Szczery Synek

Data: 2013-02-14 19:18:55
Autor: Grzexs
Szczery Synek
Napisałem Synkowi*), że nie działa modyfikowanie szablonu przelewu. Odpisali mi z zastanawiającą szczerością: „(…) Na chwilę obecną nie możemy zagwarantować, iż zaproponowane rozwiązanie [czyli poprawienie błędu] zostanie wdrożone.”

--
Grzexs

*) „Synek” – żargonowa nazwa banku internetowego „Alior Sync”

Data: 2013-02-14 23:24:11
Autor: animka
Szczery Synek
W dniu 2013-02-14 19:18, Grzexs pisze:
[...]

Czyli musisz usunąć ten stary i  i zaloĹĽyć od nowa.

--
animka

Data: 2013-02-14 23:54:29
Autor: Grzexs
Szczery Synek
[...]

To też nie działa.

--
Grzexs

Data: 2013-02-15 00:18:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Szczery Synek

"Grzexs" kfjpv7$c5d$1@node1.news.atman.pl

Czyli musisz usun±ć ten stary i  i zalożyć od nowa.

To też nie działa.

Działa, działa -- ale zaczekać trzeba. ;) Dzi¶ usuniesz,
za rok założysz i dostaniesz stówkę ¶wieżutkich wisienek
za założenie. ;)

Data: 2013-02-15 02:41:35
Autor: animka
Szczery Synek
W dniu 2013-02-14 23:54, Grzexs pisze:
[...]

A nie działa po napisaniu nowego przelewu? Zmieniasz nazwę, a tamten kasujesz.

--
animka

Data: 2013-02-15 17:52:14
Autor: Grzexs
Szczery Synek
[...]

Czy ty w ogóle widziałaś serwis transakcyjny Synca?

--
Grzexs

Data: 2013-02-15 20:46:05
Autor: animka
Szczery Synek
W dniu 2013-02-15 17:52, Grzexs pisze:
[...]

Nie widziałam. Miałam konto w Aliorze (ostatnio właśnie je zamknęłam) i robiłam przelewy. Może to inaczej się robi.

--
animka

Data: 2013-02-15 09:48:40
Autor: quiris
Szczery Synek
W dniu czwartek, 14 lutego 2013 23:54:29 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:

> Czyli musisz usun±ć ten stary i  i zalożyć od nowa.
To też nie działa.

Taki szablon usun±ć można poprzez aplikację mobiln± np. pod Androidem.

Robert

Data: 2013-02-17 01:44:03
Autor: eisenberg
Szczery Synek
W dniu czwartek, 14 lutego 2013 19:18:55 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:
Napisałem Synkowi*), że nie działa modyfikowanie szablonu przelewu. Odpisali mi z zastanawiaj±c± szczero¶ci±: "(...) Na chwilę obecn± nie możemy zagwarantować, iż zaproponowane rozwi±zanie [czyli poprawienie błędu] zostanie wdrożone."

Jak to nie działa? Przed chwil± modyfikowałem (i nazwę przelewu i konto docelowe) i bez problemu. Naprawili w weekend?

Data: 2013-02-18 03:39:07
Autor: quiris
Szczery Synek
W dniu niedziela, 17 lutego 2013 10:44:03 UTC+1 użytkownik eisenberg napisał:
W dniu czwartek, 14 lutego 2013 19:18:55 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:

Jak to nie działa? Przed chwil± modyfikowałem (i nazwę przelewu i konto docelowe) i bez problemu. Naprawili w weekend?

Problem dotyczy niektórych szablonów. Akurat ty nie masz tego problemu, ale wielu użytkowników konta Alior Sync tak. Ja sam mam szablony, które mogę edytować i również wiele szablonów, których edytować nie jestem w stanie. Jedyne co mogę zrobić to usun±ć je przez aplikację mobiln±.

Robert

Szczery Synek