Szczyrkowanie w przysz艂y weekend

Data: 2010-10-09 13:12:42
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Szczyrkowanie w przysz艂y weekend
Pi膮tek, sobota, niedziela.
Do zobaczenia!

zyga (w nowych szatach)
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-10-09 11:26:34
Autor: Jan Srzednicki
Szczyrkowanie w przysz艂y weekend
On 2010-10-09, Zygmunt M. Zarzecki wrote:
Pi膮tek, sobota, niedziela.
Do zobaczenia!

zyga (w nowych szatach)

B臋dziesz ubrany na r贸偶owo? :)

Data: 2010-10-09 14:31:06
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Szczyrkowanie w przysz艂y weekend

Pi膮tek, sobota, niedziela.
Do zobaczenia!

zyga (w nowych szatach)

B臋dziesz ubrany na r贸偶owo? :)

R贸偶owy, to raczej do Ciebie pasuje.
:-P

Ziele艅.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-10-09 15:39:38
Autor: Wooyek
Szczyrkowanie w przysz艂y weekend
Pi膮tek, sobota, niedziela.
Do zobaczenia!

Przejed藕 si臋 lepiej na Sto偶ek - b臋dzie zako艅czenie sezonu (zorganizowana impreza na chilloucie). Po kilku wizytach w Wi艣le, Szczyrk ma dla mnie coraz mniej do zaoferowania - by艂em przedwczoraj po d艂ugiej przerwie i troch臋 si臋 zawiod艂em... W zasadzie tylko trasa zawodnicza trzyma poziom, chocia偶 i na niej wida膰 koniec sezonu (wymyte rowy, drzewo le偶膮ce w poprzek trasy). No i zielony/czerwony szlak ze szczytu. Ca艂a reszta to zwa艂y lu藕nych kamieni, le偶膮ce na trasie drzewa, ga艂臋zie choinek, zaro艣la itd... No i tradycyjnie wroga atmosfera (po Sto偶ku mo偶na si臋 odzwyczai膰).

Data: 2010-10-09 22:48:07
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

艁膮cze dwie imprezy, wi臋c Szczyrk.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-10-11 21:15:40
Autor: arturbac
W dniu 2010-10-09 15:39, Wooyek pisze:
No i tradycyjnie wroga atmosfera

W lesie/ g贸rach poza drogami publicznymi ?

Data: 2010-10-11 22:03:01
Autor: Wooyek
Szczyrkowanie w przysz艂y weekend
W dniu 2010-10-09 15:39, Wooyek pisze:
No i tradycyjnie wroga atmosfera

W lesie/ g贸rach poza drogami publicznymi ?

Przede wszystkim oczywi艣cie w kasie i na peronach wyci膮gu, ale te偶 na trasach w pobli偶u zabudowa艅 i niekt贸rych sklepach/knajpach.

Data: 2010-10-11 23:37:20
Autor: arturbac
W dniu 2010-10-11 22:03, Wooyek pisze:
[...]

No ale chyba chc膮 zarabia膰 ?

Data: 2010-10-12 07:26:29
Autor: solar
Szczyrkowanie w przysz艂y weekend
W dniu 2010-10-11 23:37, arturbac pisze:

No ale chyba chc膮 zarabia膰 ?

Oni chc膮 zarabia膰. Oni pracowa膰 nie chc膮. :)

"Religia jest dla ludzi bez rozumu."
                                     J贸zef Pi艂sudski

Data: 2010-10-12 11:01:54
Autor: Wooyek
Szczyrkowanie w przysz艂y weekend

> Przede wszystkim oczywi艣cie w kasie i na peronach wyci膮gu, ale te偶
> na trasach w pobli偶u zabudowa艅 i niekt贸rych sklepach/knajpach.

No ale chyba chc膮 zarabia膰 ?

Chyba nie bardzo. Raz jak z kumplem poprosili艣my w kasie w sumie 20 wjazd贸w na pojedynczych karnetach, to dosta艂em od pani z okienka opierdziel, 偶e "jej karnety wykupujemy".

Rzadko zdarza mi si臋 wy艣mia膰 kogo艣 w twarz, ale to by艂 jeden z tych moment贸w ;)

Data: 2010-10-12 18:45:56
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
> [...]

opierdziel, 偶e "jej karnety wykupujemy".

