Szczyrk w najbliższy łikend

Data: 2009-05-20 17:40:59
Autor: Solar
Szczyrk w najbliższy łikend
A napiszę jeszcze raz, bo poprzedni może podłączyć się pod starego posta. :)

Jakby ktoś miał ochotę pojeździć po górach w towarzystwie, to w sobotę, niedzielę będziemy jak na razie we czterech maltretować kamory od Szczyrku po Istebną.
Trasy małoasfaltowe, 40-70 km.
Startować pewnie będziemy spod wyciągu koło 10 rano.
"Kto chce w prawidłowy sposób rozumować, powinien odzwyczaić się od przyjmowana czegokolwiek na wiarę. Przyzwyczajenie do wiary jest największą przeszkodą nauki."
                                       Giordano Bruno

Data: 2009-05-21 05:09:47
Autor: Profan Butan
On 20 Maj, 17:40, Solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:

niedzielę będziemy jak na razie we czterech maltretować kamory od
Szczyrku po Istebną.

te trasy sa juz zbyt zmaltretowane, nie znudzilo ci sie ?

P.B.

Data: 2009-05-21 17:40:45
Autor: Solar
Profan Butan pisze:

te trasy sa juz zbyt zmaltretowane, nie znudzilo ci sie ?

Nie. Zróżnicowane, trochę ich jest, no i frajdę sprawia samo jeżdżenie, niekoniecznie musi to być zdobywanie nowych terenów. :)

"Dziewczynki powstają z uszkodzonego nasienia lub też w następstwie wilgotnych wiatrów."
                           św. Tomasz z Akwinu

Data: 2009-05-22 07:14:58
Autor: Łukasz
Szczyrk w najbliższy łikend
Na zdjęciach w galerii masz fajnie wyrysowane trasy na mapach. Jak to robisz? Gdzie takie mapy można zdobyć?

Data: 2009-05-21 08:38:01
Autor: r2rec
Solar pisze:
[...]

kolega kusi ... to ja może (jak się uda) w sobotę wpadnę zapoznać
pozdro

Artur
r2rec

http://picasaweb.google.pl/free3bike

Data: 2009-05-22 08:29:41
Autor: r2rec
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

z Myszkowa ... taka kropa na mapie pod Częstochową
http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geocode=&q=myszk%C3%B3w&sll=52.025459,19.204102&sspn=9.591337,18.852539&ie=UTF8&z=12&iwloc=A

r2rec

Data: 2009-05-24 12:12:21
Autor: r2rec
[...]

sie kurna 18 min spóźniłem i nie było kolegi ...
.... pojechałem sam
http://picasaweb.google.com/free3bike/20090523SkrzyczneBaraniaStecowkaPrzysUpBiaAWiseKaUstron#

na trasie ze Skrzycznego do Przysłupa widziałem 2 może 3 świeże
ślady ... czy to może było wasze?

pozdro
Artur
r2rec

Data: 2009-05-24 12:55:15
Autor: Jacek
On May 24, 8:12 pm, r2rec <r2...@r2projekt.com> wrote:
> [...]

> Trasy małoasfaltowe, 40-70 km.
> Startować pewnie będziemy spod wyciągu koło 10 rano.

sie kurna 18 min spóźniłem i nie było kolegi ...

18 min. robi roznice. startowalismy o 10 tak jak wyciag dzialac zaczal
(a zaczynal co pol godziny)

na trasie ze Skrzycznego do Przysłupa widziałem 2 może 3 świeże
ślady ... czy to może było wasze?

moze. powinny byc 4, ale moze ktos z nas lecial ;)

http://picasaweb.google.com/JacekStawicki/20090523PolandSzczyrkMTB#

Data: 2009-05-24 13:35:37
Autor: Jacek
Szczyrk w najbliższy łikend
Data: 2009-05-24 22:36:50
Autor: click
Jacek pisze:
On May 24, 8:55 pm, Jacek <jsta...@gazeta.pl> wrote:

http://picasaweb.google.com/JacekStawicki/20090523PolandSzczyrkMTB#

To jeszcze trasy:
http://gpsies.com/map.do?fileId=omwhwnxeodulyngw

bardzo mi sie podoba poczatek trasy ;)

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Szczyrk w najbliższy łikend