Szczury i koguty

Data: 2009-06-10 10:17:24
Autor: flying.robak
Szczury i koguty
Spojrzenie Boga
(II otwarcie)
"Szczury i koguty"

Wyobrażam sobie, że jestem Bogiem i patrzę z góry na swoje dzieło
stworzenia. Z racji moich korzeni patrzę na Polskę i oczom swoim nie
wierzę, jak ci ludzie realizują moje porządki...
Dzień trzeci - 10 czerwca
"Sondaż prezydencki - Ziobro "bije" Lecha Kaczyńskiego" - ustawianie
ludzi do ziemskich zaszczytów trwa.
Ale ci ludzie głupi, z góry (to znaczy nie ode mnie - ja ludziom dałem
wolną rękę w tej materii) wiadomo, że do "tronu" Polski przygotowuje
się niejaki Donald Tusk. Nie jest on ulubieńcem zdecydowanej
większości Polaków, ani moim namiestnikiem, ale ma wygrać, bo tak się
to kreuje. Do sztucznej rywalizacji przystawia mu się nie mniej
żałosnych osobników rzekomo z innej opcji politycznej. Żaden z
kreowanych kandydatów nie spełnia najwyższych norm moralnych i
kwalifikacyjnych do przewodzenia stadu, a mimo to przebijają się na
szpicę tego pochodu, żeby nie powiedzieć wyścigu szczurów.
To wina ludzi, którzy dają się wciągać w dwubiegunowe rozgrywki
publiczne i brać udział w tym wieloletnim krwawym derby. Nie
pozamieniałem im języków, a mimo to gadają jak dwa różne narody,

Na różnych forach internetowych widać wyraźny podział na kibiców
drużyny PiS (nazwa przypadkowa) i na kibiców drużyny PO (nazwa
przypadkowa). Opluwają jedni drugich i przypisują sobie nawzajem winę
za wszystkie plagi w Polsce. Tak jakby nikt inny w kraju nad Wisłą nie
brał udziału w życiu społeczno-gospodarczym i te dwa ugrupowania miały
atomową moc sprawczą. A przecież to jedna drużyna, która zakłada tylko
różne opaski w zależności od turnieju. Żeby było bardziej obrazowo -
odrobina reklamy - weźmy na przykład niejakiego Antka Emigranta.
Potępia on w czambuł rzekomych komunistów i liberałów, a kreuje
rzekomą skrajną prawicę konserwatywną. Znajduje on debili, co
podejmują rękawicę i odpłacają mu pięknym za nadobne. Biedni ludzie, z
własnej i nieprzymuszonej woli stali się marnymi kogutami ringowymi w
rękach bossów mafijnych.
Żeby nie był to monolog rzeka, ograniczę się tylko do kilku
przykładów. Za wami akurat wybory do Europarlamentu. Parę lat temu
wyborcy PiS (nazwa przypadkowa) głosowali na niejakiego Pawła
Zalewskiego, a wyborcy Samoobrony głosowali hurtem na niejakiego
Ryszarda Czarneckiego. Wyborcy Platformy Obywatelskiej potępiali
wymienionych w czambuł a głosowali na niejaką Zytę Gilowską. Wyborcy
SLD mają dziś na swoich plakatach "liberała" Andrzeja Celińskiego,
Niejaki Bogdan Pęk z PSL grawitował do PiS itd. itd. Dzisiaj wyborcy
PiS zagryźliby Pawła Zalewskiego, a jutro wyborcy PO będą głosować
rekordowo na Richarda Henry Czarneckiego. Wyborcy, a raczej słuchacze
Radia Maryja nie poparli dzisiaj Anny Sobeckiej. Zapewniam was, że
kandydaci do zaszczytów nie zmienili swoich poglądów politycznych,
tylko zamienili opaski. To wy zmieniliście poglądy.

To nie wina ludzi, że dają się szczu(rzy)ć na siebie i zachowują się
jak koguty. To moja wina. Nie pozamieniałem im języków, ale przez
przypadek pozamieniałem im rozumy...
Guru

http://www.ropoiwzk.com/Mantry/orzel%20krolewski.htm
http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/2,ID380163094,index.html