Szczury uciekaja!

Data: 2011-07-11 12:38:40
Autor: Leprechaun
Szczury uciekaja!
http://politykier.pl/kat,1025817,wid,13584272,wiadomosc.html?ticaid=5ca44

Ciekaw jestem czy zaplacil biezace rachunki?

BomBel

Data: 2011-07-11 13:22:22
Autor: WW
Szczury uciekaja!
W dniu 2011-07-11 12:38, Leprechaun pisze:
http://politykier.pl/kat,1025817,wid,13584272,wiadomosc.html?ticaid=5ca44

Ciekaw jestem czy zaplacil biezace rachunki?

BomBel

Czy je¶li Jacek kłamca Kurski z rodzin± na stałe zamieszkaj± Brukseli, to czy on nadal będzie reprezentował interes Polski ?

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wioch± a Polak burakiem.

Data: 2011-07-12 17:08:49
Autor: [he®sk]
Szczury uciekaja!
On Mon, 11 Jul 2011 13:22:22 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

Czy je¶li Jacek kłamca Kurski z rodzin± na stałe zamieszkaj± Brukseli, to czy on nadal będzie reprezentował interes Polski ?

 czy on kiedykolowiek reprezentowal interes naszego kraju?
 ten cwaniaczek byl m.in. wybierany z woj. podlaskiego.
 nigdy tu nie byl, wybrali go pisowcy by tylko nie wybrano
 bialostoczanina z PO. zwykla zawisc, a nie interes Polski.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-12 16:04:05
Autor: obserwator
Rymkiewicz piszac o kolaborantach, mial na mysli wlasnie

...takich obywateli Polski, jak : Lepercham, Hersk i WW.

Zaloze sie, ze wlasnie tacy doniosili na wspolobywateli zarowno sowietom jak i niemcom.

Tacy kolaborowali z rezimem hitlerowskim i stalinowskim.

Nic sie wiec jak widac nie zmienilo w mentalnosci tych lajdakow.

Raz kurwa, zawsze kurwa.

Data: 2011-07-12 18:06:00
Autor: u2
Rymkiewicz piszac o kolaborantach, mial na mysli wlasnie
W dniu 2011-07-12 18:04,  obserwator pisze:
Raz kurwa, zawsze kurwa.

Narod wielki, tylko ludzie qrwy :)

Data: 2011-07-13 11:46:09
Autor: Leprechaun
Rymkiewicz piszac o kolaborantach, mial na mysli wlasnie

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e1c70ec$0$2493$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-07-12 18:04,  obserwator pisze:
Raz kurwa, zawsze kurwa.

Narod wielki, tylko ludzie qrwy :)

Ty i obsrywator 1-wsze qrwy!

BomBel

Data: 2011-07-13 07:12:26
Autor: Niezalezny
Rymkiewicz piszac o kolaborantach, mial na mysli wlasnie

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivhr9l$c8g$1inews.gazeta.pl...

[...]

Czy przyszło Ci kiedy do głowy że Ty jeste¶ jednym z nich, i tym naczelnym

Data: 2011-07-13 11:46:43
Autor: Leprechaun
Rymkiewicz piszac o kolaborantach, mial na mysli wlasnie

Użytkownik "Niezalezny" <sansta@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivj9fs$bb$1news.onet.pl...

[...]

To MATOŁ pisz±cy na zlecenie Łukaszenki.

BomBel

Data: 2011-07-13 14:05:38
Autor: obserwator
Niezalezny <sansta@op.pl> napisał(a):

Czy przyszło Ci kiedy do głowy że Ty jeste¶ jednym z nich, i tym naczelnym

 przeciez glupia qurwo, z kontekstu tego watku widac zes lajak i kolaborant. --

Data: 2011-07-14 18:18:58
Autor: [he®sk]
On Wed, 13 Jul 2011 07:12:26 +0200, "Niezalezny" <sansta@op.pl> wrote:

> [...]
>
> Raz kurwa, zawsze kurwa.

Czy przyszło Ci kiedy do głowy że Ty jeste¶ jednym z nich, i tym naczelnym
  to prowokator. na dodatek glupi jak wojskowy kamasz. --

Data: 2011-07-13 11:45:31
Autor: Leprechaun
[...]

JESTE¦ SPALONY MOWIĘ CI! JESTE¦ SPALONY MOWIĘ CI więc http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-07-13 07:38:05
Autor: WW
Szczury uciekaja!
W dniu 2011-07-12 17:08, "[he®sk]" pisze:

  czy on kiedykolowiek reprezentowal interes naszego kraju?

To dobre pytanie, zwłaszcza, że dotyczy posła i europosła.

  ten cwaniaczek byl m.in. wybierany z woj. podlaskiego.
  nigdy tu nie byl, wybrali go pisowcy by tylko nie wybrano
  bialostoczanina z PO. zwykla zawisc, a nie interes Polski.

Jeszcze jeden argument z JOW

Może nie będzie idealnie, ale takie indywiduum nie będzie miało szans.

Pozdrawiam
WW

Data: 2011-07-13 03:34:12
Autor: Hans Kloss
Szczury uciekaja!
On 13 Lip, 07:38, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Może nie będzie idealnie, ale takie indywiduum nie będzie miało szans.
 Indywiduum to okre¶lenie pasuj±ce do typów takich jak ty, przy was
pan Jacek Kurski jest niemal jak ¶więty.
J-23

Data: 2011-07-13 12:48:36
Autor: WW
Szczury uciekaja!
W dniu 2011-07-13 12:34, Hans Kloss pisze:
[...]

Czy mówimy o człowieku, któremu sala sejmowa skandowała "kłamca, kłamca", który uważa nas za "ciemny lud" który wszystko kupi i ma w dupie prawo ze szczególnym uwzględnieniem drogowego ?.

Fajnych macie ¶więtych w tym waszym ko¶ciele katolickim - gratuluje .

Data: 2011-07-13 13:27:54
Autor: Leprechaun
Szczury uciekaja!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:2f122df4-0104-4941-8c3c-c066f8c47f6aq5g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Kurski to taki sam palant jak ty.

 BomBel

Data: 2011-07-14 18:18:57
Autor: [he®sk]
Szczury uciekaja!
On Wed, 13 Jul 2011 07:38:05 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

Jeszcze jeden argument z JOW

Może nie będzie idealnie, ale takie indywiduum nie będzie miało szans.

 moje poglady w tym temacie sa niezmienne. senat - rozwiazac!
 urzad prezydenta - zlikwidowac! sejm - liczbe poslow ograniczyc
 do ilosc wojewodztw x2 + po 1 z duzych miast. zlikwidowac dotacje
 dla partii politycznych. immunitet posla nie dotyczy przestepstw
 pospolitych. zaostrzyc kary za bandytyzm w kazej postaci, zwiekszyc
 kary za naruszenie wlasnosci prawatnej. moze wtedy bedzie normalnie.

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !

Data: 2011-07-15 08:32:36
Autor: WW
Szczury uciekaja!
W dniu 2011-07-14 18:18, "[he®sk]" pisze:

[...]

ZagĹ‚osowaĹ‚ bym na Ciebie  :-P

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-07-15 14:55:18
Autor: jadrys
Szczury uciekaja!
W dniu 2011-07-14 18:18, "[he®sk]" pisze:
immunitet posla nie dotyczy przestepstw
  pospolitych.

Mógłbyś zdefiniować pojęcie "przestępstwo pospolite"?

Szczury uciekaja!