Szczepionki i korona - jak ja to lubie!

Data: 2021-02-15 04:05:05
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
Szczepionki i korona - jak ja to lubie!
From :  u2

dajesz za dużo linków, a za mało treści
   (o; u  was ? ;o)  Poniedziałkowa droga do pracy  https://youtu.be/ptn1gfnqOwA      wiem  (o; że  się  nie  staram ;o)  każdemu  dogodzić , nie  umię .  Przepraszam  za  brak  miejsca  ( przy  naszym  stole )  dla  was  zbieram  resztkę , luźną  chwilę  ( dla  was )  jestem  więc  myślę  że  w  linkach  jest  treść , naga  lepsza  od  treściwych  * teorii *  (o; spisków ;o)  udowodnionych  tak  czy  inaczej  mam  dystans  do  myślenia  możliwości  nowe  inaczej  być  jak  podczas  walki  w  mózgu  np  jakiś  * wierszyk *  wyzwala  rezonans  reszty  ciała  * taniec *  z  Wszystkim  naRaz .  ja  czuwam  przy  stole  naszym  klanem  czuję  bardziej  niż  sobą  itd :  to  się  wszystkim  * udziela *     " Bo nie jest światło, by pod korcem stało, Ani sól ziemi do przypraw kuchennych, Bo piękno na to jest, by zachwycało Do pracy - praca, by się zmartwychwstało "     [o: śniadanie , u  nas  się  kończy  już  ( z )  mate  droga  prawie  jak   ??   :o]  DISNEY SING-ALONGS | Heigh Ho   https://youtu.be/pSj2h34ZrmY      " Tyle o pięknem człowiek wie i głosi  Choć każdy w sobie cień pięknego nosi I każdy - każdy z nas - tym piękna pyłem. Cóż wiesz o pięknem?  Kształtem jest Miłości "

Data: 2021-02-15 10:22:06
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
Szczepionki i korona - jak ja to lubie!
From :  u2

> każdemu dogodzić , nie umię ale ale, w sumie tylko ja reaguję na twoje posty, od czasu do czasu Klewciu, dwóch to nie każdy:)
   " reszta  jest  milczeniem "  kłopotliwym ?  możliwe ,  że  ( to  nie  pustka )  ta  cisza  jest  ( napełniona  treścią , wynikającą )  następstwem  faktu  ? kontemplacją ?  zadumą  w  milczeniu  narastającym  od  dawna  ( przede  mną )  jeszcze  niezauważalnie  a  teraz  rażącym  kontrastem  mówiącym  prawdę ?  " cóż  jest  prawdą ? "  spytał  Piłat  mi  się  zdaje  że  to  nie  szczegóły  lecz  poMiędzy  ( z )  nimi  korelacje  tworzą  to  ( co  jest  istotne )  itd  koniec  * przerwy *  obiadowej  nasza  nierozłączna  parka  dziś  zaczyna  rozkręcać  wymontowany  stary  diesel  obok  ich  ketch'u  wybebeszonego  odkrywać  jak  ( dlaczego )  działa  i  po  wyCzyszczeniu  go  sprawdzeniu  poSkładać  i  wyStartować  z  generatorem  do  instalacji  mamy  ( nowy )  nowocześniejszy  w  następnej  kolejności  odsalacze  (o: itd :o)

Data: 2021-02-17 14:21:14
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
Szczepionki i korona - jak ja to lubie!
(o; ten  wstęp , olać ;o)     na  końcu  między  wykrzyknikami  warto  przeczytać  ( w  jedną  minutę )     ,,nawet jeśli jakiś wirus zabija komórki w probówce (in vitro)... czy można sTwierdzić, że wynik będzie ten sam w żywym organizmie (in vivo)? "
   " współczesna medycyna nie jest nauką ani sztuką , to jest religia... Wystarczy zapytać wystarczająco dużo razy ,,dlaczego"  a prędzej czy później osiągniesz granicę wiary "  Nowoczesna medycyna nie może przetrwać bez naszej wiary, produkuje wykwalifikowanych techników ( miernych naukowców )
którzy porzucili prawdziwą interpretację naukową  utożsamiając swoje eksperymenty z nauką     -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --   ____________________________ tu  przypomnienie  (o: powrót  do  tematu :o)

" Szczepionki i korona - jak ja to lubie!  Sylvio Balconetti  ,,Wkrótce Europa przekona się, i to boleśnie, co to są polskie fobie, psychozy oraz historyczne bóle fantomowe" (Stanisław Lem po wejściu Polski do UE).
   Europa  wciąż  nie  przekonana , że  jest  niemiecka  ( niemców )  po  pierwszej , drugiej  i  ( teraz )  trzeciej  wojnie  światowej ?     " Germanami byliśmy, Niemcami jesteśmy, Europejczykami będziemy ! "   Germanen waren wir, Deutsche sind wir, Europäer werden wir sein. (niem..) Autor: Arthur Moeller van den Bruck  -  Das dritte Reich (1923)

