Szczur ucieka z ton膮cej p艂atformy

Data: 2014-09-06 22:02:39
Autor: Mark Woydak
Szczur ucieka z ton膮cej p艂atformy
Nie wybieram si臋 na 偶adne unijne stanowisko. Informacje o tym to mrzonki. Dla mnie priorytetem jest Polska - deklarowa艂 tusk

"Nie zmieni艂em zdania. Nie wybieram si臋 do Brukseli z w艂asnymi ambicjami zawodowymi. Mam poczucie, 偶e du偶o roboty jeszcze przede mn膮 w kraju - powiedzia艂 tusk

Larum podnosz膮 niekt贸rzy publicy艣ci i blogerzy, jak to prowincjonalnie zachowa艂 si臋 Jaros艂aw Kaczy艅ski w sprawie Donalda Tuska, 偶e nie wiedzia艂 jak post膮pi膰, czy poprze膰, czy gratulowa膰, czy mo偶e dyskredytowa膰 i umniejsza膰 znaczenie fotela przewodnicz膮cego Rady Europejskiej. Kiedy po wyj艣ciu na jaw sprzedania praw polskich emigrant贸w na Wyspach Brytyjskich w zamian za poparcie Camerona dla Tuska, PiS zupe艂nie s艂usznie skrytykowa艂 ten geszeft, znowu znale藕li si臋 krytycy, 偶e Prawo i Sprawiedliwo艣膰 nie ma konceptu, jak ma zareagowa膰 na awans premiera. To jest jaka艣 schizofrenia. Schizofrenia cz臋艣ci publicyst贸w i bloger贸w, kt贸rzy w艂a艣nie nie maj膮 owego konceptu, jak opozycja ma komentowa膰 rejterad臋 Donalda Tuska do Brukseli. Mo偶na odnie艣膰 wra偶enie, 偶e Donald Tusk urodzi艂 si臋 dwa miesi膮ce temu, jest czysty i nieskalany jak niemowl臋 i tylko dzi臋ki cudowi osi膮gn膮艂 w tym czasie wiek powy偶ej pi臋膰dziesi膮tki. Po prostu mamy dumnego i prawego m臋偶a stanu, kt贸ry teraz jest nasz膮 wizyt贸wk膮, wprawdzie bez angielskiego, ale co tam i tak b臋dzie gada艂 z Putinem, Schulzem i Merkel po niemiecku. A tu, i owszem, mo偶e rozmawia膰 z nimi bez kompleks贸w.

Mo偶e wi臋c warto postawi膰 jeszcze raz spraw臋 鈥瀔r贸la Europy鈥 (autor: Kasia Tusk) tak jak trzeba, czyli uczciwie. Miejsce Donalda Tuska jest na sali s膮dowej, podobnie zreszt膮 jak kandydatki na nowego premiera Ewy Kopacz. Nie wiem, jak to si臋 dzieje, ale niekt贸rzy Tragedi臋 Smole艅sk膮 uznali ju偶 za co艣 nie do wyja艣nienia, co艣 co by艂o, min臋艂o, by艂o straszne, ale wiadomo, 偶e Rosja nie pozwoli nam odtworzy膰 prawdziwego przebiegu lotu do Smole艅ska. Je艣li wi臋c Jaros艂aw Kaczy艅ski popar艂 kandydatur臋 Tuska na przewodnicz膮cego Rady Europejskiej, to tylko z pragmatycznego punktu widzenia. Bo co niby mia艂by zrobi膰? Zaprotestowa膰? My艣lmy powa偶nie. Tusk w Brukseli to s艂absza Platforma Obywatelska, to jeszcze wi臋ksze szansa na przekonywuj膮ce zwyci臋stwo w wyborach parlamentarnych i samodzielne rz膮dy od jesieni przysz艂ego roku. A kara Tuska nie ominie, bo jego szefowanie si臋 sko艅czy i co wtedy, ucieknie do Peru? Za kulisami m贸wi si臋 do艣膰 powszechnie, 偶e polski premier dosta艂 posad臋 od Angeli Merkel za wybitnie proniemieck膮 polityk臋. A przem贸wienie Sikorskiego w Berlinie to by艂 przypadek(?), kiedy m贸wi艂, 偶eby Niemcy wzi臋艂y odpowiedzialno艣膰 za ca艂膮 Europ臋, 偶e implicite tylko w nich nadzieja dla Polski.

