Szczury i tępienie?

Data: 2009-07-28 12:54:08
Autor: kogutek
Szczury i tępienie?
Witam.
Pojawiły się u nas w bloku, najpierw w zsypach ale teraz w nocy nie
wiadomo jak dostają sie do środka bloku. Jak z nimi walczyć, ew je
odstraszać? Ma ktos jakieś pomysły bo trutki nic nie daja?
Dzięki.
Pewno dzikie koty się nie podobały. Zawsze w bloku znajdzie się parę mend co
koty gonią albo zabijają. Nic nie zrobicie bez kotów. Muszą być wykarmione i
muszą mieć dostęp wszędzie. Wtedy żaden szczur nie ma najmniejszej szansy. Psy
Yorki też się nadają, po to zostały wyhodowane. --

Data: 2009-07-28 13:11:18
Autor: Boombastic
Szczury i tępienie?
[...]

Koty to mogą polować na małe młode szczury, ale nie dadzą rady dorosłemu doświadczonemu szczurowi.
Jedyne wyjście to profesjonalny deratyzator.

Data: 2009-07-28 13:50:35
Autor: kogutek
Szczury i tępienie?
> [...]

Koty to mogą polować na małe młode szczury, ale nie dadzą rady dorosłemu doświadczonemu szczurowi.
Jedyne wyjście to profesjonalny deratyzator.
Nie uważasz że wystarczy eksterminować młode niedoświadczone szczury. Szczur
żyjący na wolności to nie żółw. Żyje dużo krócej. --

Data: 2009-07-29 08:28:37
Autor: Agent 0700
Szczury i tępienie?
Yorki też się nadają, po to zostały wyhodowane.

Nie yorki tylko ratlerki :-)

Pozdrawiam

Jacek

Data: 2009-07-29 11:34:53
Autor: AgA
Szczury i tępienie?
Agent 0700 pisze:
Yorki też się nadają, po to zostały wyhodowane.

Nie yorki tylko ratlerki :-)

Yorki, Yorki. zwane również "szczurołapami" tudzież "pieskami na baterie"... miałam, wiem, ostatecznie przestałam walczyć z ironicznymi uwagami na jego temat ;)

--
pozdrawiam,
AgA

Data: 2009-07-29 12:49:54
Autor: Marek Dyjor
Szczury i tępienie?
kogutek wrote:
[...]

wniosek, Do bloku musi sie wprowadzić Doda i Paris Hilton  ;-)

Szczury i tępienie?