Szczygło szasta pieniędzmi, a Lech Kaczyński u krywa ile dał premii.

Data: 2010-01-16 10:58:11
Autor: wekon
Szczygło szasta pieniędzmi, a Lech Kaczyński u krywa ile dał premii.
"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote in message news:hirqpd$eij$1news.onet.pl...
Donald Tusk wypłacił 110 tys. zł na nagrody dla urzędników

Ty lepiej Arturek powiedz ile mi¶ki i ry¶ki "wyprowadziły", a nie tu o "kieszonkowym" będziesz pieprzył...

wekon

Data: 2010-01-16 04:41:12
Autor: zbig
On 16 Sty, 10:58, "wekon" <wek...@op.pl> wrote:
"Artur Borubar" <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote in messagenews:hirqpd$eij$1news.onet.pl...

> Donald Tusk wypłacił 110 tys. zł na nagrody dla urzędników

Ty lepiej Arturek powiedz ile mi¶ki i ry¶ki "wyprowadziły", a nie tu o
"kieszonkowym" będziesz pieprzył...

wekon

Przecież wiadomo , ze nic, cymbale.

Data: 2010-01-19 14:55:55
Autor: wekon
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:46cdaf59-debd-4719-8217-0d9f71142c20j14g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

> Donald Tusk wypłacił 110 tys. zł na nagrody dla urzędników

Ty lepiej Arturek powiedz ile mi¶ki i ry¶ki "wyprowadziły", a nie tu o

Widzę, że uderzyłe¶ mocnymi argumentami.. ty miernoto umysłowa.

wekon

Data: 2010-01-16 12:31:51
Autor: Artur Borubar
Szczygło szasta pieniędzmi, a Lech Kaczyński ukrywa ile dał premii.

Użytkownik "wekon" <wekona@op.pl> napisał

Ty lepiej Arturek powiedz ile mi¶ki i ry¶ki "wyprowadziły", a nie tu o "kieszonkowym" będziesz pieprzył...

Zadzwoń do krakowskiej kurii, bo tam lobbowano, to się dowiesz.

Przemek
--
 Reakcja Owsiaka była natychmiastowa. - Rozliczamy się, ojcze. To ojciec się nie rozlicza i, mówi±c krótko, przewala kasę - grzmiał Owsiak podczas konferencji prasowej. W ten sposób odniósł się do zarzutów jakie padły w jednej z audycji stacji z Torunia. Jeden z prowadz±cych próbował udowodnić, że WO¦P nie działa charytatywnie.

Szczygło szasta pieniędzmi, a Lech Kaczyński u krywa ile dał premii.