Szczerze powiem

Data: 2010-09-08 10:00:02
Autor: awe
Szczerze powiem
Do tej pory starałem sie być człowiekiem niezależnym. Mało obchodziło mnie kto będzie rządził w tym kraju, ponieważ i tak wiedziałem, że ktokolwiek by to nie był z wystawionych "polityków" i tak nie będzie to osoba kompetentna. Mija czas, patrze na to wszystko i coraz większą mam pewność, że wolałbym być sprawdzany co do swojej uczciwości niż ogłupiany, że właśnie uczciwy to ja jestem! Reasumując, patrząc na założenia PO i działenie tej partii, a zwłaszcza na połowę polski, która z uporem maniaka broni cudów Tuska mam coraz większe przekonanie, że lepszy PiS w garści niż PO na dachu.

reszta
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,oid,22776673,title,Rosnie-poparcie-dla-Platformy-PiS-stoi-w-miejscu,wid,12645191,opinie.html
awe

Data: 2010-09-08 12:13:03
Autor: awe
Szczerze powiem

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c87565d$0$22813$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i67fqi$m52$1news.onet.pl...
[...]

Gamoniu, liżesz tyłek prezesowi aż obrzydzenie bierze!
co to w ogole za jezyk, co to za mentalnosc buraka spod budki z piwem. pogadaj se tam co cie boli dupo
awe

Szczerze powiem