Oj Kaczy艅ski, Kaczy艅ski........ zdaj膮 si臋 m贸wi膰 wszystko wiedz膮cy komentatorzy (tak偶e z prawej strony) jak to prezes PiS zachowuje si臋 ma艂ostkowo i nieprofesjonalnie. Du偶o o Kaczy艅skim, mniej o Tusku, a przecie偶 trzeba jeszcze raz wy艣wietli膰 wszystkie dra艅stwa szefa PO, wszystkie jego puste obietnice i k艂amstwa. Je艣li Bruksela chce mie膰 na wysokim stanowisku rasowego k艂amc臋, to niech to b臋dzie jej zmartwienie. Rzecz tylko w tym, 偶e w Brukseli Tusk b臋dzie innym Tuskiem, takim Tuskiem Bis. Potulny, u艂o偶ony, pilny ucze艅 angielskiego i zawsze na gor膮cej linii z Berlinem. Tylko Merkel zawdzi臋cza ten sto艂ek i spok贸j materialny do ko艅ca 偶ycia, wi臋c nie podskoczy. A je艣li to zrobi, to w sprawach b艂ahych i co najwy偶ej jedn膮 nog膮. Z tego awansu premiera Polska nie uzyska praktycznie nic. Bo to nie s膮 rakiety Patriot, bo to nie s膮 bazy NATO w Polsce, ani miliardowe inwestycje w polsk膮 gospodark臋. By膰 mo偶e wi臋cej us艂yszy o nas, o planach dla Europy na szczycie G-7. Ale tam te偶 jest celebra, a prawdziwe rozmowy tocz膮 si臋 w cztery oczy.

Wniosek nasuwa si臋 jeden. Trzeba Donalda Tuska 艣ci膮gn膮膰 do Polski i po wygranych wyborach postawi膰 przed s膮dem, razem z Ew膮 Kopacz, Rados艂awem Sikorskim i Tomaszem Arabskim, kt贸ry byczy si臋 w Hiszpanii. Przede wszystkim za Smole艅sk i jeszcze raz za Smole艅sk. Wyja艣ni膰 te偶 trzeba, jak najbardziej, jak膮 rol臋 w Tragedii Smole艅skiej odegra艂 prezydent Bronis艂aw Komorowski, kt贸ry 鈥 nie maj膮c wiedzy ostatecznej o 艣mierci Lecha Kaczy艅skiego 鈥 z lotem b艂yskawicy przejmowa艂 Pa艂ac Prezydencki. Modlili艣my si臋 wtedy, b贸l tej tragedii by艂 niemal powszechny, a nale偶a艂o, z perspektywy czasu, masowo zaprotestowa膰 i usun膮膰 rz膮dy Platformy Obywatelskiej z Polski.

