Szczyrbskie Jezioro (Štrbské pleso) - koszt parkow ania

Data: 2009-06-21 21:14:37
Autor: adamzel
Szczyrbskie Jezioro (Štrbské pleso) - koszt parkow ania
Witam

Zamierzam wejść na Krywań startując z Zakopanego.
Jedziemy w 3 osoby i mamy do wyboru połączenie autokarowe 20pln/osobę co daje 120 pln w obie strony lub pojechać własnym autem i tu powstaje pytanie - ile kosztuje parkowanie w okolicach Szczyrbskiego Jeziora (Štrbské pleso) ?

W ogóle jestem zainteresowany kosztami parkowania w okolicach: Stary Smokowiec/ Tatrzańska Łomnica itd.

Proszę znających temat o odpowiedź.

Data: 2009-06-21 21:20:32
Autor: Szymon R.
Dnia 2009-06-21 21:14, adamzel napisal(a) te oto slowa:

W ogóle jestem zainteresowany kosztami parkowania w okolicach: Stary Smokowiec/ Tatrzańska Łomnica itd.

We wrześniu 2008 kosztował 160 SKK/doba, czyli ok. 5 E

Szymon R.

Klub Górski Zdobywcy               http://zdobywcy.zywiec.pttk.pl
Bacówka na Krawcowym Wierchu       http://krawcow.pttk.pl
Noc Krawculi    http://krawcow.pttk.pl/nockrawculi/
GG: 2461026

Data: 2009-06-21 21:41:05
Autor: adamzel
Szczyrbskie Jezioro (Štrbské pleso) - koszt pa rkowania
Dzięki za błyskawiczną odpowiedź :)

Użytkownik "Szymon R." <bacowkaSP@m.gory.com.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h1m19u$lg2$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Dnia 2009-06-21 21:14, adamzel napisal(a) te oto slowa:

W ogóle jestem zainteresowany kosztami parkowania w okolicach: Stary Smokowiec/ Tatrzańska Łomnica itd.

We wrześniu 2008 kosztował 160 SKK/doba, czyli ok. 5 E

-- Pozdrawiam

Data: 2009-06-21 23:10:18
Autor: Rafał Zawierta
adamzel pisze:
[...]

Taniej i imho ciekawiej atakować z parkingu Trzy źródła (Tri studnicki po ichniemu) - tylko trzeba być stosownie wcześnie, bo parking mały i się zapełnia.
Z tamtego miejsca zrobiłem w zeszłym roku pętelkę na Krywań - dzięki temu nie powtórzysz tej samej trasy.

R.

Data: 2009-07-06 18:31:43
Autor: adamzel
Szczyrbskie Jezioro (Štrbské pleso) - koszt pa rkowania
Właśnie wróciłem z Zakopanego, w sobotę wchodziłem na Krywań od strony Trzech Studniczek - ładny szlak, widoki na szczycie super.
Pętli nie zrobiłem bo nadchodziła burza i skupiłem się na szybkim powrocie na parking :)
Parking kosztował mnie 20pln.

Data: 2009-06-24 10:43:59
Autor: Maciej Ostrowski
adamzel <adamzel[ciach]@tlen.pl> napisał(a):
[...]

W ostatni długi weekend byłem i faktycznie 5 euro za dzień.

Ale... parkingowy jest na parkingu od 7 do 20 więc jeśli zostawisz samochód
wcześnie rano i wrócisz do niego po 20 to raczej nic nie zapłacisz :)

Pozdrawiam
Maciek

Data: 2009-06-24 16:00:33
Autor: adamzel
Szczyrbskie Jezioro (Štrbské pleso) - koszt pa rkowania
Dzięki, przemyślę to :)

Data: 2009-06-26 19:42:04
Autor: marek baran
> [...]

> wcześnie rano i wrócisz do niego po 20 to raczej nic nie zapłacisz :)

    Żenada! --

Data: 2009-06-29 10:21:39
Autor: Przemek

Użytkownik "marek baran" <marekbar1.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h238ac$c1n$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> samochód
> wcześnie rano i wrócisz do niego po 20 to raczej nic nie zapłacisz :)

   Żenada!

dlaczego?
zawsze wszędzie płacisz jak nie musisz?

p.

Data: 2009-06-30 09:54:53
Autor: Marcin Kysiak
Przemek pisze:

   Żenada!

dlaczego?
zawsze wszędzie płacisz jak nie musisz?

Jeżeli korzystam z płatnej usługi, to za nią płacę. Dla mnie to się nazywa uczciwość, a dla Ciebie jak?

Pzdr,
M.

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii: http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2009-06-30 14:01:52
Autor: Franz
Szczyrbskie Jezioro (Štrbské pleso) - koszt pa rkowania
Użytkownik "Marcin Kysiak"
Jeżeli korzystam z płatnej usługi, to za nią płacę. Dla mnie to się nazywa uczciwość, a dla Ciebie jak?

Słusznie.
Natomiast zdarza mi się - kiedy nie mam innej możliwości i zostawiam wóz w miejscu płatnym - że gdy kasa czynna jest od 8:00 a ja startuję o 6:00, to nie zostawiam za wycieraczką odliczonej kwoty. I nie mam przy tym wyrzutów sumienia.
--
Pozdrawiam,
Franz

Data: 2009-06-30 17:20:59
Autor: Marcin Kysiak
Szczyrbskie Jezioro (Štrbské pleso) - koszt parkowania
Franz pisze:
Użytkownik "Marcin Kysiak"
[...]

Ja podobnie. Ale dla mnie sugestia w powyższym poście brzmiała zgoła inaczej.

Pozdrawiam,
M.