Szczury i tępienie?

Data: 2009-07-28 01:51:58
Autor: belgrano
Szczury i tępienie?
Witam.
Pojawiły się u nas w bloku, najpierw w zsypach ale teraz w nocy nie
wiadomo jak dostają sie do środka bloku. Jak z nimi walczyć, ew je
odstraszać? Ma ktos jakieś pomysły bo trutki nic nie daja?
Dzięki.

Data: 2009-07-28 11:17:21
Autor: Panslavista
Szczury i tępienie?

Użytkownik "belgrano" <anipio@gemini.net.pl> napisał w wiadomości
[...]

Koty, węże, perliczki, ichneumony - psy, jamniki, teriery, ultradźwięki

Data: 2009-07-28 12:49:38
Autor: Misiek
Szczury i tępienie?

[...]

Dla tego w wiekszosci blokow gdzie sa zsypy ... ulegly one likwidewcji (zostaly zaspawane, zsypy oprozniono, zdezynfekowano itd). Ale powiem Wam ze smrod i tak pozostal niestety...

Data: 2009-07-28 12:54:08
Autor: kogutek
Szczury i tępienie?
[...]
Pewno dzikie koty się nie podobały. Zawsze w bloku znajdzie się parę mend co
koty gonią albo zabijają. Nic nie zrobicie bez kotów. Muszą być wykarmione i
muszą mieć dostęp wszędzie. Wtedy żaden szczur nie ma najmniejszej szansy. Psy
Yorki też się nadają, po to zostały wyhodowane. --

Data: 2009-07-28 13:11:18
Autor: Boombastic
Szczury i tępienie?
[...]

Koty to mogą polować na małe młode szczury, ale nie dadzą rady dorosłemu doświadczonemu szczurowi.
Jedyne wyjście to profesjonalny deratyzator.

Data: 2009-07-28 13:50:35
Autor: kogutek
Szczury i tępienie?
> [...]

Koty to mogą polować na małe młode szczury, ale nie dadzą rady dorosłemu doświadczonemu szczurowi.
Jedyne wyjście to profesjonalny deratyzator.
Nie uważasz że wystarczy eksterminować młode niedoświadczone szczury. Szczur
żyjący na wolności to nie żółw. Żyje dużo krócej. --

Data: 2009-07-29 08:28:37
Autor: Agent 0700
Szczury i tępienie?
Yorki też się nadają, po to zostały wyhodowane.

Nie yorki tylko ratlerki :-)

Pozdrawiam

Jacek

Data: 2009-07-29 11:34:53
Autor: AgA
Szczury i tępienie?
Agent 0700 pisze:
Yorki też się nadają, po to zostały wyhodowane.

Nie yorki tylko ratlerki :-)

Yorki, Yorki. zwane również "szczurołapami" tudzież "pieskami na baterie"... miałam, wiem, ostatecznie przestałam walczyć z ironicznymi uwagami na jego temat ;)

--
pozdrawiam,
AgA

Data: 2009-07-29 12:49:54
Autor: Marek Dyjor
Szczury i tępienie?
kogutek wrote:
[...]

wniosek, Do bloku musi sie wprowadzić Doda i Paris Hilton  ;-)

Data: 2009-07-28 14:07:14
Autor: Kane
Szczury i tępienie?
[...]

Walczyć kuszą.
Odstraszyć ultradzwiękami.
Trutki - a jakie stosowałeś ? Zadzwoń do firmy deratyzacyjnej i kup od nich "ich" specyfiki. Bardzo istotne jest gdzie i jak te trutki są wyłożone. Szczur głupi nie jest ;)
Łapki - żywołapki na szczury też są skuteczne wymagają jednak albo wiedzy i obserwacji (gdzie je wyłożyć) albo samej obserwacji. Polożone gdziekolwiek wykazują marną skuteczność jeśli chodzi o szczury.
Koty - wskazane. Kot nie musi mieć szans z dużym szczurem - wystarczy ze kot(y) są.

Akurat jestem po wizycie goscia z DDD na zakładzie to mam świeża wiedze ;) Jak sluchalem jego szczurzych opowiesci to...fascynujace zwierzatka w kazdym razie.

No chyba ze koncepcja ktora tu wklejalem ze dwa lata temu :P Akurat o myszach ale...szczur tez by sie nadał ;)

"Mysz wchodzi w krótki tunel zbawiona dzwiekiem lub zapachem lub przypadkiem.
Przechodzac przez srodek tunelu uruchamia fotokomorke ktora odpala zamykanie
tunelu oraz zespol ostrz przecinajacych cala zawartosc tunelu na drobne.
Ostrza są sprężynowe w tańszej wersji (wymagany ręczny naciąg, pulapka
sygnalizuje czerwonym światłem potrzebe naciągu, zielony to stan gotowosci
bojowej)*. Nastepnie tunel rozwiera sie na boki a jego zawartosc wpada do
rury kanalizacyjnej fi 160mm.Tunel i sama rura zostaja przeplukane wodą z
wodociągu. TUnel sie zamyka, pare litrow wody z substancją żrącą (z
zasobnika) popycha szczatki rury dalej wprost do studzienki kanalizacyjnej.
Egzystencja myszy dobiegła końca. Stacja deratyzacji-pułapka wielorazowego
użytku, stacjonarna, ostrzenie noży przez wyspecjalizowane firmy raz na
200-300 użyć w zalezności od wielkości osobników.  O potrzebie ostrzenia
informuje odpowiedzni licznik ktory takze jest jasnym dowodem skutecznosci.
Tunel jest kręty, zespół tnący i fotokomórka usadowione są w nim w takim
miejscu ze wciśnięta łapa kota czy dziecka nie sięga do odpowiedniej
lokacji. Jednakże jesli macie małego kota - rozwiązanie odpada. Były sygnaly
o zaginionych kotach od niektórych klientów. Właściwie nie ma dowodu co się
z nimi stało ale... "

To tak dla usmiechu :)

Pozdrawiam

Kane

Data: 2009-07-28 19:32:54
Autor: Adam Płaszczyca
Szczury i tępienie?
Dnia Tue, 28 Jul 2009 01:51:58 -0700 (PDT), belgrano napisał(a):

Pojawiły się u nas w bloku, najpierw w zsypach ale teraz w nocy nie
wiadomo jak dostają sie do środka bloku. Jak z nimi walczyć, ew je
odstraszać? Ma ktos jakieś pomysły bo trutki nic nie daja?

Zacząć hodować koty. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2009-07-29 12:50:42
Autor: Marek Dyjor
Szczury i tępienie?
belgrano wrote:
[...]

kupić sobie śrutówkę?  :)

Data: 2009-07-29 19:19:42
Autor: JacekG.
Szczury i tępienie?
Marek Dyjor pisze:
belgrano wrote:
[...]

U nas tez tak było, jedyne wyście zaspawać zsypy!! Chyba,że ktoś posiadający "rasowego" yorka, wypożyczy go Wam aby przegonił szczurki, tez ssaki.
Pozdrawiam.
JacekG.

Szczury i tępienie?