Szczerbaci znajdują upodobanie u Pana Zastępów.

Data: 2009-08-12 04:05:03
Autor: Grzegorz Z.
Szczerbaci znajdują upodobanie u Pana Zastępów.
Somalijscy islamiści z ugrupowania al-Shabaab, zmuszają Somalijczyków
do pozbywania się złotych i srebrnych zębów. W przypadku odmowy,
usuwają je na siłę. Dlaczego?

Według radykałów z al-Shabaab takie zęby stoją w sprzeczności z
religijnym prawem. Islamiści uważają, że srebrne i złote uzębienie
jest wstawiane ze względu na modę i po, to aby jeszcze ładniej
wyglądać. A to z kolei jest już zbytkiem i grzechem. (...)

http://afryka.org/?showNewsPlus=4359

Data: 2009-08-12 05:40:33
Autor: Antenka
Szczerbaci znajdują upodobanie u Pana Zastępó w.
Mają absolutną rację! Tępią sowiecki model oślepiania szarego
obywatela złotą gębą.:D.

Antenka

Data: 2009-08-12 05:44:39
Autor: Antenka
Szczerbaci znajdują upodobanie u Pana Zastępó w.
A tak a propos, to teraz już się nie zajmujesz molestowanymi polskimi
dziećmi, tylko przerzuciłeś się na dzikich, afrykańskich dentystów
hmm? Zamiast utyskiwać załóż fundację "Tytanowe implanty na rzecz
Czarnej Afryki"! :D

Antenka

Data: 2009-08-12 08:40:23
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał(a):
A tak a propos, to teraz już się nie zajmujesz molestowanymi polskimi
dziećmi

Od kogo się Drucik nauczyłeś tak ładnie wekslować?

Data: 2009-08-12 09:29:09
Autor: Antenka
On 12 Sie, 17:40, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Antenka napisał(a):

> A tak a propos, to teraz już się nie zajmujesz molestowanymi polskimi
> dziećmi

Od kogo się Drucik nauczyłeś tak ładnie wekslować?

No jak to od kogo? Przede wszystkim od ciebie i Tzvela - nie macie
sobie równych,wazelinirze!

Antenka

Data: 2009-08-12 09:37:38
Autor: Grzegorz Z.
On 12 Sie, 18:29, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> Od kogo się Drucik nauczyłeś tak ładnie wekslować?

No jak to od kogo? Przede wszystkim od ciebie i Tzvela - nie macie
sobie równych,wazelinirze!

Jeszcze jakbyś wekslu raczył zacytować choć jeden przykład mojego
rzekomego wekslarstwa - skoro o swoich "młodszych braciach w wierze"
wstydzisz się dyskutować.

Data: 2009-08-12 10:06:53
Autor: Antenka
[...]

Dlaczego używasz rodzaju męskiego w odniesieniu do mnie?Nie jestem
facetem, ani żadnym transwestytą. Codziennie noszę biustonasz
(miseczką E) szpilki i inne damskie fatałaszki. Nie wymienię ich żebyś
się zbytnio nie podniecił :D. Właśnie wróciłam od kosmetyczki - trzeba
dbać o rączki i stopki. :D

Antenka

Data: 2009-08-12 13:46:28
Autor: Grzegorz Z.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Crossdressing

Data: 2009-08-12 14:31:11
Autor: Antenka
On 12 Sie, 22:46, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Antenka napisał(a):

> [...]

> facetem, ani żadnym transwestytą. Codziennie noszę biustonasz
> (miseczką E) szpilki i inne damskie fatałaszki.

????

Data: 2009-08-12 14:36:23
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał(a):

> http://pl.wikipedia.org/wiki/Crossdressing

????

Po włosku chcesz?

Data: 2009-08-15 14:32:48
Autor: Zirhan
Antenka pisze:
[...]

Damskie ciuszki, jak sama zauważyłaś wcześniej (transseksualiści), nie są wyznacznikiem płci.  ;)begin:vcard
fn:Zirhan
n:;Zirhan
url:http://www.antykler.frix.pl
version:2.1
end:vcard

Szczerbaci znajdują upodobanie u Pana Zastępów.