Szczurek protegowanym Rostowskiego

Data: 2013-11-20 23:26:08
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Szczurek protegowanym Rostowskiego
"Z kolei odchodzący minister finansów Jacek Rostowski oświadczył, że Mateusz Szczurek "to bez wątpienia najzdolniejszy z młodej generacji polskich ekonomistów". Jak zaznaczył dotychczasowy wicepremier, to była jego rekomendacja i cieszy się, że premier Tusk ją przyjął."

I tyle w temacie...zmian ;P

http://forsal.pl/artykuly/747228,zmiany-w-rzadzie-2013-poglady-ministra-finansow-mateusza-szczurka.html

A tu:
http://www.fakt.pl/nowy-minister-finansow-to-mateusz-szczurek-ma-38-lat,artykuly,429965,1.html
Co on tymi lapkami tak macha? Internetowy kurs motywatorów-demagogow swierzo zaliczyl czy co? ;)

Data: 2013-11-20 23:51:37
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 21 listopada 2013 08:26:08 UTC+1 użytkownik mcmlxx...@gmail.com napisał:
[...]

"Mateusz Szczurek to mój wychowanek, znam go bardzo dobrze. Jest świetnie wykształcony i przygotowany do tej funkcji. Nie wiem tylko co obiecał premierowi Tuskowi - komentuje prof. Krzysztof Rybiński, były wiceprezes NBP. - Prawdopodobnie obiecał, że dokończy rozmontowywanie OFE i nie będzie przeprowadzał drastycznych reform."

Data: 2013-11-20 23:56:31
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 21 listopada 2013 08:51:37 UTC+1 użytkownik mcmlxx...@gmail.com napisał:
> [...]

"Mateusz Szczurek to mój wychowanek, znam go bardzo dobrze. Jest świetnie wykształcony i przygotowany do tej funkcji. Nie wiem tylko co obiecał premierowi Tuskowi - komentuje prof. Krzysztof Rybiński, były wiceprezes NBP. - Prawdopodobnie obiecał, że dokończy rozmontowywanie OFE i nie będzie przeprowadzał drastycznych reform."

"Jako "prawdziwą łapankę" przedstawia "Rzeczpospolita" poszukiwania przyszłego ministra finansów jeden ze współpracowników premiera. Poszukiwania następcy Jacka Rostowskiego miały trwać do ostatniej chwili."

"Leszek Miller: problemy wrócą ze zdwojoną siłą - - W ten sposób premier kupił trochę czasu, ale bardzo szybko okaże się, że problemy, które chciał rozwiązać wrócą ze zdwojona siłą - powiedział Leszek Miller o rekonstrukcji rządu. Przewodniczący SLD twierdzi, że chodzi tylko i wyłącznie o poprawę wizerunkową rady ministrów, a nie o poprawę jakości i stylu rządzenia."

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/rzeczpospolita-bienkowska-kluczowa-wspolpracowniczka-tuska/n14lg

Data: 2013-11-21 10:07:03
Autor: u2
W dniu 2013-11-21 08:51, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

to bedzie robic tak, aby akcje rybki rosly, a ten gra na rychlej katastrofie finansowej....-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-11-21 02:14:16
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 21 listopada 2013 10:07:03 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2013-11-21 08:51, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

> "Mateusz Szczurek to m�j wychowanek, znam go bardzo dobrze. Jest �wietnie wykszta�cony i przygotowany do tej funkcji. Nie wiem tylko co obieca� premierowi Tuskowi - komentuje prof. Krzysztof Rybi�ski, by�y wiceprezes NBP. - Prawdopodobnie obieca�, �e doko�czy rozmontowywanie OFE i nie b�dzie przeprowadza� drastycznych reform."

to bedzie robic tak, aby akcje rybki rosly, a ten gra na rychlej katastrofie finansowej....-;)

Kiedys to się musi zawalić -POpaprancy robia wszystko żeby bomba wybuchla dopiero w rekach tym którzy odbiorą im władze, co jak sami widza stanie się przy najbliższych wyborach. Ale wiele wskazuje ze mogą się przeliczyć... ;)

Data: 2013-11-21 16:46:32
Autor: Marek Woydak

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:17c5993b-bc8f-4014-b51f-2b6daaf32ca4googlegroups.com...
> [...]