9 zmarlych w kolońskim  domu starców  Czekam az jacys anyszczepionkowcy to podchwyca i na pisza, ze zaszczepieni umarli "      > SB  -  to  * odnowiony *  UB ?
   tu  nie  ci  sami  , ale  . . .  może  też  poLubicie ?  . . .     https://2020news.de/whistleblower-aus-berliner-altenheim-das-schreckliche-sterben-nach-der-impfung/      _______________________________________________________________________________________________________
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
   i  bez  sprawdzenia  * tłumaczone *  google'm  :  z  krótkim  " streszczeniem "   poniżej  ( między  wykrzyknikami ) :      Informator z domu starców w Berlinie: Straszna śmierć po szczepieniu
12 lutego 2021 r
193546
 E-mail Telegram Whatsapp Facebook
Po raz pierwszy pojawia się relacja naocznego świadka z domu starców w Berlinie na temat sytuacji po szczepieniu. Pochodzi z domu spokojnej starości AGAPLESION Bethanien Havelgarten w Berlinie-Spandau.. W ciągu czterech tygodni od pierwszego szczepienia szczepionką BioNTech / Pfizer Comirnaty, ośmiu z 31 seniorów, którzy cierpieli na demencję, ale byli w dobrej kondycji fizycznej jak na swój wiek przed szczepieniem, zmarło tam. Pierwsza śmierć nastąpiła już po sześciu dniach, pięciu innych seniorów zmarło około 14 dni po szczepieniu. Pierwsze objawy choroby pojawiły się wkrótce po szczepieniu. Zgodnie z dostępnymi do tej pory informacjami na 2020news.de absolutnie niezbędna odpowiednia edukacja na temat zagrożeń związanych z tą szczepionką była niewystarczająca - między innymi Viviane Fischer, adwokat i dr. Reiner Füllmich z Komitetu Corona mówił w wywiadzie wideo z sygnalistą o szczegółach szczepienia, objawach, które wystąpiły i różnicy w umieraniu w stosunku do szczepienia.

W dniu 3 stycznia 2021 r. 31 mieszkańców oddziału demencji ,,parter / strefa chroniona" zostało zaszczepionych Comirnaty. Krewni trzech kolejnych seniorów sprzeciwiali się szczepieniu, dwóch rezydentów znajdowało się pod opieką terminalną, dlatego szczepienia nie były wymagane.

Mieszkańcy tej stacji są bardzo aktywnymi, ,,obronnymi" osobami z demencją, którzy są w dobrej kondycji fizycznej. Możesz swobodnie poruszać się po oddziale przez cały dzień. Na dzień przed szczepieniem wszystkie 31 zaszczepionych osób było zdrowych. Kilka dni wcześniej, zgodnie z raportem informatora, wszyscy mieli negatywny wynik testu na koronę.

Pierwsze szczepienie z Komirnatami 3 stycznia 2021 r., Zdaniem informatora, odbyło się w taki sposób, że wszyscy mieszkańcy zgromadzili się w salonie na parterze. Zespół szczepień składający się ze starszego szczepiciela, trzech pomocników i dwóch żołnierzy Bundeswehry w mundurze Flecktarn przeprowadził szczepienia. Pracownicy domowi i lekarz domowy wspierali proces. Rola żołnierzy Bundeswehry, którzy nigdy nie odeszli od szczepionki, nie została ostatecznie wyjaśniona.

Tym, co sygnalista był w stanie ustalić, było jednak to, że obecność umundurowanych funkcjonariuszy mocno onieśmielała seniorów. Grupa, która normalnie wykazuje ,,silne zachowanie obronne" w nieznanych terapiach, była trudna do rozpoznania, ponieważ była tak przeważnie ,,pobożna dla baranka", że zniosła szczepienie Comirnaty. Informator podejrzewa, że może to mieć również związek z tym, że bardzo starzy seniorzy, którzy jeszcze byli świadkami wojny, nie potrafili właściwie ocenić roli żołnierzy i prawdopodobnie przypomnieli sobie o traumatycznych okolicznościach wojennych.

Podczas pierwszego szczepienia odmawiający zgody senior był przetrzymywany przez pielęgniarkę pod czujnym okiem żołnierzy Bundeswehry - relacjonuje naoczny świadek. Nie wydano orzeczenia sądowego o zastosowaniu środka detencyjnego, co jako takie stanowi przymus, a zatem generalnie wymaga oceny sądowej w indywidualnych przypadkach.