Rzadko zdarza mi si臋 wy艣mia膰 kogo艣 w twarz, ale to by艂 jeden z tych

Kto kupuje w kasie?
Przecie偶 w knajpie bez kolejki...

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-10-12 20:41:22
Autor: arturbac
W dniu 2010-10-12 11:01, Wooyek pisze:
[...]

Jak jad臋 w g贸ry to minimalnie na przeciwn膮 stron臋 tatr, tam inaczej jest
nie ma takich t艂um贸w i mo偶na wybiera膰.

Data: 2010-10-12 18:44:02
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Nigdy nie mia艂em problemu z knajpami.
A w zimie to robi臋 za atrakcj臋 turystyczn膮.
;-)

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-10-12 21:25:04
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Szczyrkowanie w przysz艂y weekend
Zygmunt M. Zarzecki bredzi/晨e/gada/be砶ocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skre秎i):
A w zimie to robi za atrakcj turystyczn.

W zimie ka縟y rowerzysta to atrakcja turystyczna. ;-)

--
Pozdrowienia,                            | Pr罂no repliki si spodziewa
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl   | Nie powiem nawet pies ci j***,

Data: 2010-10-12 21:02:34
Autor: Jan Srzednicki
On 2010-10-12, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Zygmunt M. Zarzecki bredzi/艂偶e/gada/be艂kocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skre艣li膰):
A w zimie to robi臋 za atrakcj臋 turystyczn膮.

W zimie ka偶dy rowerzysta to atrakcja turystyczna. ;-)

Ale Zyga to atrakcja po艣r贸d innych atrakcji. ;)

Data: 2010-10-12 23:05:49
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Szczyrkowanie w przysz艂y weekend

A w zimie to robi臋 za atrakcj臋 turystyczn膮.

W zimie ka偶dy rowerzysta to atrakcja turystyczna. ;-)

Ale Zyga to atrakcja po艣r贸d innych atrakcji. ;)

Jak bia艂y mi艣 w Zakopanem.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-10-09 22:24:36
Autor: karmi
Szczyrkowanie w przysz硑 weekend
zyga (w nowych szatach)
No pi阫nie, nie widzia砮m Ci nigdy w starychg szatach. Jak b阣xzie sucho to
zg砤szam akces to szczyrowania. Gdzie mo縩a spotkac Wa鎝ana?

Data: 2010-10-10 13:31:32
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Szczyrkowanie w przysz硑 weekend
zyga (w nowych szatach)
No pi阫nie, nie widzia砮m Ci nigdy w starychg szatach. Jak b阣xzie sucho to
zg砤szam akces to szczyrowania. Gdzie mo縩a spotkac Wa鎝ana?

Napisz e-maila do mnie, tylko zastan體 si nad adresem.
Ale wiesz, ze ja tylko w d蟪?
;-)

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-10-12 07:28:08
Autor:
Szczyrkowanie w przysz硑 weekend
Zygmunt M. Zarzecki <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
napisa(a):
Ale wiesz, ze ja tylko w d蟪?
Wiem, ale ju si w tym roku napodje縟縜砮m. Ta szczyrkowa trasa w d蟪 jest do
zjechania na normalnym rowerze, czy tylko monstra z 150mm ugi阠iem maj co tam
szuka? --

Data: 2010-10-12 11:04:49
Autor: Wooyek
> [...]
Wiem, ale ju si w tym roku napodje縟縜砮m. Ta szczyrkowa trasa w
d蟪 jest do zjechania na normalnym rowerze, czy tylko monstra z 150mm

Nie wiem, co masz na my秎i przez "zwyk硑 rower", bo 150 mm skoku to teraz ca砶iem zwyk硑 skok roweru enduro ;)

Na zdecydowanej wi阫szo禼i tras, m.in. kultowym zielonym/czerwonym szlaku ze szczytu (tzw. "trawers", "agrafka", "widokowa" itd.) nie trzeba mie zjazd體ki, cho fajnie jest mie fulla. Zjazdowa geometria i skok przydaj si g丑wnie na trasie "zawodniczej" (jedyna oficjalna trasa).