A co my mamy w prasie i na portalach ? Dyrdyma艂y o tym, 偶e wprawdzie nie lubi臋 go, a nawet  nienawidz臋, no ale Panie! To Bruksela! I taki wa偶ny fotel. Koszmar. Kolejne leczenie jakich艣 polskich kompleks贸w. Zreszt膮 Unia Europejska dogorywa w tym kszta艂cie prawnym, wi臋c w og贸le nie wiadomo co b臋dzie dalej, poza tym, 偶e Berlin ro艣nie w si艂臋. Dajmy sobie spok贸j z Tuskiem, z Bruksel膮, r贸bmy swoje, obud藕my si臋 wreszcie. Dla tak zwanych elit Polska niepodleg艂a nie ma wi臋kszego znaczenia. Czy b臋dzie prezydentem Komorowski czy niemiecki namiestnik nie ma to dla nich wi臋kszego znaczenia. Tym 鈥瀍litom鈥 wystarczy kasa, wp艂ywy, wypad do nocnego klubu i wym膮drzanie si臋 na antenie TOK FM lub w TVN 24. Tak膮 mamy degrengolad臋. Czy oni popr膮 ch贸ralnie pomys艂 Jaros艂awa Kaczy艅skiego na powo艂anie funduszu unijnego przeznaczonego na dozbrojenie kraj贸w Europy 艢rodkowej? No popr膮, czy nie? Szkoda nawet czeka膰 na odpowied藕. Zreszt膮 nie ma ju偶 na co czeka膰, bo Rosja puka coraz mocniej do naszych drzwi.

Data: 2014-09-07 02:17:46
Autor: donek999bronek
Szczur ucieka z ton眂ej p砤tformy
u縴tkownik Mark Woydak napisa:
Nie wybieram si na 縜dne unijne stanowisko. Informacje o tym to mrzonki. Dla mnie priorytetem jest Polska - deklarowa tusk

Taktyke maja dobra, przyznaje:) Pisiory powinni sie od nich uczyc
jak utrzymac wladze.

Jeszcze tylko niech odpowiedza na pytanie dot. stoczni, jak to bylo
ze w analogicznej sytuacji niemiecka przetrwala a polska padla.

Data: 2014-09-07 06:53:27
Autor: MarkWoydak
Szczur ucieka z ton膮cej p艂atformy
Ta GNIDA podpisuj膮ca si臋 "Mark Woydak" z adresem markwoydak@outlook.com
u偶ywaj膮cy czytnika: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:29.0)
Gecko/20100101 Firefox/29.0 SeaMonkey/2.26 to KANALIA PODSZYWACZ.

MW

U偶ytkownik "Mark Woydak" <markwoydak@outlook.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lugo3h$igf$3dont-email.me...

Data: 2014-09-07 08:32:14
Autor: Lucjusz
Szczur ucieka z ton眂ej p砤tformy

U縴tkownik "Mark Woydak" <markwoydak@outlook.com> napisa w wiadomo禼i news:lugo3h$igf$3dont-email.me...
Nie wybieram si na 縜dne unijne stanowisko. Informacje o tym to mrzonki. Dla mnie priorytetem jest Polska - deklarowa tusk

"Nie zmieni砮m zdania. Nie wybieram si do Brukseli z w砤snymi ambicjami zawodowymi. Mam poczucie, 縠 du縪 roboty jeszcze przede mn w kraju - powiedzia tusk

W ramach sensacji oczekiwa砨ym raczej jakiegos cytatu gdzie ten facet m體i prawd..

Data: 2014-09-07 06:44:56
Autor: Marek
Szczur ucieka z ton锟絚ej p锟絘tformy
W dniu niedziela, 7 wrze艣nia 2014 08:32:14 UTC+2 u偶ytkownik Lucjusz napisa艂:
U锟統tkownik "Mark Woydak" <markwoydak@outlook.com> napisa锟 w wiadomo锟絚i news:lugo3h$igf$3dont-email.me...

> Nie wybieram si锟 na 锟絘dne unijne stanowisko. Informacje o tym to mrzonki. > Dla mnie priorytetem jest Polska - deklarowa锟 tusk

> "Nie zmieni锟絜m zdania. Nie wybieram si锟 do Brukseli z w锟絘snymi ambicjami > zawodowymi. Mam poczucie, 锟絜 du锟給 roboty jeszcze przede mn锟 w kraju - > powiedzia锟 tusk

W ramach sensacji oczekiwa锟絙ym raczej jakiegos cytatu gdzie ten facet m锟絯i prawd锟..

Przciez Pani Kidawa mowilka niedawno, ze premier dotrzymuje slowa...czy to Ci nie wystarcza ?

Szczur ucieka z ton膮cej p艂atformy