Według informatora drugą dawkę szczepienia podano bez ostrzeżenia wszędzie tam, gdzie znajdowała się osoba, która miała być zaszczepiona. Na przykład starsza pani leżąca niczego nie podejrzewająca w łóżku, która zaczęła walczyć z drugą dawką, została zatrzymana przez dwie pielęgniarki w celu przezwyciężenia jej oporu - ponownie bez koniecznego nakazu sądowego. Według informatora, skrobanie do testu PCR, któremu niektórzy seniorzy próbowali się przeciwstawić, odbywa się regularnie z użyciem siły fizycznej wobec osób starszych, które opierają się niechcianemu usuwaniu.

Zgodnie z informacją informatora o szczepieniach opiekunów i bliskich zostali poinformowani - seniorzy nie są w stanie wyrazić skutecznej zgody na szczepienie z powodu ograniczenia demencji - na podstawie nieaktualnych kart informacyjnych RKI / Green Dot. W szczególności są to informacje wymagane zgodnie z  rozporządzeniem (WE) nr 507/2006  w sprawie zatwierdzenia UE (warunkowe pozwolenie na dopuszczenie do obrotu) wydanego Komiratu szczepionki oraz ważnych powodów warunkowego dopuszczenia (w szczególności organ wydający zezwolenia EMA w odniesieniu do różnych aspektów sytuacji w zakresie danych, np. w odniesieniu do interakcji Comirnaty z innymi lekami).

Już w dniu szczepienia czterech zaszczepionych seniorów zaczęło wykazywać niezwykłe objawy. Wieczorem tego dnia byli wyczerpani i skrajnie zmęczeni, a czasami zasypiali przy stole przy obiedzie. We krwi stwierdzono gwałtowny spadek nasycenia tlenem. W dalszym przebiegu ołowiane zmęczenie utrzymywało się, nasycenie krwi tlenem pozostawało niewystarczające, czasami dochodziło do zadyszki i występowała gorączka, obrzęk, wysypka, żółtawo-szare przebarwienie skóry i (charakterystyczne) drżenie mięśni górnych ciało i ramiona.

Seniorzy również wykazywali zmianę charakteru, czasami nie reagowali i odmawiali jedzenia i picia. Zaszczepiona starsza kobieta, która wcześniej była ,,sprawna" zgodnie z jej wiekiem i nie miała wcześniej poważnych chorób, zmarła 9 stycznia 2021 r., Zaledwie sześć dni po szczepieniu. Śmierć zaszczepionych seniorów nastąpiła 15 stycznia, 16 stycznia, 19 stycznia (2 zgony), 20 stycznia, 2 lutego i 8 lutego 2021 roku. Ostatni zmarły był byłym śpiewakiem operowym, który grał na fortepianie dzień przed szczepieniem. Informator donosi o stanie zdrowia, że starzec regularnie uprawiał jogging, tańczył, muzykował i poza tym był bardzo dynamiczny i aktywny.

Spośród seniorów, którzy uzyskali negatywny wynik testu przed szczepieniem, kilku nagle wykazało pozytywny wynik testu po szczepieniu. Jednak żaden z tych seniorów nie wykazał żadnego ze znanych objawów COVID-19, tj. Objawów przeziębienia, takich jak kaszel, katar, utrata węchu i smaku itp.

24 stycznia 2021 roku drugą dawkę Comirnaty podano 21 seniorom. Po tym szczepieniu, zdaniem informatora, jedenastu seniorów wykazuje uporczywe skrajne zmęczenie, czasem sapanie, czasem obrzęk, wysypkę i żółtawoszare przebarwienia skóry. Na dzień 10 lutego 2021 r. Zmarł senior, który otrzymał drugą dawkę Comirnaty, ale stan części seniorów w tej grupie stale się pogarsza.

Informator w imponujący sposób opisuje odmienny charakter procesu umierania szczepionych. Zwykle w pewnym momencie umierający godzili się na nieuchronną śmierć i - być może po ostatnim spotkaniu ukochanej osoby - szli w spokoju. Śmierć jak po szczepieniu była inna. To było ,,nieludzkie". Starzy ludzie oddychali ciężko, mocno drżeli i czuli się tak, jakby weszli do środka. Wydawało mu się to samotną, daremną walką ze śmiercią, jakby ,,ludzie wiedzieli, że ich czas jeszcze nie nadszedł i dlatego nie mogli odpuścić".

Dom spokojnej starości AGAPLESION Bethanien Havelgarten został poproszony 3 lutego 2021 r. Przez prawniczkę Viviane Fischer, w imieniu i na rzecz dwóch dziennikarzy badających ten temat, o skomentowanie wydarzeń, ale nie odpowiedziała do dnia dzisiejszego.

