłjstwo, Szczepionki | |
Sanepid oraz IZP/PZH ukrywają przed Polakami dowody powikłań poszczepiennych
26 sierpnia , 2014 | 'Kategorie: Szczepionki | |

http://www.monitor-polski.pl/category/szczepionki/

Data: 2015-03-22 16:02:48
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 22 marca 2015 23:56:45 UTC+1 użytkownik ada napisał:
[...]

10 listopada , 2014 | 'Kategorie: Ludobójstwo, Szczepionki | |
[...]
24 października , 2014 | 'Kategorie: Ludobójstwo, Szczepionki, Tajne bronie | Tagi: Ebola | |
Eboli nie ma - chorzy są tylko ci, którzy wpadli w łapy Czerwonego Krzyża
15 października , 2014 | 'Kategorie: Ludobójstwo, Szczepionki, Zdrowie | Tagi: Ebola | |
Wybuch epidemii Eboli zbiega się z kampanią szczepień ONZ!
1 października , 2014 | 'Kategorie: Ludobójstwo, Szczepionki, Zdrowie | |
Stalinowskie psychuszki w Polsce są faktem.
26 września , 2014 | 'Kategorie: Polska-bezprawie, Szczepionki, Totalitaryzm | |
Ludobójstwo szczepionkowe CDC na talerzu. Czy zbrodniarze zostaną ukarani?
29 sierpnia , 2014 | 'Kategorie: Ludobójstwo, Szczepionki | |
Zbrodnie w Krakowie: Szczepili i szczepią ludzi skażonymi szczepionkami*
27 sierpnia , 2014 | 'Kategorie: Ludobójstwo, Szczepionki | |
Sanepid oraz IZP/PZH ukrywają przed Polakami dowody powikłań poszczepiennych
26 sierpnia , 2014 | 'Kategorie: Szczepionki | |

http://www.monitor-polski.pl/category/szczepionki/

W Strażnicy o tym pisali?

Data: 2015-03-23 00:05:15
Autor: ada
W dniu 2015-03-23 o 00:02, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Nie, Tego nie przeczytasz w ścierwomediach!

Data: 2015-03-23 04:03:56
Autor: Stachu Chebel
[...]

Boszsz... , co za pierdolenie głupot!!

http://www.nejm.org/doi/pdf/10.1056/NEJM200102013440502

Data: 2015-03-23 12:08:13
Autor: ada
W dniu 2015-03-23 o 12:03, Stachu Chebel pisze:
[...]

Stasiu, byłeś głupi i się zaszczepiłeś?

Data: 2015-03-23 04:18:14
Autor: Stachu Chebel
W dniu poniedziałek, 23 marca 2015 12:08:14 UTC+1 użytkownik ada napisał:

> Boszsz... , co za pierdolenie głupot!!
>
> http://www.nejm.org/doi/pdf/10.1056/NEJM200102013440502

Stasiu, byłeś głupi i się zaszczepiłeś?

To już koniec argumentów?

Data: 2015-03-23 12:19:05
Autor: ada
W dniu 2015-03-23 o 12:18, Stachu Chebel pisze:
[...]

Moje argumenty są bardziej przekonywujące jak twoje...

Data: 2015-03-23 16:01:17
Autor: Patriota
Szczepienia przeciwko żółtaczce wywołuj ą stwardnienie rozsiane
W dniu 2015-03-22 o 23:56, ada pisze:
Monitor Polski
[...]

Może w części przypadków. Jednak na pewno nie jest to jedyna przyczyna. Na SM ludzie chorowali od zawsze od zawsze, a szczepienia są stosowane od niedawna.

Data: 2015-03-23 21:48:36
Autor: ada
W dniu 2015-03-23 o 16:01, Patriota pisze:
[...]

Nie od zawsze, to są współczesne choroby, tak jak rak, którego jeszcze w 18 wieku nie było...

Data: 2015-03-23 22:01:33
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 23 Mar 2015 21:48:36 +0100, ada napisał(a):

[...]

Był, ale rzadko.
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-23 23:32:53
Autor: ikka
W dniu 2015-03-23 o 22:01, Ikselka pisze:
[...]

A może był tak samo często, tylko metod diagnostycznych nie było?

--
"Kościół winien być oddzielony od państwa, nie
wolno mu zajmować się kształceniem młodzieży.

Data: 2015-03-24 08:53:33
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-23 o 21:48, ada pisze:
[...]

SM odkryte zostało w połowie XIX. A wtedy szczepienia nie były czymś powszechnie stosowanym. No i oczywiście rok rozpoznanie tego schorzenia nie znaczy że ono do tego momentu nie występowało.

Szczepienia przeciwko żółtaczce wywołują stwardnienie rozsiane