Szczyrkowanie

Data: 2009-08-04 02:41:01
Autor: Profan Butan
Szczyrkowanie
On 3 Sie, 22:08, Solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
Łikend jak zwykle w Szczyrku.

http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0809/index.html

Solar to juz sie staje nudne. Szczyrk poza trasami ze Skrzycznego w
dol nie oferuje nic. Wszyskie szlaki zniszczone w maksymalmyn stopniu.
mozna jezdzic trekingiem. Pora zbojkotowac te smieszna miescine
P.b.

Data: 2009-08-04 02:58:24
Autor: Pil
Szczyrkowanie
> [...]

dol nie oferuje nic. Wszyskie szlaki zniszczone w maksymalmyn stopniu.
mozna jezdzic trekingiem. Pora zbojkotowac te smieszna miescine

Nie przesadzałbym z tą nudą. Szczyrk to w dalszym ciągu świetnie
położona i zagospodarowana turystycznie mieścina. Wyciąg na Skrzyczne
znacząco wydłuża możliwe opcje jednodniowych wypadów. Można objechać
kawał terenu i nawet taki stały bywalec Solar zawsze znajdzie coś
nowego. Szlaki rzeczywiście poniszczone (ale gdzie nie są) i pełne
turystów, ale wciąż ciekawe do jazdy i piękne dla oka.

A tak przy okazji, jaką alternatywę proponujesz?

Pzdr,
Pil

Data: 2009-08-04 16:56:34
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Szczyrkowanie

[...]

Hehe, mało widziałeś, na prawdę mało.

zyga

Data: 2009-08-04 17:27:45
Autor: Solar
Szczyrkowanie
Profan Butan pisze:

Solar to juz sie staje nudne. Szczyrk poza trasami ze Skrzycznego w
dol nie oferuje nic. Wszyskie szlaki zniszczone w maksymalmyn stopniu.
mozna jezdzic trekingiem. Pora zbojkotowac te smieszna miescine

Miała być Wisła, ale nie wyszło. A mam nadzieję, że jak skończą (a idzie im szybko), to parę burz i woda do spółki z wiatrem uatrakcyjni szlaki. Szlak ze Skrzycznego faktycznie fatalny, ale wyciąg dość mocno niweluje ten minus...

"Kobieta może dobrze udawać, że umie myśleć, ale jako osoba płci żeńskiej takiej zdolności nie posiada."
                                  lefebrysta b. Richard Williamson

Data: 2009-08-04 09:11:49
Autor: Pil
Szczyrkowanie
On 4 Sie, 17:27, Solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
Profan Butan pisze:

> Solar to juz sie staje nudne. Szczyrk poza trasami ze Skrzycznego w
> dol nie oferuje nic. Wszyskie szlaki zniszczone w maksymalmyn stopniu.
> mozna jezdzic trekingiem. Pora zbojkotowac te smieszna miescine

Miała być Wisła

W sumie niewielka różnica.

Szlak ze Skrzycznego faktycznie fatalny, ale wyciąg dość mocno niweluje
ten minus...

Czy ja wiem czy taki fatalny. Mi się wciąż podoba (czy to już tylko
sentyment? ;> ). Jest szybki, bardzo widokowy i wciąż trzeba cały czas
uważać bo garb po środku ścieżki jest bardzo nierówny i miejscami
wąziutki.

Pzdr,
Pil

Szczyrkowanie