Data: 2010-10-12 09:30:38
Autor: karmi
Szczyrkowanie w przysz硑 weekend
Wooyek <wooyek@(nospam)epf.pl> napisa(a):
Nie wiem, co masz na my秎i przez "zwyk硑 rower", bo 150 mm skoku to teraz ca砶iem zwyk硑 skok roweru enduro ;)

w moim przypadku to full 115/120mm. jako zdeklarowany marato馽zyk musz
zachowa jakie zdrowe proporcje masa/skok i zdolno禼i wspinaczkowe roweru. --

Data: 2010-10-12 18:45:09
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Zale縴, o kt髍ej piszesz.
Na sk砤daku mo縩a zjecha jedn.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-10-13 20:08:36
Autor: karmi
Szczyrkowanie w przysz硑 weekend
Na sk砤daku mo縩a zjecha jedn.
Jak na sk砤daku mo縩a, to ja wezm szos :D
A tak powa縩ie, lubi tak: http://ujeb.pl?vvfnuFerlD
Ale tak http://ujeb.pl?UlZxMIH4hc to ju nie lubi, bo nie potrafi.

Data: 2010-10-13 23:00:29
Autor: Wooyek
Szczyrkowanie w przysz硑 weekend
A tak powa縩ie, lubi tak: http://ujeb.pl?vvfnuFerlD
Ale tak http://ujeb.pl?UlZxMIH4hc to ju nie lubi, bo nie potrafi.

Skrzyczne = pierwsza opcja.

Data: 2010-10-14 20:56:51
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Nauczysz si.

Przykro mi, czo砱u nie bior, z dehowania nici z powodu pogody.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-10-10 20:36:23
Autor: szaman
Szczyrkowanie w przysz艂y weekend
On 10/09/2010 01:12 PM, Zygmunt M. Zarzecki wrote::
Pi膮tek, sobota, niedziela.
Do zobaczenia!

zyga (w nowych szatach)

Jak co艣 nie wyskoczy to mo偶e si臋 wtarabani臋 od Wis艂y-strony na Skrzyczne:)

szaman (w nowych ... r臋kawiczkach:P)

Data: 2010-10-11 13:18:25
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Uwa偶aj, ma spa艣膰 艣nieg.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-10-11 19:19:22
Autor: Jacek
Szczyrkowanie w przysz硑 weekend

U縴tkownik "szaman" <piekar22@op.pl> napisa w wiadomo禼i news:i8t137$41h$3news.onet.pl...

Jak co nie wyskoczy to mo縠 si wtarabani od Wis硑-strony na Skrzyczne:)

mozna dolaczyc ?
pod gore pewnie dotrzymam tempa nie wiem jak w dol
ale z checia popatrze moze sie cos naucze

pozdrawiam
Jacek

Data: 2010-10-11 12:38:21
Autor: player
Szczyrkowanie w przysz硑 weekend
On 11 Pa, 19:19, "Jacek" <jac_ekNospa...@Nospaamprometeusze.pl>
wrote:

mozna dolaczyc ?
pod gore pewnie dotrzymam tempa nie wiem jak w dol

Zd笨ysz za wyci眊iem ? ;)

--
pozdro
lokie

Data: 2010-10-12 15:56:26
Autor: Jacek
Szczyrkowanie w przysz硑 weekend

U縴tkownik "player" <bad-biker@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:62b61d08-446b-421f-ba3d-133d937e5f8ex42g2000yqx.googlegroups.com...
wrote:

mozna dolaczyc ?
pod gore pewnie dotrzymam tempa nie wiem jak w dol

Zd笨ysz za wyci眊iem ? ;)

od strony Wis硑 nie znam wyciagu  wyciagu na Skrzyczne. Ty znasz jakis ?

pozdrawiam
Jacek

Data: 2010-10-12 14:24:43
Autor: player
Szczyrkowanie w przysz硑 weekend
On 12 Pa, 15:56, "Jacek" <jac_ekNospa...@Nospaamprometeusze.pl>
wrote:

od strony Wis硑 nie znam wyciagu 爓yciagu na Skrzyczne. Ty znasz jakis ?

