Szczygło szasta pieniędzmi, a Lech Kaczyński ukrywa ile dał premii.

Data: 2010-01-16 08:44:43
Autor: Artur Borubar
Szczygło szasta pieniędzmi, a Lech Kaczyński ukrywa ile dał premii.
Donald Tusk wypłacił 110 tys. zł na nagrody dla urzędników, BBN trzy razy tyle. Kancelaria prezydenta nie chce ujawnić kwot - pisze "Rzeczpospolita".

Premier wydał 11% z miliona złotych przeznaczonego na nagrody. W Kancelarii premiera grudniowe premie za szczególne osi±gnięcia w pracy dostało tylko dwóch ministrów: Jacek Cichocki, minister ds. służb specjalnych (10 tys. zł nagrody za przygotowanie projektu ustawy o ochronie informacji niejawnych), i szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Tomasz Arabski - 8 tys. zł za "dbało¶ć o racjonalne gospodarowanie ¶rodkami budżetowymi i oszczędno¶ci wprowadzone w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na 2010 rok".

Donald Tusk skromnie rozdzielił również nagrody ministrom spoza kancelarii. Dostało je tylko dziewięciu wiceministrów, z czego aż pięciu z Ministerstwa Rozwoju Regionalnego.

Szczodrzej niż Donald Tusk rozdzielił premie szef BBN Aleksander Szczygło. Na nagrody uznaniowe Biuro wydało 349 tys. zł (brutto). Sekretarz stanu otrzymał 18 tys. zł, dyrektorzy departamentów od 9 tys. do 12 tys. zł, rzecznik prasowy - 10 tys. zł. Za co dokładnie? Tego, BBN nie podaje.

Odpowiedzi o premie odmówiła gazecie kancelaria prezydenta.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1355,title,Premier-wydal-na-premie-110-tys.-zl-- a-prezydent,wid,11864462,wiadomosc_prasa.html

Przemek

--
 Reakcja Owsiaka była natychmiastowa. - Rozliczamy się, ojcze. To ojciec się nie rozlicza i, mówi±c krótko, przewala kasę - grzmiał Owsiak podczas konferencji prasowej. W ten sposób odniósł się do zarzutów jakie padły w jednej z audycji stacji z Torunia. Jeden z prowadz±cych próbował udowodnić, że WO¦P nie działa charytatywnie.

Data: 2010-01-16 09:18:17
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-16 08:44, Artur Borubar pisze:
[...]

Pytanie za sto punktów - za co ta banda darmozjadów przyznaje sobie premie? Pomijaj±c oczywi¶cie pani± Kopacz, której premia jak najbardziej  się należy.. za m±dr± decyzję w sprawie zakupu szczepionek i wogóle za my¶lenie.

Data: 2010-01-16 09:47:48
Autor: * he®sk *
Szczygło szasta pieniędzmi, a Lech Kaczyński ukr ywa ile dał premii.
On Sat, 16 Jan 2010 09:18:17 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

 [...]

Pytanie za sto punktów - za co ta banda darmozjadów przyznaje sobie premie?  [...]

 za rozwoj internetu w twojej gminie. bluzgasz na nich wiec na
 pewno ci wkrotce zaloza. musisz miec sporo kasy skoro...

--

 HeSk

Data: 2010-01-17 01:55:13
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-16 09:47, * he®sk * pisze:
On Sat, 16 Jan 2010 09:18:17 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

  [...]

Pytanie za sto punktĂłw - za co ta banda darmozjadĂłw przyznaje sobie
premie?  [...]

  za rozwoj internetu w twojej gminie. bluzgasz na nich wiec na
  pewno ci wkrotce zaloza. musisz miec sporo kasy skoro...

WkrĂłtce to ja siÄ™ stÄ…d wyprowadzÄ™.

Data: 2010-01-16 09:47:48
Autor: * he®sk *
Szczygło szasta pieniędzmi, a Lech Kaczyński ukr ywa ile dał premii.
On Sat, 16 Jan 2010 08:44:43 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Donald Tusk wyp?aci? 110 tys. z? na nagrody dla urz?dników, BBN trzy razy tyle. Kancelaria prezydenta nie chce ujawni? kwot - pisze "Rzeczpospolita".

 skoro nie ujawnia to skad rzepa wie, ze 3x tyle ?

--

 HeSk

Data: 2010-01-16 12:30:10
Autor: Artur Borubar
Szczygło szasta pieniędzmi, a Lech Kaczyński ukrywa ile dał premii.

