Szczucie...

Data: 2010-10-19 15:13:08
Autor: cirrus
Szczucie...
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6zin7j83n0um$.1i4v11ccjfgke.dlg40tude.net...
...na PiS przynosi już pierwsze rezultaty: właśnie w Łodzi 3 osoby
zabite w siedzibie PiS. Starszy pan gazowym przerobionym pistoletem
zabił trzy osoby, z zamiarem zabicia także prezesa.

Wiadomo- zwolennik PiS-u nie potrafi liczyć do trzech.

--
stevep

Data: 2010-10-19 22:27:37
Autor: Chiron
Szczucie...

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i9k5h6$75b$1@news.vectranet.pl...
[...]

Od 11 rano podawali, że zabił nożem 2 osoby, na innej stacji- że 3 osoby ranne nożem i pistoletem- gdzieś tak od 16 zaczęli nadawać spójnie.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-10-19 22:30:58
Autor: Ikselka
Szczucie...
Dnia Tue, 19 Oct 2010 22:27:37 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

MŚK słyszał na tej "innej" stacji - ja nie słuchałam, tylko powtórzyłam.
Dzięki.
Dla tutejszych dobrych ludzi każdy powód jest dobry, aby komuś
przypieprzyć...

Data: 2010-10-19 23:17:22
Autor: u2
Szczucie...
W dniu 2010-10-19 22:30, Ikselka pisze:
[...]

Nie przypieprzyć, tylko trzeba być dokładnym. O w pół do 13-stej było
jasne ile jest ofiar śmiertelnych, a ile walczy o życie.

Data: 2010-10-19 23:20:12
Autor: Ikselka
Szczucie...
Dnia Tue, 19 Oct 2010 23:17:22 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Ale od rana już nie słuchaliśmy radia - MŚK już nie było, a ja radio
wyłączyłam, bo biegałam między kompem a praniem i pierogami oraz
dzwoniącymi telefonami, oraz bolała mnie po prostu głowa i chciałam ciszy.

Data: 2010-10-19 23:21:37
Autor: u2
Szczucie...
W dniu 2010-10-19 23:20, Ikselka pisze:
> [...]
wyłączyłam, bo biegałam między kompem a praniem i pierogami oraz
dzwoniącymi telefonami, oraz bolała mnie po prostu głowa i chciałam ciszy.

Nikt nie przypieprza, tylko prostuje.

Inaczej liczba ofiar by urosła do 100.

Data: 2010-10-19 23:27:57
Autor: Ikselka
Szczucie...
Dnia Tue, 19 Oct 2010 23:21:37 +0200, u2 napisał(a):

> [...]
wyłączyłam, bo biegałam między kompem a praniem i pierogami oraz
dzwoniącymi telefonami, oraz bolała mnie po prostu głowa i chciałam ciszy.

Dogadywanie o PiS-owskiej nieumiejetności liczenia do trzech nie jest
prostowaniem, tylko dopieprzaniem.

Data: 2010-10-20 16:56:31
Autor: u2
Szczucie...
W dniu 2010-10-19 23:27, Ikselka pisze:
Nikt nie przypieprza, tylko prostuje.
 Inaczej liczba ofiar by urosła do 100.

Dogadywanie o PiS-owskiej nieumiejetności liczenia do trzech nie jest
prostowaniem, tylko dopieprzaniem.

Czyżbyś była z PiSu ?

Data: 2010-10-20 20:53:32
Autor: u2
Szczucie...
W dniu 2010-10-20 20:36, Ikselka pisze:
[...]

Ja tam jestem za politykami kompetentnymi i merytorycznymi, a tych można
znaleźć wszędzie.

Ale liderzy PO są niezwykle niekompetentni i niemerytoryczni. Trzech
historyków jako Prezydent, Premier i Marszałek Sejmu to zgroza dla
rozumu i ducha.

Data: 2010-10-20 21:21:55
Autor: Ikselka
Szczucie...
Dnia Wed, 20 Oct 2010 20:53:32 +0200, u2 napisał(a):

Ale liderzy PO są niezwykle niekompetentni i niemerytoryczni. Trzech
historyków jako Prezydent, Premier i Marszałek Sejmu to zgroza dla
rozumu i ducha.

Gdyby chociaż z tej wyuczonej "na dyplom" historii umieli czynić użytek...

Data: 2010-10-19 23:24:44
Autor: Chiron
Szczucie...

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:85ffftaulxkd.1czimm5ovcjsf$.dlg@40tude.net...
[...]

Był spory chaos informacyjny- ale przecież w wielu sprawach jest podobnie. Ja zadzwoniłem do żony z auta koło 12- podali, że 2 osoby zabite nożem, wszędzie pełno krwi. A żona na to, że właśnie słuchała na innym programie wiadomości, że zastrzelił z Walthera PPK, którego posiadał nielegalnie- jedną osobę, i rzucił się z nożem na drugą, ale nie udało mu się zabić.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Szczucie...