Prawnik Viviane Fischer złożył w dniu 3 lutego 2021 r. 12:04 skargę do prokuratury i policji, a także do prof. Klausa Cichutka , szefa odpowiedzialnego za nabycie skutków ubocznych szczepionek Paul-Ehrlich-Institute oraz O wydarzeniach poinformował berliński senator ds. zdrowia Dilek Kalayci . Poinformowano także wydział zdrowia, a także wydział administracji Senatu odpowiedzialny za opiekę.

Adwokat Fischer zwrócił się do prokuratora o zabezpieczenie zwłok ostatniego zmarłego starszego pana i zwrócił uwagę na przerażającą śmierć ósmej ofiary, która od tamtej pory zmarła z powodu swojej choroby.

W odpowiedzi na zapytanie telefoniczne z 8 lutego 2021 r. Nie udało się znaleźć procesu w rejestrze prokuratury. Ogłoszono, że takie nagranie może trwać do sześciu tygodni w czasach Corona.

W związku z tym adwokat Fischer w dniu 8 lutego 2021 r. Złożył skargę karną za pośrednictwem policyjnej stacji internetowej.

Wieczorem 9 lutego 2021 roku policja wszczęła dochodzenie prasowe w celu wszczęcia śledztwa, zajęcia ciał i ewentualnych podobnych incydentów z przeszłości badanych przez władze, które prawnik Fischer z kolei przeprowadził w imieniu dwóch dziennikarzy na 8 lutego 2021 r. Odpowiedział: ,,Jak dotąd policja berlińska nie prowadziła śledztwa w sprawie opisywanych przez ciebie zgonów. Takie dochodzenie jest zawsze wszczynane, jeżeli lekarz wystawiając akt zgonu stwierdzi nienaturalną przyczynę zgonu. Berlińska policja również nie wie o dwóch przypadkach śmierci, o których wspomniałeś. W tym zakresie nie przeprowadzono żadnych śledztw ani zabezpieczono zwłoki zmarłego. Wniesione przez ciebie zarzuty karne zostały przekazane policji berlińskiej i są obecnie badane przez wyspecjalizowanego komisarza policji kryminalnej lub berlińską prokuraturę. Informacje na ten temat można uzyskać w prokuraturze w Berlinie ".

Według prawnika dr hab. Adwokata dr hab. Inż., Postępowanie śledcze policji, które obecnie wydaje się być mało zaangażowane, jest sprzeczne z zasadą legalności i przymusowego ścigania przestępstw. Wypełnij mnie. Naruszenie tego mogłoby uzasadniać zarzut utrudniania wykonywania kar w urzędzie zgodnie z § 258 a StGB. Artykuł 160 (I) zdanie StPO stanowi: ,,Gdy tylko prokuratura dowie się o podejrzeniu popełnienia przestępstwa poprzez zawiadomienie lub w inny sposób, musi zbadać fakty w sprawie, aby zdecydować, czy opinia publiczna ma zostać wniesiony oskarżenie. "Stosuje się art. 160 (I) zdanie 1 Kodeksu postępowania karnego:,, Władze i funkcjonariusze policji muszą badać przestępstwa i przyjmować wszelkie polecenia, które nie pozwalają na zwłokę, aby zapobiec sprawie przed zaciemnieniem ".

Byłoby zatem sprzeczne z obowiązującym prawem, zgodnie z którym policja może podjąć działania tylko wtedy, gdy lekarz pierwszego kontaktu lub lekarz medycyny ratunkowej wypełniający akt zgonu, a nawet sam szczepiąca, potwierdzi nienaturalną przyczynę zgonu. Wątpliwe jest już, czy lekarz zewnętrzny, który w razie wątpliwości nie może szczegółowo poznać historii pacjenta, jest w stanie w ogóle prawidłowo ocenić sytuację i śmiertelność. Według prawnika dr. Fuellmich, niewątpliwie duże początkowe podejrzenie, że nadzwyczajna częstość zgonów - na oddziale umiera zazwyczaj jeden lub dwóch seniorów miesięcznie - nie była spowodowana przyczynami naturalnymi.

W przypadku jedenastu seniorów, których stan zdrowia pogorszył się po drugiej dawce Comirnaty, istnieje również niebezpieczeństwo zaległości w płacach.

