Szczepionka na koronawirusa. Testy na małpach dają nadzieję - o2 - Serce Internetu

Data: 2020-05-16 09:32:03
Autor: boukun
Szczepionka na koronawirusa. Testy na małpach dają nadzieję - o2 - Serce Internetu
https://www.o2.pl/informacje/szczepionka-na-koronawirusa-testy-na-
malpach-daja-nadzieje-6510815246050945a

Mięsny jeż

25 min. temu

Super. Mam nadzieje, że ludzie będą mogli zdecydować czy chcą się
 zaszczepić czy nie a nie tak jak te małpy. Pewnie nikt się ich o
 zdanie nie pytał. --
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --

Data: 2020-05-16 00:54:03
Autor: mrbluesky.pl
Szczepionka na koronawirusa. Testy na małpach dają nadzieję - o2 - Serce Internetu
Ciekawe czy Gates i Merkel siem zaszczepiom.
POwinni to zrobic KOmisyjnie na wizji live
A i tak wielu by uwazalo ze wzieli placebo ;)

Data: 2020-05-16 14:45:05
Autor: Bruno Brunowski
Szczepionka na koronawirusa. Testy na małpach dają nadzieję - o2 - Serce Internetu
Jak na małpach, to to prawie 5G. Nieprawdaż?

--
Bruno

Data: 2020-05-16 17:15:57
Autor: Runt
W dniu 2020-05-16 o 09:32, boukun pisze:
https://www.o2.pl/informacje/szczepionka-na-koronawirusa-testy-na-
malpach-daja-nadzieje-6510815246050945a

A co z 5G? ;-)
--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Data: 2020-05-16 13:46:13
Autor: mrbluesky.pl
Szczepionka na koronawirusa. Testy na małpach dają nadzieję.
A co z 5G? ;-) -- -
Do D4 ;P

Data: 2020-05-22 20:59:50
Autor: Budzik
Szczepionka na koronawirusa. Testy na małpach dają nadzieję - o2 - Serce Internetu
Użytkownik boukun boukun@gmail.com ...

Super. Mam nadzieje, że ludzie będą mogli zdecydować czy chcą się
 zaszczepić czy nie a nie tak jak te małpy. Pewnie nikt się ich o
 zdanie nie pytał.

Kolega weganin? Brawo!

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2020-05-22 21:26:43
Autor: andal
On Fri, 22 May 2020 20:59:50 +0000, Budzik wrote:

[...]

on tylko cebula i czosnek

Data: 2020-05-22 19:09:34
Autor: mrbluesky.pl
[...]

-- -
Ale jeszcze maca i wino!
Duuuzo wina! [A ze maca z niemowlat...
to co on za weganin...] ;P

Szczepionka na koronawirusa. Testy na małpach dają nadzieję - o2 - Serce Internetu