Szczepionki

Data: 2018-02-11 01:34:24
Autor: Animka
Szczepionki
  Preparaty przeznaczone do utylizacji były podawane nawet noworodkom. Lekarze wiedzieli, że wstrzykują niepełnowartościowy produkt. Jest co najmniej kilkaset takich przypadków.

- Jestem w szoku. Okrutny brak wyobraźni tych, którzy tak robili - przyznaje Paweł Trzciński, rzecznik głównego inspektora farmaceutycznego.

Większość szczepionek wymaga przechowywania w określonej temperaturze. Dlatego leżą w lodówkach. Inspektorzy farmaceutyczni postanowili w ostatnich miesiącach sprawdzić, czy sprzęt chłodniczy w aptekach i przychodniach działa. A także czy na wyposażeniu są agregaty na wypadek odłączenia prądu. Efekt? Koszmarny. Nie dość, że wykazano, iż tysiące szczepionek nadaje się do utylizacji, to są dowody na to, że lekarze szczepili, wiedząc już, że specyfik należy zniszczyć. To narażenie dzieci na poważne choroby.

Cały artykuł:
http://zdrowie.dziennik.pl/artykuly/568061,setki-pacjentow-dostaly-wadliwa-szczepionke.html

--
animka

Data: 2018-02-10 20:19:51
Autor: japanizer
Szczepionki
On Sunday, February 11, 2018 at 9:35:45 AM UTC+9, Animka wrote:
[...]

Czy wiedział o tym minister zdrowia i rząd? Co ukrywają?

Data: 2018-02-11 08:41:32
Autor: Stokrotka
Szczepionki
Hwała temu co te szczepionki zepsuł.
Szkoda tylko , że się wydało.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2018-02-11 13:00:59
Autor: Budzik
Szczepionki
UĹźytkownik Animka animka@to.nie.ja.wp.pl ...

  Preparaty przeznaczone do utylizacji były podawane nawet
  noworodkom. Lekarze wiedzieli, Ĺźe wstrzykują niepełnowartościowy produkt. Jest
co najmniej kilkaset takich przypadkĂłw.

[...]

Wymagaja przechowywania ale nawet po 24h poza takimi warunkami nic im sie nie stanie o ile np. ich nie zamrozisz...
Gdyby było inaczej to taki pacjent nie byłby w stanie kupic szczepionki, pojechac z nia do lekarza, dac sobie wszczepic etc.

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2018-02-13 04:03:04
Autor: Animka
Szczepionki
W dniu 2018-02-11 o 14:00, Budzik pisze:
Użytkownik Animka animka@to.nie.ja.wp.pl ...

[...]

Przeczytaj cały artykuł. To były szczepionki, które należało zutylizować (ale nie na ludziach).

--
animka

Szczepionki