Szczery tekst Polaka z UK

Data: 2015-08-28 03:00:11
Autor: Budzik
Szczery tekst Polaka z UK
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Chciałem sprawdzić, jaka przyszłość czeka mnie w mojej ojczyźnie. Dowiedziałem się, że ze względu na przestępstwo urodzenia się w złym kraju, czeka mnie oddawanie połowy mojej pensji, do czasów emerytury, za małe mieszkanie w dużym mieście.

Oczywiście musiałbym utrzymać swój zarobek na podobnym poziomie przez następnych 30-40 lat, przy założeniu, że nie będą nękały mnie jakiekolwiek choroby lub zdarzenia losowe. Pieniędzy wystarczyłoby na 30-40 m2. Reszta to najpewniej jedzenie i rachunki, utrzymanie ewentualnej przyszłej rodziny.

To ile zarabiasz jako inzynier informatyk? 2300?

Data: 2015-08-28 17:35:22
Autor: Michał Szatański
Szczery tekst Polaka z UK
W dniu piątek, 28 sierpnia 2015 05:00:14 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

To ile zarabiasz jako inzynier informatyk? 2300?

 2300 z wyższym to z 2000/3000 za mało

Data: 2015-08-29 03:59:58
Autor: Budzik
Szczery tekst Polaka z UK
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

To ile zarabiasz jako inzynier informatyk? 2300?

 2300 z wyższym to z 2000/3000 za mało

Truizmy pietro wyzej.
Ja nie twierdze, ze on tyle zarabia - ja pytam...

Data: 2015-08-29 07:36:10
Autor: Michał Szatański
Szczery tekst Polaka z UK
W dniu sobota, 29 sierpnia 2015 05:59:58 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

Truizmy pietro wyzej.
Ja nie twierdze, ze on tyle zarabia - ja pytam...

 A ja dorzucam do Twojego posta. Żeby się z nim kłócić musiałbym chyba zasymulować jakiś kredyt mieszkaniowy.

Data: 2015-08-29 16:18:05
Autor: Budzik
Szczery tekst Polaka z UK
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

Truizmy pietro wyzej.
Ja nie twierdze, ze on tyle zarabia - ja pytam...

 A ja dorzucam do Twojego posta

Dlatego napisalem, ze truizmy pietro wyzej.

Data: 2015-08-29 09:30:05
Autor: Michał Szatański
Szczery tekst Polaka z UK
W dniu sobota, 29 sierpnia 2015 18:18:06 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

Dlatego napisalem, ze truizmy pietro wyzej.

 A skąd wziąłeś swoje 2300?

Data: 2015-08-29 17:56:58
Autor: Budzik
Szczery tekst Polaka z UK
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

Dlatego napisalem, ze truizmy pietro wyzej.

 A skąd wziąłeś swoje 2300?

2 x rata kredytu za małe mieszkanie.

Data: 2015-08-29 15:26:58
Autor: Pszemol
Szczery tekst Polaka z UK
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA505C2ADFC21Abudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

>  A ja dorzucam do Twojego posta

Dlatego napisalem, ze truizmy pietro wyzej.

 A skąd wziąłeś swoje 2300?

2 x rata kredytu za małe mieszkanie.

On chyba zrobił błąd oceniając że zarabiać będzie tyle samo
podczas gdy w tym zawodzie liczy się doświadczenie i po
studiach zarabia się dużo mniej niż po 5-10 lata doświadczenia.

10 tysiaków to zarabiał bardzo dawno najsłabiej zarabiający
programista w naszym polskim biurze. Większość zarabia
w granicach 15-17, manager jakieś 22 tysiaków parę lat temu.

Innymi słowy: pospieszył się :-)

A mógł zobaczyć ile płacą komuś z doktoratem np. w polskim
biurze Samsunga - może zostałby na uczelni i dokończył naukę?

Szczery tekst Polaka z UK