Kiedys to się musi zawalić -POpaprancy robia wszystko żeby bomba wybuchla dopiero w rekach tym którzy odbiorą im władze, co jak sami widza stanie się przy najbliższych wyborach. Ale wiele wskazuje ze mogą się przeliczyć... ;)

Marzenia jak ptaki szybują po niebie. Do rządu dostają sie coraz młodsi! 63-letni pryk z PiS nie ma co szukać w tym korycie. Wnuki niańczyć mu pora!

MW

Data: 2013-11-22 08:32:28
Autor: stevep
Dnia 21-11-2013 o 16:46:32 Marek Woydak <mark.woydak@forest.gmx.de>  napisał(a):

> [...]

Kiedys to się musi zawalić -POpaprancy robia wszystko żeby bomba  wybuchla dopiero w rekach tym którzy odbiorą im władze, co jak sami  widza stanie się przy najbliższych wyborach. Ale wiele wskazuje ze mogą  się przeliczyć... ;)

Eeee, a to po co? Przecież popierdoleńcy z PiS mają własne wystarczające  umiejętności wyniesione z piaskownicy. Zresztą to widać na psp- piździak  to,albo jakaś tandetna podróbka, albo bredzący po pijaku, albo świr w  najróżniejszych odmianach.

--
stevep

Data: 2013-11-22 17:45:21
Autor: Marek Woydak
Szczurek protegowanym Rostowskiego
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyjący się "Mark Woydak" (używający również innych
ksywek) piszacy z mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika
40tude_Dialog/2.0.15.1pl to OSZOŁOM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod
moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie psychicznej. Tani alkohol i
marne wina dokonaly calkowitego spustoszenia w mózgu tego osobnika. Nie ma
juz dla niego ratunku! Módlmy się bracia i siostry! Wspierajmy go w tych
cięzkich chwilach! Nie ma nikogo oporócz nas! Nawet zdychający pies i
wyleniały ze starości kot go opuścili! Pies nasrał mu pod drzwiami, a kot do
zapleśniałego od brudu wyra, które ten nieszczęśnik nazywa łózkiem. Módlmy
się bracia i siostry! Nadzieja na pełny powrót do zdrowia tego osobnika jest
niewielka ale spełnijmy chrześciański obowiązek! Wnośmy modły za
PiS-owskiego chorego psychicznie brata!

MW

Data: 2013-11-21 16:45:20
Autor: Marek Woydak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:528dcd36$0$2282$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak jak prezes PiS na smoleńskiej!? ;-))

MW

Data: 2013-11-22 08:26:54
Autor: stevep
Dnia 21-11-2013 o 16:45:20 Marek Woydak <mark.woydak@forest.gmx.de>  napisał(a):

[...]

Z tą różnicą, że Rostkowski w tej "katastrofie finansowej" nie stracił  brata-bliźniaka.

--
stevep

Data: 2013-11-21 16:44:31
Autor: Marek Woydak

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:07403628-4147-4f97-a7b3-301a91fa558dgooglegroups.com...
[...]

Jeszcze trochę, a sam prezes PiS przyzna się, że Rat też jest jego wychowankiem! Ba, może okazać się, że synem! Do ataku PiS-owska hołoto!

MW

Data: 2013-11-21 16:43:20
Autor: Marek Woydak

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:8ce80557-cafe-4fd4-b119-8f43ac108071googlegroups.com...
[...]

Skądże! Zaliczył kurs ekonomii w Klarysewie. Siedział w ławce razem z prezesem PiS. Kto od kogo ściągał - media milczą!

MW

Szczurek protegowanym Rostowskiego