Szczuka beknela !

Data: 2010-01-14 17:53:49
Autor: * he®sk *
Szczuka beknela !

"S±d gospodarczy utrzymał w mocy karę 500 tys. zł, jak± Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła
na telewizję Polsat za wypowiedĽ Kazimiery Szczuki o Magdzie Buczek z Radia Maryja."

http://film.wp.pl/idGallery,5969,idPhoto,220354,galeria.html

no co antyklerykaly, dostaliscie scisku posladkow?
do was tez sie moga dobrac ;o))))

--

 HeSk

Data: 2010-01-14 17:57:11
Autor: Piotr
Szczuka beknela !
Dnia Thu, 14 Jan 2010 17:53:49 +0100, * he®sk * napisał(a):

no co antyklerykaly, dostaliscie scisku posladkow?
do was tez sie moga dobrac ;o))))

Oni cały czas mają ten ścisk, może wieczorem się trochę luzują, he, he.
--
Czego to ludzie z głupoty nie zrobią:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-14 18:23:18
Autor: mkarwan
Szczuka beknela !

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hinico$dlu$1news.onet.pl...
Dnia Thu, 14 Jan 2010 17:53:49 +0100, * he®sk * napisał(a):

no co antyklerykaly, dostaliscie scisku posladkow?
do was tez sie moga dobrac ;o))))

Oni cały czas mają ten ścisk, może wieczorem się trochę luzują, he, he.

czemu reagujesz na listy spamera?

Data: 2010-01-14 18:27:51
Autor: * he®sk *
Szczuka beknela !
On Thu, 14 Jan 2010 18:23:18 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

> Oni cały czas maj± ten ¶cisk, może wieczorem się trochę luzuj±, he, he.

czemu reagujesz na listy spamera?

 te, domorosly moderator z chorymi ambicjami.  moze do ormo sie zapiszesz ?

--

 HeSk

Data: 2010-01-14 18:43:18
Autor: Piotr
Szczuka beknela !
Dnia Thu, 14 Jan 2010 18:23:18 +0100, mkarwan napisał(a):

czemu reagujesz na listy spamera?

Dlaczego spamera?
Piotr

Data: 2010-01-14 18:46:18
Autor: Piotr
Szczuka beknela !
Dnia Thu, 14 Jan 2010 18:43:18 +0100, Piotr napisał(a):

czemu reagujesz na listy spamera?

Dlaczego spamera?

Aaa juz teraz widzę, ale to nie spam, Heniek ma co jaki¶ czas sraczkę, tak±
warzywn±.
Piotr

Data: 2010-01-14 18:53:24
Autor: * he®sk *
Szczuka beknela !
On Thu, 14 Jan 2010 18:46:18 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> Dlaczego spamera?
Aaa juz teraz widzę, ale to nie spam,

 no pewnie, ze nie spam. dedykacja mkwaranowi.
 chce byc najlepszy na jego liscie.  to taki prezent z okazji pewnej daty.

Heniek ma co jaki¶ czas sraczkę, tak± warzywn±.

 nie przenos na innych swoich problemow trawiennych...

--

 HeSk

Data: 2010-01-15 00:14:28
Autor: swstr
Szczuka beknela !

[...]

czy ta pani ma meza , dzieci czy tak jej zycie zlecialo jalowo jak Senyszyn

ups Senyszyn znalazla sobie pukadelko :(

Data: 2010-01-15 08:04:02
Autor: Artur Borubar
Szczuka beknela !
Użytkownik "swstr" <swstrWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał

czy ta pani ma meza , dzieci czy tak jej zycie zlecialo jalowo jak Senyszyn

ups Senyszyn znalazla sobie pukadelko :(

Jarek nawet pukadełka, nie.

Przemek

--
 Reakcja Owsiaka była natychmiastowa. - Rozliczamy się, ojcze. To ojciec się nie rozlicza i, mówi±c krótko, przewala kasę - grzmiał Owsiak podczas konferencji prasowej. W ten sposób odniósł się do zarzutów jakie padły w jednej z audycji stacji z Torunia. Jeden z prowadz±cych próbował udowodnić, że WO¦P nie działa charytatywnie.

Data: 2010-01-15 11:38:54
Autor: zbig
Szczuka beknela !

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hip416$s7n$1news.onet.pl...
Użytkownik "swstr" <swstrWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał

czy ta pani ma meza , dzieci czy tak jej zycie zlecialo jalowo jak Senyszyn
Szczuka jest rozwódk±, ale jest na tyle atrakcyjn± kobiet±, z e na pewno nie ma problemow z ewentualnym zyciem seksualnym.
Smiech mój wzbudza ta histeryczna reakcja na niew±tpliwie naganny wystep Szczuki.
Jej tłumaczenia i przeprosiny brzmi± raczej wiarygodnie. Jako¶ nie mogę sobie jej wyobrazić celowo szydz±cej z cudzego kalectwa.
Ale to w¶ciekłemu moherowie nie wystarcza. Zgodnie z nauk± Chrystusa, chyba, ż±daj± jej głowy.

Szczuka beknela !