Policja, władze sanitarne i administracja senatu mają gwarantowaną pozycję, aby zapobiec niebezpieczeństwu dla ludności. Jeżeli osoby powołane do zapobieżenia niebezpieczeństwu nie dopełnią swojego obowiązku, osoby zaangażowane mogą zostać ukarane za czynne pomaganie lub podżeganie przez nie wyrządzenie uszczerbku na zdrowiu (z możliwym skutkiem śmierci) - na stanowisku, zdaniem adwokata Fischera. W razie potrzeby należy również zbadać niedbałe zaangażowanie. Dlatego policja jest zobowiązana do niezwłocznego wszczęcia profesjonalnych dochodzeń, również ze względu na ochronę potencjalnych przyszłych ofiar. Autopsja jest obowiązkowa. Wycofanie się z ewentualnej oceny teoretycznej przeprowadzonej przez ekspertów policyjnych, jak wskazał prawnikowi Fischerowi właściwy wydział LKA 115 (zbrodnie przeciwko ludziom), nie może zostać zaakceptowane. Jeśli chodzi o pytanie, które objawy pojawiają się po szczepieniu i mogą prowadzić do śmierci, obecnie w ogóle nie ma ekspertyzy, choćby dlatego, że obecnie nie ma wiarygodnych wyników badań, np. W odniesieniu do ryzyka dla osób starszych ze szczepienia oraz, w szczególności nie było żadnych badań interakcji z innymi lekami. Po śmierci w Norwegii w następstwie szczepienia koronowego, szczepienia bardzo starych, wrażliwych ludzi stają się coraz częstsze W tej chwili nie może istnieć żadna specjalistyczna wiedza, choćby dlatego, że obecnie nie ma wiarygodnych wyników badań, na przykład w odniesieniu do ryzyka dla osób starszych ze strony szczepionki, aw szczególności nie ma badań interakcji z innymi lekami. Po śmierci w Norwegii w następstwie szczepienia koronowego, szczepienia bardzo starych, wrażliwych ludzi stają się coraz częstsze W tej chwili nie może istnieć żadna specjalistyczna wiedza, choćby dlatego, że obecnie nie ma wiarygodnych wyników badań, na przykład w odniesieniu do ryzyka dla osób starszych ze strony szczepionki, aw szczególności nie ma badań interakcji z innymi lekami. Po śmierci w Norwegii w następstwie szczepienia koronowego, szczepienia bardzo starych, wrażliwych ludzi stają się coraz częstszeNie jest już zalecane w Norwegii .

Tylko ze względu na narzucający się związek przyczynowy między szczepieniami a kumulacją zgonów, zwłaszcza wśród osób starszych, pilnie potrzebne są środki państwowe w celu ochrony zdrowia i życia wszystkich osób, które są gotowe do szczepienia oraz tych, którzy otrzymali już dawkę preparatu Comirnaty . Może to obejmować zawieszenie stosowania tej szczepionki na czas pełnego i przejrzystego dochodzenia w sprawie roli, jaką mogła odegrać w śmierci osób starszych, których losy są przedmiotem niniejszego artykułu.

Te działania państwa mają być podejmowane w szczególności na rzecz tych osób, które chcą odwiedzić ośrodki szczepień, są mieszkańcami domów spokojnej starości, domów opieki lub pracują w służbie zdrowia, mając kontakt z pacjentami.

Komirnat nie wydaje się być tak pewny, jak mogłoby się wydawać, biorąc pod uwagę rządową kampanię szczepień i liczne publiczne oświadczenia polityków i ekspertów, którzy popierają rządowy kurs blokady.

Comirnaty to tak zwana szczepionka mRNA (mRNA = informacyjny kwas rybonukleinowy). MRNA zawiera ,,plan" dla białka na powierzchni SARS-CoV-2. Poprzez szczepienie plan ten dociera do komórek ciała zaszczepionej osoby poprzez maleńkie cząsteczki tłuszczu (tłuste nanociała). Powinny one następnie wytworzyć białko, które można znaleźć na powierzchni wirusa. To z kolei ma na celu wywołanie reakcji układu odpornościowego, co ma zapewnić, że w przypadku późniejszego zakażenia SARS-CoV-2 może nastąpić odpowiednia odpowiedź immunologiczna.

Ze względu na niezwykle krótki czas trwania badań klinicznych na ludziach, od 2020news.de wynika, że nie wszystkie możliwe negatywne skutki tej szczepionki można zbadać. Z punktu widzenia ekspertów istnieje również szczególne ryzyko tworzenia się przeciwciał wzmacniających infekcję (wzmocnienie zależne od przeciwciał, ADE). To nazwa przeciwciał, które wiążą się z powierzchnią wirusów, ale ich nie neutralizują, ale prowadzą do lepszego wchłaniania wirusa do komórki, a tym samym sprzyjają rozprzestrzenianiu się i reprodukcji wirusa. Przeciwciała wzmagające infekcję sprzyjają patogenezie immunologicznej i są od dawna znanym potencjalnym zagrożeniem ze strony niektórych szczepionek. Występowanie tego ryzyka jest dobrze udokumentowane w przypadku wcześniejszych, nieudanych prób opracowania szczepionek przeciwko koronawirusom (np. SARS-CoV). W niektórych przedklinicznych eksperymentach na zwierzętach zwierzęta poważnie zachorowały lub nawet zmarły po napotkaniu dzikiego wirusa z powodu pojawienia się przeciwciał, które nasilają infekcję.

