Szczęśliwy detalista rowerzysta

Data: 2010-03-01 12:03:35
Autor: darkimage
Szczęśliwy detalista rowerzysta

Użytkownik "speedygo" <damazy.kowalski@wp.pl> napisał w wiadomości news:0ce3399c-77a5-4c07-a522-61e8605f410bm37g2000yqf.googlegroups.com...

Coś mnie jednak tknęło i
sprawdziłem jakie są ceny na allegro. Okazało się, że najwięksi
sprzedawcy sprzętu mają ceny na allegro niższe niż ja muszę zapłacić w
hurcie. I muszę przyznać, że trochę zgłupiałem, bo Shimano Polska daje
max rabat za obrót 16%. Niech mi nikt nie mówi, że sprzedawcy na
allegro żyją z 16%. To by się chyba nie opłacało tym bardziej że
trzeba w Shimano zrobić obrót w wysokości 500 tysięcy złotych, żeby
uzyskać taki discount. W sumie nie wiem po co to piszę ale może ktoś
skomentuje. Pozdrawiam

Też mnie to zastanawia.
--
DarkImage