Użytkownik "* heRsk *" <ue?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:11v2l59cc7ik8f19l8v1fpnfc8nuo5ipe64ax.com...
pisem@op.pl> wrote:

Donald Tusk wyp?aci? 110 tys. z? na nagrody dla urz?dników, BBN trzy razy
tyle. Kancelaria prezydenta nie chce ujawni? kwot - pisze "Rzeczpospolita".

 skoro nie ujawnia to skad rzepa wie, ze 3x tyle ?

Przeczytaj jeszcze raz. BBN 3x tyle co premier.
Kaczyński nie ujawnia.

Przemek

Data: 2010-01-16 12:53:24
Autor: * he®sk *
Szczygło szasta pieniędzmi, a Lech Kaczyński ukr ywa ile dał premii.
On Sat, 16 Jan 2010 12:30:10 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> [...]
 skoro nie ujawnia to skad rzepa wie, ze 3x tyle ?

Przeczytaj jeszcze raz. BBN 3x tyle co premier.

 wiec pytam jeszcze raz. skad rzepa wie ile wywalono na bbn.
 to, ze tusku wyplacil 110 wcale nie oznacza, ze bbn chapnal
 3x tyle. zauwaz, ze to "urzednikow" jest przecienek.

Kaczy?ski nie ujawnia.

 wiec ile wyplacil kaczynski? 330 ? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-16 17:52:54
Autor: Artur Borubar
Szczygło szasta pieniędzmi, a Lech Kaczyński ukrywa ile dał premii.

Użytkownik "* heRsk *" <ue?bigbrednie@interia.pl> napisał

 wiec ile wyplacil kaczynski? 330 ? ;o)))

Nie rozumiem o co ci chodzi? Skoro Tusk wydał 110, a BBN 349, to jest mniej więcej 3x tyle.
Ile wydał Kaczyński wogóle nie wiadomo. Czy mam rozumiec, że ł±czysz BBN z kancelari± Kaczyńskiego?

Przemek

Data: 2010-01-17 10:20:33
Autor: * he®sk *
Szczygło szasta pieniędzmi, a Lech Kaczyński ukr ywa ile dał premii.
On Sat, 16 Jan 2010 17:52:54 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

 wiec ile wyplacil kaczynski? 330 ? ;o)))

Nie rozumiem o co ci chodzi? Skoro Tusk wyda? 110, a BBN 349, to jest mniej wi?cej 3x tyle.
Ile wyda? Kaczy?ski wogóle nie wiadomo. Czy mam rozumiec, ?e ?±czysz BBN z kancelari± Kaczy?skiego?

 a nie ? ;o)
 moze zrobimy ankiete ?

 --

 HeSk

Data: 2010-01-16 10:58:11
Autor: wekon
"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote in message news:hirqpd$eij$1news.onet.pl...
Donald Tusk wypłacił 110 tys. zł na nagrody dla urzędników

Ty lepiej Arturek powiedz ile mi¶ki i ry¶ki "wyprowadziły", a nie tu o "kieszonkowym" będziesz pieprzył...

wekon

Data: 2010-01-16 04:41:12
Autor: zbig
On 16 Sty, 10:58, "wekon" <wek...@op.pl> wrote:
"Artur Borubar" <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote in messagenews:hirqpd$eij$1news.onet.pl...

> Donald Tusk wypłacił 110 tys. zł na nagrody dla urzędników

Ty lepiej Arturek powiedz ile mi¶ki i ry¶ki "wyprowadziły", a nie tu o
"kieszonkowym" będziesz pieprzył...

wekon

Przecież wiadomo , ze nic, cymbale.

Data: 2010-01-19 14:55:55
Autor: wekon
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:46cdaf59-debd-4719-8217-0d9f71142c20j14g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

> Donald Tusk wypłacił 110 tys. zł na nagrody dla urzędników

Ty lepiej Arturek powiedz ile mi¶ki i ry¶ki "wyprowadziły", a nie tu o

Widzę, że uderzyłe¶ mocnymi argumentami.. ty miernoto umysłowa.

wekon

Data: 2010-01-16 12:31:51
Autor: Artur Borubar
Szczygło szasta pieniędzmi, a Lech Kaczyński ukrywa ile dał premii.

Użytkownik "wekon" <wekona@op.pl> napisał

Ty lepiej Arturek powiedz ile mi¶ki i ry¶ki "wyprowadziły", a nie tu o "kieszonkowym" będziesz pieprzył...

Zadzwoń do krakowskiej kurii, bo tam lobbowano, to się dowiesz.

Przemek