Eksperci obawiają się również, że nie można wykluczyć wystąpienia chorób autoimmunologicznych oraz upośledzenia lub zagrożenia płodności, ciąży, życia nienarodzonego, karmienia piersią mlekiem matki oraz dzieci, których matki były zaszczepione w czasie ciąży - zwłaszcza, że prawdopodobieństwo wystąpienia tych negatywnych konsekwencji do projektu badań klinicznych na ludziach, które BioNTech / Pfizer przeprowadził przed warunkowym zatwierdzeniem przez Comirnaty, nie mogły zostać zbadane lub nie zostały odpowiednio zbadane. Według Instytutu Paula Ehrlicha zawarte w nim nanocząstki lipidowe zawierające glikol polietylenowy (PEG) mogą być również przyczyną poważnych reakcji obserwowanych w związku ze szczepieniem Comirnaty. Jest to również niepokojące, ponieważ liczne badania przedkliniczne wykazały, że liposomy PEG są odpowiednie do transportu substancji przez barierę krew-mózg. W badaniach na zwierzętach pewne liposomy były również powiązane ze śmiercią określonych komórek wątroby i płuc. Więcej informacji w nagraniu z posiedzenia nr 37 Komitetu Corona (od 03:55:00).

Według tablicy EMA , od 12 lutego 2021 r. Zgłoszono już 54 828 niepożądanych reakcji na szczepionki. 31 stycznia 2021 roku było ich 26.849 .

Z powodu wielu obaw dotyczących szczepień, wniosek o wycofanie został już złożonyprzed zatwierdzeniem EMA. Według adwokata Fischera, adwokata Dr. Renate Holzeisen, w przypadku klientów z Włoch, składa na czas skargę na to przyznanie się wraz z pilną procedurą do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości (ETS). Taki pozew i taki wniosek są możliwe w ciągu dwóch miesięcy po uzyskaniu warunkowej zgody Cominarty. W postępowaniu tym miałaby teraz towarzyszyć międzynarodowa sieć prawników i naukowców, w skład której wchodzili także członkowie Komitetu Corona. Wyrok w postępowaniu głównym i decyzja w postępowaniu pilnym będą miały wpływ na wszystkie państwa członkowskie UE, w których warunkowe zatwierdzenie przez Komirnaty stanie się skuteczne.

12 lutego 2021 r. Prokurator Viviane Fischer oświadczyła na piśmie: ,,Twoja skarga kryminalna jest już tutaj znana, ale nie została jeszcze zarejestrowana w naszym systemie, dlatego nie mogę w tej chwili udzielić Ci dalszych informacji. Jednak w ramach dopuszczalnych dochodzeń wszystko, co konieczne, zostanie przyspieszone. "