A sorry pomyli砮m sie. Myslalem 縠 za malym zet chcesz zd眤y ;)

--
pozdro.
lokie

Data: 2010-10-11 19:23:55
Autor: MadMan
Szczyrkowanie w przysz艂y weekend
Dnia Sun, 10 Oct 2010 20:36:23 +0200, szaman napisa(a):

Jak co nie wyskoczy to mo縠 si wtarabani od Wis硑-strony na Skrzyczne:)

To jak, spocik? :P

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-15 16:09:56
Autor: karmi
Szczyrkowanie w przysz硑 weekend
MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisa(a):
To jak, spocik? :P
Jestem otwarty na propozycje. zyga nie mo縠, wiec opcja uphill jest do
rozwa縠nia. Proponuj start z parkingu na prze酬czy Szarcula, trawersik
Baraniej, wjazd na Szkrzyczne od strony le秐cz體ki Ostre,a potem zjazd przez
Malinowsk i 矿硉ym do Wis硑 Czarne, no i grande finale asfaltem ko硂 Zameczku.
Kto ch阾ny?

Data: 2010-10-15 18:45:21
Autor: MadMan
Szczyrkowanie w przysz硑 weekend
Dnia Fri, 15 Oct 2010 16:09:56 +0000 (UTC), karmi napisa(a):

[...]

Pogoda si zbiesi砤 :<
Ale napisz mi czy przejad to moj damk na oponach 1.6 (Smart Sam, wi阠
terenowe ale bez sza硊). --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-15 18:34:47
Autor:
Szczyrkowanie w przysz硑 weekend
MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisa(a):
Pogoda si zbiesi砤 :<
W niedzel ma by lepiej. Wi阠 je秎i ju to niedziela.

Ale napisz mi czy przejad to moj damk na oponach 1.6 (Smart Sam, wi阠
terenowe ale bez sza硊).
Co do opon, osobi禼ie nic poni縠j agresywnychg 2.0 bym nie poleca, zw砤szcza
na zje縟zie do Ostego, i na niekt髍ych fragmentach 矿硉ego do Wis硑. Znajomy
na Smart Samach obje縟za te trasy, ale on jest miejscowy i zna te 禼ie縦i
bardzo dobrze. Mo縠sz spr骲owa, ale nie jestem pewien czy si b阣ziesz dobrze
bawi. To jest mniej wi阠ej trasa etapu z MTBTrophy.

Data: 2010-10-16 20:18:22
Autor: MadMan
Szczyrkowanie w przysz硑 weekend
Dnia Fri, 15 Oct 2010 18:34:47 +0000 (UTC),
k.a.r.m.i.7@gazeta.SKASUJ-TO.pl napisa(a):

[...]

Jak rozumiem zdech硂 i mam nie przyje縟縜? Co do opon to ja sobie poradz. Zawsze mo縩a nie舵 rower, 13 kilo unios
:)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-16 18:25:04
Autor: karmi
Szczyrkowanie w przysz硑 weekend
MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisa(a):
Jak rozumiem zdech硂 i mam nie przyje縟縜? Co do opon to ja sobie poradz. Zawsze mo縩a nie舵 rower, 13 kilo unios
Nic nie zdech硂, masz ochot - startujemy. O kt髍ej? POdebra Ci gdzie po
drodze samochodem?

karmi

Data: 2010-10-16 20:30:34
Autor: MadMan
Szczyrkowanie w przysz硑 weekend
Dnia Sat, 16 Oct 2010 18:25:04 +0000 (UTC), karmi napisa(a):

Jak rozumiem zdech硂 i mam nie przyje縟縜? Co do opon to ja sobie poradz. Zawsze mo縩a nie舵 rower, 13 kilo unios
Nic nie zdech硂, masz ochot - startujemy. O kt髍ej? POdebra Ci gdzie po
drodze samochodem?

A jak jedziesz? Jak przez 痮ry (bo z Katowic o ile dobrze kojarz) to
mog w 痮rach wskoczy. Godzina oboj阾na, 30 minut pedalenia tam mam. Uwaga, od dotykania mojego roweru mo縩a oparszywie! :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-15 22:13:08
Autor: szaman
On 10/10/2010 08:36 PM, szaman wrote::
[...]

No niestety wyskoczy艂o:/

co艣 czuj臋, 偶e ju偶 w tym roku SKRZYCZNEGO NIE NA BIA艁O SI臉 NIE UDA mi sorry za caps locka zaliczy膰...

szaman

Szczyrkowanie w przysz艂y weekend