2020News poinformuje o dalszym rozwoju.
   (o: przy  okazji  :o)     https://corona-ausschuss.de      !  drugi trybunał w Norymberdze  !     https://nouveau-monde.ca/fr/le-plus-grand-nuremberg-de-tous-les-temps-se-prepare/      17.02.2021    Obecnie przygotowywany jest drugi trybunał w Norymberdze, w ramach którego pod egidą tysięcy prawników z całego świata powstał ,,pozew zbiorowy" stojący za amerykańsko-niemieckim prawnikiem Reinerem Fuellmichem, który pozywa odpowiedzialnego za skandal Covid-19 zinstrumentalizowany przez Davos Forum. W tym względzie warto przypomnieć, że Reiner Fuellmich jest prawnikiem, któremu udało się skazać motoryzacyjnego giganta Volkswagena w sprawie sfałszowanych katalizatorów. I jest to ten sam prawnik, któremu udało się skazać Deutsche Bank jako przedsiębiorstwo przestępcze.
  Według Reinera Fuellmicha wszystkie oszustwa niemieckich firm są niewielkie w porównaniu ze szkodami, które spowodował i nadal powoduje kryzys Covid-19. przemianowany na ,,Skandal Covid-19", a wszyscy odpowiedzialni za szkody spowodowane manipulacją i sfałszowanymi protokołami testów. muszą zostać pociągnięci do odpowiedzialności cywilnej Dlatego międzynarodowa sieć prawników biznesowych zajmie  się największą sprawą deliktową wszechczasów , skandalem który stał się  największą zbrodnią przeciwko ludzkości, Komisja śledcza Covid-19 została utworzona z inicjatywy grupy niemieckich prawników w celu wniesienia pozwu zbiorowego na szczeblu międzynarodowym z wykorzystaniem prawa anglosaskiego.
  Oto podsumowanie ostatniego komunikatu dr Fuellmicha z 15.02.2021
,,Przesłuchania stu naukowców, lekarzy, ekonomistów, prawników o międzynarodowej renomie, które od 10.07.2020 przeprowadziła berlińska komisja śledcza w sprawie Covid-19, pokazały że Skandal związany z Covid-19 nigdy nie był problemem zdrowotnym. Chodziło raczej o scementowanie władzy - nielegalnej, bo zdobytej metodami kryminalnymi - skorumpowanej ,,kliki z Davos", niszcząc m.in. w szczególności średnie przedsiębiorstwa.
Covid-19 jako dywersyjna taktyka  korporacyjnych i politycznych ,,elit", której celem jest przeniesienie udziału w rynku i bogactwa z małych i średnich firm na platformy globalne, takie jak Amazon, Google, Uber itp.   1. unieważnienie zgody na szczepienia, wniesione przeciwko Komisji Europejskiej, 2. pozew w Nowym Jorku w sprawie statutu testów PCR, 3. procesy niemieckie, kanadyjskie, australijskie, austriackie, 4. pozwy przed Międzynarodowym Trybunałem Sprawiedliwości i Europejskim trybunał praw człowieka.
  ,,Widzieliśmy to, co zostało wielokrotnie potwierdzone: zagrożenie ze strony wirusa jest takie samo jak grypy sezonowej, niezależnie od tego, czy jest to nowy wirus (w całości lub częściowo wyprodukowany), czy też po prostu mamy do czynienia z grypa przemianowaną na ,,pandemię Covid-19". Tymczasem testy PCR Drostena nie są nawet w stanie powiedzieć nam nic o zakaźnych infekcjach. Co gorsza,  szkody zdrowotne i ekonomiczne spowodowane były tak katastrofalne, że trzeba mówić o historycznie wyjątkowym poziomie zniszczeń. "
  ,, Fakt, że nigdy nie dyskutowano o zdrowiu, jest szczególnie widoczny , zastrzyki z genetycznie eksperymentalnych substancji przebranych za 'szczepienia' powodują obecnie poważne szkody, w tym  śmiertelne, na masową skalę. Światowa populacja służyła do tych eksperymentalnych wstrzyknięć genów, stopniowo i niezwykle szybko. Aby pogrążyć ludność w panice, wprowadzono niebezpieczne i szkodliwe środki ograniczające (nawet według WHO) obowiązkowe, niepotrzebne i niebezpieczne noszenie maski oraz dystans społeczny, niepotrzebny i przynoszący efekt przeciwny do zamierzonego. Ludność była więc ,,gotowa" na zastrzyki.. "
  ,,W międzyczasie coraz więcej ludzi, a nie tylko prawników - i słusznie - domaga się, oprócz  natychmiastowego zakończenia tych śmiercionośnych środków, rewizji sądowej przez prawdziwie niezależny międzynarodowy trybunał na wzór procesów norymberskich. Przykład takiej prośby oraz przejmujący fragment wypowiedzi angielskiego lekarza dr Vernona Colemana można znaleźć pod linkiem: (1)       -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
   ! ! !     Ponadto wywiad z sygnalistą z domu spokojnej starości w Berlinie świadczy o tym, że z 31 osób zaszczepionych tam, niektóre siłą !  w obecności żołnierzy Bundeswehry, których wynik testu przed szczepieniem był negatywny, 8 zmarło, a 11 jest podatnych poważne skutki uboczne. " (2)      https://2020news.de/whistleblower-aus-berliner-altenheim-das-schreckliche-sterben-nach-der-impfung/      ! ! ! _____________________________________________________________________
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
      Nadzwyczajne posiedzenie berlińskiej komisji Covid, środa 17.02.2021
,,W tym kontekście w środę 17.02.2021 odbędzie się nadzwyczajne posiedzenie berlińskiego komitetu Covid na żywo iz wieloma gośćmi, którzy wezmą udział przez Zoom.
  Odbędą się wystąpienia i dyskusje na temat  sposobów zabezpieczenia dostaw żywności , w szczególności poprzez wzmocnienie rolnictwa regionalnego; ale także poprzez tworzenie walut regionalnych, w razie potrzeby wraz z powrotem UE do EWG, w jaki sposób możemy zapewnić, że polityka ,,kliki z Davos", polegająca na drukowaniu pieniędzy z niczego, może zostać powstrzymana i można osiągnąć powrót do stabilnych walut  .
  Ale przede wszystkim eksperci wytłumaczą nam, jak to się stało, że rok temu znaleźliśmy się w sytuacji niewyobrażalnego szantażu.
  W drugiej części sesji, która rozpocznie się o godzinie 19:00, znane na całym świecie osobistości odniosą się do stanu trwających międzynarodowych sporów prawnych, w tym różnych pozwów zbiorowych, jak podsumowano powyżej. Będzie to jednak również kwestia tego, w jaki sposób  osoby ponoszące główną odpowiedzialność, zwłaszcza polityczną, za popełnione tu zbrodnie przeciwko ludzkości muszą zostać pociągnięte do odpowiedzialności cywilnej i karnej w ramach nowego Międzynarodowego Trybunału Sprawiedliwości, zgodnie z wytycznymi procesów norymberskich o międzynarodowej dystrybucji. "
  Link do ogłoszonej tutaj specjalnej sesji Komitetu Covid będzie dostępny 17.02.2021 na stronie internetowej Komitetu. (3)
  Komentarz:
Aby w pełni zrozumieć, o co toczy się ten nowy trybunał w Norymberdze, który ma przeprowadzić największą sprawę deliktową wszechczasów, należy wyciągnąć wątek kłamstwa dr Drostena za zniekształcenie protokołu testów PCR w imieniu Davos. klika, z którą przyjdzie wszystko: sponsorzy oligarchii finansowej, Klaus Schwab, wielki architekt tego gigantycznego wzięcia zakładników, politycy na czele UE uzbrojeni w wykonanie dyrektyw Drostena i WHO
 co doprowadziło wszystkie zachodnie rządy do podjęcia druzgocących decyzji o zamknięciu, wprowadzeniu godziny policyjnej, obowiązkowym noszeniu masek i zachowaniu dystansu społecznego, a dziś szczepionki są śmiertelne dla najstarszych z nas.

,,To są prawdy, które zniosą maski winnych popełnionych zbrodni. Do polityków, którzy wierzyli w te skorumpowane postacie ", mówi dr Fuellmich ,,, Przedstawione tutaj fakty są linią ratunkową, która może pomóc im naprawić sytuację i rozpocząć długo oczekiwaną naukową debatę publiczną, aby uniknąć zatopienia się w tym samym czasie co ci przestępcy szarlatani ".

Następnie, w świetle najnowszego komunikatu dr Fuellmicha, uwagę zwracają dwie propozycje z nadzwyczajnego posiedzenia Komitetu Covid w Berlinie:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
   ! ! !      Przede wszystkim sposób, w jaki można zapewnić dostawy żywności, Jeśli odnosimy się do planowania Forum Klausa Schwaba w Davos,
przerwy w łańcuchu żywnościowym pod koniec drugiej połowy 2021 r. (4)      https://nouveau-monde.ca/fr/la-quatrieme-phase-de-schwab/      https://twitter.com/ohboywhatashot/status/1357103772602892295?ref_src=twsrc%5Etfw      https://twitter.com/PoempieIoempie/status/1356753665537662979      w Berlinie organizuje globalny krach na giełdzie, który oligarchia finansowa Forum w Davos zamierza wykorzystać,  do stworzenia kredytu społecznego w stylu chińskim, od którego klasa średnia wszystkich narodów zrujnowana zamknięciem ich przedsiębiorstw, małe i średnie przedsiębiorstwa - MŚP, przemysł kulturalny i turystyczny, obiekty sportowe itp. staną się zależne.
   ! ! ! ________________________________________________________________________
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
      Dlatego każdy z nas powinien teraz zrobić wszystko, co w jego mocy, aby  ta międzynarodowa koalicja prawnicza mogła jak najszybciej zacząć działać. W tym celu wszyscy z nas, którzy chcą przyłączyć się do zbiorowej akcji prawników, aby uczestniczyć w tym odzyskaniu naszych wolności, już do 21 lutego zgłosili się do akcji zbiorowej (5) . Za tę cenę kryje się nasze przetrwanie, a także przyszłość naszych dzieci.
..
  Uwagi
(1) https://youtu.be/T3DNV7v5i74
  (2) 2020news.de/whistleblower-aus-berliner-altenheim-das-schreckliche-sterben-nach-der-impfung/
  (3) corona-ausschuss.de
  (4) nouveau-monde.ca/fr/la-quatrieme-phase-de-schwab/
  (5) francesoir.fr/opinions-entreneurs/interview-me-virginie-de-araujo-recchia-avocate-au-barreau- de-paris
     na  kolację  ( dziś  z  obiadem )  znów , steak  ( jak  Fred  Flintstone  w  Skalisko )  męczę  was  przy  okazji  . . .

Data: 2021-02-17 23:23:08
Autor: u2
W dniu 17.02.2021 o 23:21, atlantyda@orcon.net.nz pisze:
utożsamiając swoje eksperymenty z nauką

https://www.youtube.com/watch?v=suybH3mKsgA

Land of the free, home of the brave
Do you think we will ever be saved?
In the land of dreams, I find myself sober
Wonder when it'll all be over
Wonder when it'll all be over
All be over

Land of the free, home of the brave
Do you think we will ever be saved?
Living in the void but the void grows colder
Wonder when it'll all be over

Huh, will you be laughing?
When it's over
Will you be laughing?